Hodnocení hotelu
Fihalhohi Island Resort
Náš názor na hotel Fihalhohi Island Resort
Podle 3 350 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 83% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Rychlost odbavení
- Velikost pokojů
- Kvalita pláže
- Vzdálenost k pláži
- Čistota v restauraci
- Kvalita a stav bazénu
Podrobné hodnocení hotelu Fihalhohi Island Resort
Všeobecné hodnocení | 83% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 83% |
|
Obsluha a služby | 94% |
|
Stravování | 91% |
|
Sport a zábava | 85% |
|
Ubytování | 87% |
|
Recenze hotelu
Fihalhohi Island Resort
Recenze hotelu Fihalhohi Island Resort
19.1.2022 | Pobyt v prosinci 2021 na 6 nocí jako Pár středního věku
Komfortní ubytování (čisté, klimatizované), velmi vstřícný personál, výborná kuchyně, krásné prostředí pro šnorchlování i slunění, v nabídce i další služby - potápění, masáže apod.
Na základě vlastní zkušenosti - velký vykřičník v případě ubytování v patrových chatkách. I když je všude výstraha týkající se kluzkých schodů, je zde protiskluzný nášlap pouze ve středové části stupně a poměrně úzký, za přívalových dešťů nedostačující. Hrany schodů jsou ostré, v případě pádu velmi nebezpečné.
Přesto pobyt zde velmi doporučuji, zejména pro páry, které hledají odpočinek.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 0 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Fihalhohi Island Resort
23.7.2019 | Pobyt v červnu 2019 na 18 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Navštívili jsme tento resort již po třetí, vybavení a bungalovy jsou již staršího data (nedávno 35 let otevření) . Ostrov je ale krásný s palmovými háji, dostatkem stínu, písčitých plází, zeleně, ptactva atd. Určitě doporučujeme ubytování v premium rooms - hezčí část ostrova, hezčí pláže a vstup do vody. Je zde krásné potápění na housereefu, Dive centrum (původně Aeolus) bylo přejmenováno ve 2019 na Oiyaa, tým je však stejný. Ryb je mnoho, ale korály jsou stále (jako jinde na Maledivách) dotčeny klimatickými jevy a horkou vodou (29 C i ve 30m). Jídlo se každý rok vylepšuje.Chutné a dostatečné na ***. Lehátka jsou přidělena na pokoj, mají číslo, tudíž nedochází k soubojům o volná lehátka a házením ručníků před snídaní kvůli záboru. Všeobecná čistota jak na pokojích tak na ostrově (údržba, zametání listí a nepořádku, odřezávání suchých palmových listů). Krásný bar se skromným výběrem alkoholu v rámci AI. Nejezdit sem bez AI kvůli pití. Základní charakteristika je pokoj a klid, i když letos bylo obsazeno mnoho pokojů, na pláži to nebylo patrné.
Cesta byla poprvé s Tukish Airlines (z Mnichova), které se staly letos dominantní na měmeckých zájezdech. Nové istanbulské letiště (květen/2019) má ambice se stát hlavním HUBem pro asijské destinace. Pozor ale při přestupech. Pojíždění po přistání je dost dlouhé, takže se zkracuje čas pro vlastní přestup. Pokud je na přestup např. uveden čas 1.45h (jako jsme měli my) tak nakonec vlastní čas byl 1.15h a i při používání zkratek jsme k letadlu doběhli po otevření 20min před odletem. Vzdálenosti jsou zde mezi branami opravdu veliké a minimálně Vás čeká jedna kontrola osobních zavazadel (poměrně zdánlivě striktní ale zejména bývá zmatena nestandardní technikou e.g. potápěčskou).
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | N | |
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Fihalhohi Island Resort
26.3.2019 | Pobyt v březnu 2019 na 10 nocí jako Pár středního věku
Velmi příjemný hotel s velmi příjemným personálem
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Fihalhohi Island Resort
4.3.2019 | Pobyt v únoru 2019 na 10 nocí jako Pár středního věku
Ostrov s resortem o velikosti cca 300 x 150 m, celý pokrytý udržovanou zelení a hlavně palmy. Všude perfektně čisto a to jak bungalovy (premium room) tak i tropická zahrada. Celý ostrov lemují pláže a plážičky.A obejdete ho za 15 minut. Personál usměvavý, ochotný a vstřícný. Jídlo vynikající , výběr dostatečný a bohatý, každý si tu něco najde. Denně nějaká ryba, občas jídla s mořskými plody. Každá večeře je tematicky zaměřena. Po celou dobu máte svůj stůl v restauraci a obsluhuje vás stejný číšník, který se stará o vaše blaho. O úklid bungalovu se 2 x denně stará stále stejný Room Boy, ráno uklidí,doplní co je třeba, večer rozestele, vymění ručníky atd. Celkově báječná dovolená.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Fihalhohi Island Resort
Hotel | 5,5 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4,9 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,6 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5,6 / 6 |
|
Stravování | 5,5 / 6 |
|
Sport a zábava | 5 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Fihalhohi Island Resort
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování, možnosti sportu a zábavy a kvalitu ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 91% dotázaných.