Hodnocení hotelu
Houria Palace
Náš názor na hotel Houria Palace
Podle 1 293 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 54% kvality. Tento výsledek je dosti špatný, hotel určitě nesplnil očekávání rekreantů. Hotelu se raději vyhněte, doporučujeme vyhledat lépe hodnocený.
- Odbornost personálu
- Kvalita a stav bazénu
- Restaurace v okolí
- Výbavení pokojů
- Čistota v restauraci
- Uzpůsobení pro postižené
Podrobné hodnocení hotelu Houria Palace
Všeobecné hodnocení | 68% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 78% |
|
Obsluha a služby | 77% |
|
Stravování | 82% |
|
Sport a zábava | 73% |
|
Ubytování | 81% |
|
Recenze hotelu
Houria Palace
Recenze hotelu Houria Palace
26.10.2015 | Pobyt v září 2015 na 35 nocí jako Senioři
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Houria Palace
10.9.2014 | Pobyt v červnu 2014 na 21 nocí jako Senioři
Nefungovaly výtahy ,nešla klimatizace.Po naší stížnosti na recepci nám bylo opakováno zítra,zítra. Obrátily jsme se na delegáta.Klimatizaci pustili,ale ne naplno.Výtahy šly občas.
Na pláži omezený počet lehátek-byly/ poškozené/- a podložek.
Bar na pláži byla bouda,kde se nalévalo nealko pití.Na jídlo se muselo docházet na hotel,nebo
si ho koupit.
Velmi příjemny personál v celém hotelu,všude čisto a uklizeno.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Houria Palace
8.7.2014 | Pobyt v červnu 2014 na 7 nocí jako Pár středního věku
Hotel na první dojem vypadá nádherně, poměrně luxusně. Hned první jízda výtahem znamenala pro manžela nepříjemný zážitek v podobě skřípnutí do dveří výtahu. Pohotový personál ho hned vysvobodil, tak jsme si mysleli, že se jednalo o ojedinělou poruchu. Hned první den jsme zjistili, že tomu tak není, protože výtah více nejezdil než jezdil. Nám to příliš nevadilo, ale pro někoho, kdo má problémy s pohybem docela katastrofa. Pokoj vypadal pěkně, čistě, ale hned se nám zdálo, že klima sice vrčí, ale nechladí. Byli jsme to oznámit na recepci, kde nám na pokoj obratem poslali montéra, který před klima dal ruku a řekl, že je to dobré, že tak to má být. Řekli jsme si, že má asi pravdu a že se pokoj třeba vychladí, až se vrátíme z pláže. Cesta na pláž byla celkem příjemná procházka, po příchodu na ni jsme se podivili, že na tak velký hotel je jí tak malý kousek Lehátka na pláži většinou rozbitá, matrace dost "jeté" a když jste si přivstali (tzn, tak ve tři čtvrtě na sedm), tak jste lehátko i dostali. Kdo přišel déle - třeba kolem 9. hodiny měl smůlu a ležel na zemi. Bar na pláži byla taková rozpadlá budka, ale budiž. Po příchodu na hotel jsme zjistili, že klima stále nechladí, nicméně rozhodli jsme se vydržet do rána, ovšem ráno stejný poznatek. Opět jsme si byli stěžovat na recepci, kde nám velmi neochotný recepční řekl ať počkáme, že pošle odborníka. Čekali jsme, montér nikde a tak manžel opět šel na recepci. Dlouho si ho nikdo nevšímal, pan recepční měl "moc práce" na počítači, nicméně asi po 5 minutách čekání řekl, že je to problém celého hotelu a že dnes v noci to spraví. Další den ráno opět nic, to už bylo na pokoji 30 stupňů a nedýchatelno, tak jsme my a ještě dvě další turistky z Čech čekali na delegáta, kde jsme mu oznámili, že budeme tedy chtít vrátit peníze, protože v Africe považujeme klimatizaci za opravdu důležitou a bez ní je to pro nás středoevropany docela hrůza. Delegát šel na recepci i za ředitelem hotelu a slíbili, že klima opraví a že stížnost s námi sepíše až ve čtvrtek (v sobotu ráno jsme už jeli domů). Jaké bylo naše překvapení, když v úterý ráno (bylo 1. 7. - tedy začala hlavní sezóna) klima začala fungovat sice ne nějak zvláštně, na méně než 24 stupňů se pokoj nevychladil, ale aspoň něco. Na závěr doufám, že personál hotelu, hlavně jeho ředitel se zamyslí nad tím, že pokud nebude chtít přijít o turisty, bude muset do hotelu dost investovat.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 0 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Houria Palace
19.7.2013 | Pobyt v červnu 2013 na 11 nocí jako Pár středního věku
Hotel se nám velmi líbil byl čistý a každý den uklizeno.Jídlo bylo vynikající a pestré nečekali se fronty na jídlo .Bylo všeho dost několik druhu masa, salátu,těstoviny, hranolky, ovoce,zelenina,zákusky.Co se jídla týče nemělo to chybu .Přes den jste si mohli dát kávu a v ..odpoledních hodinách pekli palačinky.Bar na pláží fungoval bez problému ale jenom nealkoholické nápoje.Kdo nechtěl chodit na pláž pěšky mohl využít koníka s vlekem .Byli jsme spokojeni.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Houria Palace
Hotel | 2,3 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 2,4 / 6 |
|
Hotelový servis | 3,4 / 6 |
|
Okolí hotelu | 3,5 / 6 |
|
Stravování | 3,6 / 6 |
|
Sport a zábava | 2,9 / 6 |
|