Zobrazovat ceny v Euro

Dobrý hotel|79%|

Hotel Viva Wyndham Dominicus Palace

Bayahibe Dominikánská rep. - jih Dominikánská republika

Hosté chválí u hotelu Viva Wyndham Dominicus Palace dobré zázemí pro rodiny s dětmi, vzdálenost k pláži, rychlé odbavení při příjezdu na hotel, upravenou, vždy uklizenou pláž, byli spokojeni s čistotou na pokojích a perfektní čistota v restauraci i hezké stolování. Zájezdy do hotelu Viva Wyndham Dominicus Palace doporučuje 100% dotázaných.

K pláži 50 m

Dovolená do hotelu do Dominikánské republiky - na jih od německé CK.
Najděte si skvělý zájezd či ubytování.

Odjezd nejdříve
Návrat nejpozději
Hledat

Hodnocení hotelu

=

Náš názor na hotel Viva Wyndham Dominicus Palace
Podle 8 630 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 79% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.

89%
podle 57 hodnocení
Hosté chválí u hotelu Viva Wyndham Dominicus Palace
dobré zázemí pro rodiny s dětmi, vzdálenost k pláži, rychlé odbavení při příjezdu na hotel, upravenou, vždy uklizenou pláž, byli spokojeni s čistotou na pokojích a perfektní čistota v restauraci i hezké stolování. Nejméně však byli spokojeni s nabídkou restaurací a barů v blízkosti hotelu.

Hotel Viva Wyndham Dominicus Palace doporučuje 100% dotázaných

Rodina s malými dětmi
Karibik na vlastní kůži

12.4.2023 | Pobyt v březnu 2023 na 8 nocí jako Rodina s malými dětmi

Hotelový pokoj nebyl nejmodernější, ale byl čistý a vše bylo funkční. Asi má hotel i novější pokoje. Nicméně, tam se stejně chodí jen spát.
Hotel měl spoustu zvířat, takže si to i děti užily a celý komplex je jako menší městečko. Přitom nikde nebyl vyloženě nával a působilo to vzdušně. Příroda čistá a pláž bez řas a medúz. Okolí na první pohled působí pro Středoevropana nebezpečně, ale poté se ukáže, že je vše v pohodě. Jen obchodníci pořád něco nabízí a jsou trošku vlezlí. Jsme zvyklí na něco jiného.

Stav hotelu 67 %
Pár středního věku
Velký hotel

28.11.2022 | Pobyt v listopadu 2022 na 7 nocí jako Pár středního věku

Objednávali jsme si pouze samotný pobyt v hotelu, zbytek jsme si zařídili sami. Ve spojení s dalším Viva Wyndham Beach Hotel jde o rozsáhlý hotelový komplex. Pokoj byl prostorný, čistý a uklizený bez problémů. Výběr jídel v bufetové restauraci je dostatečně pestrý. Každý den jiné tematické jídlo. Vynikající jídlo v ala carte restauracích. Pravděpodobně nejlepší v restauraci Atlantis. Pláž s dostatkem lehátek. Přístup do vody přes kámen, ale bez problémů. Pobyt v hotelovém komplexu lze doporučit

Stav hotelu 67 %
Vhodnost pro rodinu 67 %
Vhodnost pro postižené 33 %
Doporučili byste tento hotel? 67 %
Nákupní možnosti v blízkosti 67 %
Dopravní spojení a možnost výletu 100 %
Restaurace a bary v blízkosti N
Další možnosti trávení volného času N
Vstřícnost a ochota personálu 67 %
Pár středního věku
Velmi špatná dovolená

13.10.2022 | Pobyt v září 2022 na 11 nocí jako Pár středního věku

Přes agenturu Na cesty jsme zakoupili zájezd do hotelu Viva Wyndham Dominicus palace v termínu 26.9. – 7.11.2022. Jedná se o starší hotel, který jsme bohužel navštívili v době, kdy procházel opravami po následcích hurikánů, které jsou v Karibiku prakticky každý rok v létě. Po příjezdu na hotel v pozdně večerních hodinách, kdy máte za sebou opravdu náročnou cestu ( v našem případě, popíši dále) a těšíte se na jedinou věc, a tou je spánek, jsme podstoupili následující ubytovací martyrium. Měli jsme zaplacený pokoj typu superior plus s výhledem do zahrady, takže nám recepční předal kartu od pokoje a hotelový zřízenec nás doprovodil do pokoje, který se nacházel v prvním patře hotelu. Ihned po vstupu do pokoje nás ovanul silný zápach zatuchliny a plísně a v pokoji nefungovala elektřina, takže jsme se vydali zpět na recepci, kde nám byl přidělen jiný pokoj, který šel ovšem zřízenec nejprve zkontrolovat a přišel s tím, že je pokoj rovněž neobyvatelný, takže nám recepční přidělil třetí pokoj o němž již věděl, že není rovněž v pořádku, ale dušoval se, že je to opravdu jen na přespání a ráno v 9 hodin dostaneme pokoj superior plus, který bud OK. Pokoj na jednu noc se nacházel v přízemí budovy, páchl rovněž brutálně, navíc v koupelně ve sprchovém koutu bylo vypadlé světlo viselo asi 30cm od stropu jen na drátech, takže jsme šli spát raději neumytí, abychom ve sprše náhodou nedostali zásah elektrickým proudem. Ráno v 9:00 jsme se dle pokynu z večera vydali do recepce řešit výměnu pokoje. Tam o ničem nevěděli a řekli nám ať přijdeme v 15:00 odpoledne, že nás ubytují. K tomu pak skutečně došlo, obdrželi jsme pokoj superior v přízemí hotelu, v části směrem k cestě, za kterou byla bažina a parkoviště. Pokoj opět silně páchl, bylo to skutečně velmi nepříjemné, vzhledem k tomu, že jste odkázáni na klimatizaci, která je rovněž cítit vlhkým pachem zatuchliny. Když jsme pak v koupelně nalezli a usmrtili švába v délce cca 4cm, došla mně trpělivost, švába jsem odnesla v ubrousku na recepci a požádala o okamžité řešení našeho ubytování přidělením pokoje ve vyšším patře. Recepční sdělila, že nemá pravomoc k výměně pokoje a že se máme druhý den ráno obrátit na službu "Guest service". Tak jsme se nastříkali repelentem a strávili druhou noc v podobném duchu, jako byla ta první. Ráno v 9:00 jsme vyrazili na servis pro hotelové hosty a tam jsme byli ujištěni, že v 15:00 obdržíme pokoj dle našeho požadavku. Takže po dvou dnech dohadování se a bivakování po hotelových pokojích jsme konečně zakotvili v pokoji, který se nacházel o dvě patra výše nad tím se švábem, ale nepáchl a měl výhled sice také na tu cestu a bažinu, ale i na stromy, mohli jsme vybalit kufry a začít dovolenou.
Pak už bylo vše skvělé, jídlo výborné, personál velmi milý, vstřícný, ochotný, nápoje luxusní, žádné místní patoky, ale dobré víno, pivo i koktejly, pláž čistá a udržovaná, lehátek dostatek, prostě služby na jedničku.
Popis cesty
Zájezd jsem objednávala již v lednu 2022 z toho důvodu, že jsem našla let z Prahy do New Yorku (dále NY) a odtud do Santa Dominga ( dále SD), který nám vyhovoval co se týče délky letů ( 8,5 + 3 hodiny), nechtěla jsem absolvovat let v délce 11 hodin a více ze zdravotních důvodů. Z Prahy jsme měli odletět v poledne, tak jsem byla ráda, že se na tu dlouhou cestu dobře vyspíme. Jenže !!! Tento let nám pořadatel ITS cca 2 měsíce před odletem zrušil a byl nám přidělen let ve 3 ráno z Vídně (doprava do Vídně vlastní), odtud do Madridu a potom těch 11 hodin do SD a upozornění, ať je neobtěžujeme dotazy. V tuto chvíli jsem velmi ocenila přístup vaší agentury, kdy po našem odmítnutí tohoto letu jste nám vyhledali let přes NY, sice ne z Prahy, ale z Amsterdamu a s čekačkou v NY v délce 7 hodin. Odlétali jsme v 6 ráno, odseděli si 6 hodin na letišti JFK, znovu si tam odbavili zavazadla a v pořádku jsme dorazili do našeho cíle – Santo Domingo. Hurá !! To jsme ovšem zdaleka netušili, co zažijeme při zpáteční cestě díky společnosti Delta Airlines, kterou všechny z vás, kteří si toto přečtete důsledně varuji !!! Náš odlet započal v pátek 7.10.2022 v 11:00, kdy jsme vyrazili z hotelu na letiště, busík přijel na čas a vše proběhlo hladce. Odlet ze SD jsme měli v 15:20, v 18:30 jsme měli být v NY, odkud nám to ve 21:20 letělo do Amstru a pak do Prahy. Před 15:00 jsme nastoupili do letadla a čekali na odlet. Po asi půl hodině čekání začal kapitán něco drmolit do mikrofonu, z čehož jsme pochopili, že máme problém se zavazadly a že se moc omlouvá za zpožděný odlet. Ten nakonec opravdu zpožděný byl, a to rovnou o hodinu a půl. Bylo mi jasné, že přestup v NY budeme taktak stíhat, ale byla jsem zatím v klidu. Po příletu do NY jsme požádali stewarda o přednostní výstup z letadla, což ohlásil i kapitán, bylo nás celkem 5, co jsme potřebovali rychle utíkat na další spoj. Za chvíli si ovšem kapitán vzal slovo znovu s tím, že se velmi omlouvá, ale vzhledem k velkému provozu na letišti nemáme volnou stojánku a musíme čekat na její uvolnění. Čekali jsme další hodinu a bylo nám jasné, že nám spoj uletí, museli jsme opět vyzvednout a odbavit kufry a vystát toho hada u pasové kontroly. Tam jsme prosili tu paní, která ty fronty organizuje, aby nás pustila, ale když se podívala na naši letenku prohlásila, že už je boarding a že nám letadlo uletí. Což se také stalo. Bylo 21:15, když jsme se dostavili na reklamační přepážku Delty, kde seděla velmi nepříjemná černoška s respirátorem na obličeji a jala se vyřizovat naši záležitost. Oznámila nám, že našla náhradní let přes Paříž, a sice na druhý den, tedy na sobotu s odletem v 19:00 večer. Na můj dotaz, zda dostaneme ubytování v tranzitním hotelu zavolala někam, kde jí sdělili důvod našeho zpoždění – traffic, načež nám oznámila, že v tomto případě nárok na hotel nemáme a že jí to dál nezajímá. Myslím, že nemusím popisovat, jak se v tu chvíli člověk cítí, je to směs bezmoci, vzteku a ponížení, kdy jste vydáni napospas osudu v deset večer v NY na letišti. Navíc shánět nocleh na ještě ten den za vlastní peníze byl přímo horror, kdyby vám alespoň s tímto pomohli. Nakonec jsme uspěli v nedaleko vzdáleném Five Tower Inn za 299,- USD na noc, pak nám slevili na 230, protože jsme dorazili až půl druhé v noci. Prostě katastrofa. Druhý den jsme odletěli do Paříže, tam jsme ještě 2 hodiny čekali, protože zase neměli letadlo do Prahy, no a posléze jsme po 54 hodinách konečně dorazili domů. Musím říci, že se dávám stále dohromady a celkový dojem z naší dovolené je díky těmto skutečnostem více než špatný. Z reklamního sloganu společnosti Delta Airlines – „Delta – s námi se vám dobře létá“ se mně chce zvracet !
Prosím o uveřejnění mého hodnocení, ať lidi vědí, co vše je může také potkat při cestě na vysněnou dovolenou, kde si celoročně pracovně vytížený člověk hodlá odpočinout a pustit starosti z hlavy.

Stav hotelu 0 %

Stravování 5 / 6
Sport a zábava 5 / 6

Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Viva Wyndham Dominicus Palace
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, úroveň a kvalitu stravování a možnosti sportu a zábavy. Nebyli však moc spokojeni s obsluhou a službami a s kvalitou ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 78% dotázaných.

4 / 5
hodnocení z Tripadvisoru
6917 recenzí
Přejít na TripAdvisor

Obecný popis hotelu
Viva Wyndham Dominicus Palace

Přesný popis hotelu najdete u termínů

Umístění

Tento hotel má vynikající polohu obklopené palmami a nedaleko písečné Bayahibe Beach. Hezké město Bayahibe, s četnými restauracemi, bary a další zábavní zařízení je přibližně 4 km. Doba přenosu do La Romana letiště je asi 30 minut, zatímco Punta Cana je asi 2 hodiny cesty. Hlavní město Santo Domingo leží asi 90 minut jízdy autem.

Vybavení

Prostorný klub komplex nabízí celkem 330 pokojů, které jsou rozloženy po hlavní budovy a několika menších budov, které jsou navrženy v koloniálním stylu. V hlavní budově je elegantní vstupní halu s recepcí, posezení a měny pultu. Další vybavení patří obchody, butiky, lékárny a půjčovna aut. Hostům je k dispozici 3 bary, pět restaurací s řadou kulinářských možností, stejně jako prostor pro konference a bankety. V prostorné důvodů hosty najdete i noční klub, auditorium a internetová kavárna. Praní a pokojové služby, stejně jako lékařskou pomoc kole do nabídky. Mladší návštěvníci mohou využít dětské hřiště a dětský klub s diskotékou. Ti, kteří přijedou autem, mohou využít hotelové parkoviště nebo garáže zařízení.

Pokoje

Hosté mají na výběr mezi standardní pokoje, jsou apartmá s výhledem na moře nebo do zahrady nebo atraktivní bungalovů přímo na pláži. Stylové, vítaje pokoje mají koupelnu s vysoušečem vlasů, stejně jako pračka. Další vybavení patří telefon s přímou volbou, satelitní / kabelová TV, minibar, manželská postel, pronájem trezor, klimatizace a balkon nebo terasu.

Sport / Zábava

V krásných důvodů hosté najdou bazén s bazény samostatný dětský stejně jako snack bar u bazénu, lehátka a slunečníky. Navíc v nabídce je zdraví, lázně se saunou, posilovnou, stejně jako jacuzzi, masáže a zdravotní ošetření (za příplatek). Sportovní vybavení patří tenisové kurty (4 s nasvícení), stolní tenis, lukostřelba, aerobik, aqua aerobik, plážový volejbal, bocce a kulečník. Navíc, tam jsou různé vodní sporty, jako je potápění, vodní lyžování, windsurfing, vodní lyžování, banán plavby lodí a plachetnic (některé z nich vzniknou a za příplatek). Dále je zde možnost vychutnat jízdu na koni výlety nebo využít golfových hřišť v okolí. Jóga, meditace, stejně jako taneční kurzy jsou nabízeny také v tomto hotelu. Sezónní zábavní program s tématikou večery a živá hudba bude poskytovat hostům budou některé variace.

Stravování

All-inclusive pobyt lze rezervovat. To zahrnuje snídaně, obědy a večeře, stejně jako všechny nápoje a občerstvení. Speciální dietní požadavky, může být připraven.

Platba

American Express, Diners Club, MasterCard a VISA jsou přijímány jako způsob platby.

Podrobné katalogové informace

Fotografie hotelu

Počasí v oblasti hotelu

Počasí a kdy jet do Dominikánské republiky - na jih

• Dominikánská republika leží v subtropickém pásu, ale podnebí má charakter tropů s typickým horkým a vlhkým počasím. V horských oblastech může teplota občas klesnout i pod bod mrazu. Sezona se nerozlišuje podle teplot, nýbrž podle množství dešťových srážek. V jižní části ostrova jsou teplotní rozdíly výraznější, v Santo Domingu jsou průměry v lednu 25 oC a v červenci 28 oC, na severu se teploty vzduchu pohybují po celý rok v rozmezí 29 – 31 oC, minima klesají ke 20 oC. Vlhkost je neustále přes 70 %. Také teplota moře se drží po celý rok na 27 až 29 oC.
  • Hlavní sezona je v období sucha od prosince do dubna, kdy panuje krásné, slunečné počasí, zmírňované na jihu ostrova pasátem od severovýchodu. Délka slunečního svitu je 6 – 7 hodin denně. Vlhkost vzduchu je na rozdíl od evropských destinací poměrně vysoká, dosahuje až 80 %. Krátkodobý déšť Vás může překvapit i v tomto období.
  • Vydatnější deště začínají v květnu, přicházejí každé dva až tři dny. Trvají sice jen několik minut, ale jsou to opravdu silné, intenzivní lijáky. Nejdeštivější je září. V této kombinaci vlhka a dusna se nebudete cítit příjemně.
  • Doporučujeme Vám naplánovat si dovolenou během hlavní sezony. Pokud se však chcete vyhnout náporu turistů, zkuste svou cestu zvolit na okraji období dešťů. V listopadu si užijete i 10 hodin slunečního svitu, a pokud to risknete, odměnou Vám mohou být příjemnější ceny a méně turistů.
  • Dominikánská republika leží v hurikánovém pásu. Silné bouře jsou v této oblasti nejpravděpodobnější od června do listopadu.
  • Zejména v období dešťů se na ostrově vyskytuje velké množství komárů a moskytů přenášejících některé choroby (malárie, horečka dengue). Nejagresivnější jsou od šera do úsvitu. Vyplatí se tedy investovat do nákupu vhodného ochranného prostředku.