Hodnocení hotelu
Le Meridien Ile Maurice
Náš názor na hotel Le Meridien Ile Maurice
Podle 4 196 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 79% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Pestrost jídel a nápojů
- Ochota personálu
- Velikost pokojů
- Péče o děti, hřiště
- Vzdálenost k pláži
- Restaurace v okolí
Podrobné hodnocení hotelu Le Meridien Ile Maurice
Všeobecné hodnocení | 89% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 63% |
|
Obsluha a služby | 97% |
|
Stravování | 98% |
|
Sport a zábava | 88% |
|
Ubytování | 88% |
|
Recenze hotelu
Le Meridien Ile Maurice
Recenze hotelu Le Meridien Ile Maurice
7.3.2018 | Pobyt v únoru 2018 na 8 nocí jako Individuální cestovatel
Pokoje uspokojivě vybavené,čisté. Jídlo vynikající, možný výběr z několika restaurací, v každá vaří něco jiného. Personál ochotný.Možno nakoupit suvenýry, drobné sportovní vybavení i šaty přímo v několika hotelových prodejnách. Pláž písčitá, pravidelně uklízená. Nutná obuv do vody - kameny, ale nejsou ostré. Obrovská nabídka vodních sportů. Nádherná tropická zahrada se sladkovodním bazénem. a jezírky. Každý večer hudební program, ale velmi decentní a nevtíraví.
Celkově,naprostá spokojenost.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Le Meridien Ile Maurice
16.3.2016 | Pobyt v únoru 2016 na 8 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hotel OK, možná by byl na místě nějaký upgrade nábytku a vybavení koupelny. Naprostá bomba byla (byly) restaurace. Já jako gurmet jsem byl nadšen, každý den jiná kuchyně, ta francouzská byla dokonalá. Personál v barech a restauracích pracoval s nadšením, bylo vidět že jim na spokojenosti klientů záleží. Pláž - tady byl trochu rozdíl oproti fotkám které jsou na hotelovém webu. Ve skutečnosti jsou tam velké balvany, které jsou na fotkách asi vyretušované.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Le Meridien Ile Maurice
30.3.2012 | Pobyt v březnu 2012 na 11 nocí jako Pár středního věku
Úvodem: Přesto, že jsme senioři 2/63 dovolil jsem si zaškrtnout pár stř. věku, aby si někdo nemyslel, že to psal nějaký senilní stařík.
Hotel Le Meridien Vás uvítá welcome drinkem a chlazenými utěrkami, jak je v tropech zvykem. Přijetí v hotelu, vybavení formulářů a pod. probíhá za aktivní nevtíravé účasti guest managera poměrně rychle a za chvilku již jdete na pokoj. Všechny pokoje jsou s výhledem na moře, není třeba nad tím přemýšlet, ze všech pokojů resp. balkonů nebo teras opravdu moře vidíte. Pokoje jsou velkorysé, prostorné, zařízené se střízlivou elegancí teakovým nábytkem, velkou plazmou, vč. zabudovaného safe a minibaru (který však není vybaven nápoji), koupelna s vanou a sprch. koutem, WC vše velkorysé. Bezchybně fungující AC jen šumí.
Shrnutí pokoje 1A (měli jsme pokoj 344)
Stravování: K dispozici základní jídelna bez rezervace (dále ještě 3 restaurace-bary pro možnost spec. zážitku večeře v jiném prostředí, v rámci All inclusive, ale nutno rezervovat předem) Hl. jídelna s dostatečně velkým výběrem jídel, vždy alespoň některý na indický způsob, což jako milovníci curry a ostřejších jídel jsme ocenili. Z mas exelentně připravených jsme ocenili kuře na všechny způsoby, každý den k dispozici grillovaná ryba dorado (mimo jiné), hovězí, často jehněčí na různé způsoby, mnoho standartních i orient. příloh. Nelze opomenout stůl "sladkých teček" dortíky různých druhů, kakaové, vanilkové, kokosové pěny a zmrzlina. Nápoje jsou při obědě a večeři oproti našim zkuš. z tropů, servírovány neuvěřitelně rychle. Zmínil bych, že jako tzv. home wine tedy jejich domácí víno je servírováno jihoafrické červené Drousty Hof, které je opravdu vynikající. Stinou stránkou je velký počet tzv. nových rusů, jejich buranských manželek ve značkovém oblečení a jejich spratků. Ale s tím se setkáte v Ind. oceánu všude.
Příjemné posezení je u pool Papaya baru, odkud pěkný výhled, s příjemnou posádkou barmanů - profesionální Lenk a Ravi, pracovitý Manoi a mladišká Julia. Další příjemné posezení je po večeří v Baywiew baru, kde skoro každý večer živá (kvalitní) hudba.
Hotel má i klidnou sekci, jen pro dospělé bez dětí tzv. Nirvana Wing, kde je separátní pláž, pool a bar s jídelnou, je tam opravdu klid, na nás však až moc.
Chvíli trvalo, než jsme objevili, kde je možno objednat auto ev. výlety, což není nijak inzerováno, nebo označeno. Vzhledem k tomu, že to nebyla naše první cesta na Mauritius, měli jsme celkem jasnou představu, kam se ještě chceme podívat, ev. znovu podívat.
Pláž-moře: Pláž Point aux Piments- Balaclava je velkolepá cca 4-5km dlouhá, láká k dlouhým procházkám. Ale! bez bot do vody (stačí crocky) to do moře moc nejde vzhledem k masivnímu koberci úlomků korálů a kamínků, sem tam vtipně doplněných mořskými ježky. Čistý písčitý vstup do moře se musí vyhledávat.
Na Mauritiu, až na málo vyjímek zapomeňte na příbřežní snorkelling, max. si pro všechny případy vezměte svojí masku a šnorchl, ploutve vám obvykle v hotelu i na katamaranech půjčí.
Doporučuji : Nenajímat si auto v hotelu od renom. autopůjčoven, ale od místních a-půjčoven, stojí totiž polovic.
To samé platí o výletech.
Měli jsme již z domova představu, že chceme katamaranem navštívit ostrov Gabriel (Ill Gabriel) nad severní špicí ostrova. Tento výlet jsme koupili od pláž. prodejce za 120EUR pro 2 s dopravou taxi do Gran Baie, katamaran, celodenní pohoštění All incl. vč nápojů, vybavení pro snorkelling, a cestu zpět, absolutně senzační zážitek, který ve všem předčil naše očekávání.(pokud by někdo šel v našich stopách, rozhodně trvejte v Gran Baie, že chcete katamaran Catdancer a posádku, kterou vede Ritchie a má sebou kytarový doprovod a máte zážitek na dlouho!).
Nedoporučuji: Půjčovat si v tomto hotelu kola, stalo se nám, že po 10ti km jízdy od hotelu upadl pedál na 1 kole a pokud nemáte sebou mobil (náš případ) tak máte co zařizovat. Naštěstí jsme si jeli půjčit auto, takže jsme naložili vraky kol a jeli pronajatým autem zpět do hotelu. Obdobný zážitek jsme měli i při jiné návštěvě M-tia v jiném hotelu.
Na závěr ještě poznámku: Měli jsme s individuelním transportem z hotelu na letiště, kdy jsme měli možnost vyzpovídat řidiče o životě lidí na ostrově, soc., zdrav. zabezpečení, doprava, nájmy, výdělky atd. Musíme říct, že jsme nechtěli věřit, co všechno je na Mauritiu pro seniory zadarmo a co všechno pro lidi vláda dělá zvláště pro děti. Vezmeme-li v úvahu, že 65 Kč je 100 M rupií a cenová hladina v obchodech je stejná jak u nás před zdražováním, neplatí daně, ani z nemovitosti, tak se Vám tak nějak ani nechce do letadla.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Le Meridien Ile Maurice
14.4.2010 | Pobyt v březnu 2010 na 8 nocí jako Neznámý
pohodovy hotel s sirokou nabidkou sportovnich a kulturnich akci pro deti i dospele. pekne a ciste upravene pokoje. snadna dostupnost plaze. priste bych volila asi balicek all inclusive, protoze vsechny jednotlive dokupovane sluzby nebo jidlo je velmi drahe ( napr. 1dcl vina u vecere stoji cca 9 EUR). jinak velmi ochotny personal, ktera nam vysel vstric pri jakemkoliv problemu. urcite bych hotel doporucila dale.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | N | |
Chuť a kvalita jídel a nápojů | N | |
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | N |
Podrobné hodnocení hotelu Le Meridien Ile Maurice
Hotel | 4 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4 / 6 |
|
Hotelový servis | 4,4 / 6 |
|
Okolí hotelu | 4,2 / 6 |
|
Stravování | 4,3 / 6 |
|
Sport a zábava | 4,3 / 6 |
|