Hodnocení hotelu
Cassandra
Náš názor na hotel Cassandra
Podle 436 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 43% kvality. Tento výsledek je dosti špatný, hotel určitě nesplnil očekávání rekreantů. Hotelu se raději vyhněte, doporučujeme vyhledat lépe hodnocený.
- Ochota personálu
- Čistota na pokojích
- Restaurace v okolí
- Všeobecná čistota
- Uzpůsobení pro postižené
Podrobné hodnocení hotelu Cassandra
Všeobecné hodnocení | 52% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 90% |
|
Obsluha a služby | 92% |
|
Stravování | 71% |
|
Sport a zábava | 50% |
|
Ubytování | 79% |
|
Recenze hotelu
Cassandra

Recenze hotelu Cassandra
10.10.2016 | Pobyt v září 2016 na 9 nocí jako Pár středního věku
Ubytování bylo dobré, strava se sice poněkud opakovala, čemuž lze těžko zabránit, ale byla pestrá, chutná, příjemným překvapením byl dostatek ryb. Na rozdíl od zkušeností z Řecka nebylo třeba chodit na jídlo mezi prvními, aby některé lepší chody nezmizely a už nebyly.
Ptal jsem se pana Navrátila ze serveru nacesty.cz, zda je součástí vybavení pokoje lednice. I když nás ujistil, že ano, nebyla...
Měli jsme polopenzi plus. Ta snad zahrnuje devět snídaní a večeří. První den jsme snídani neměli. Kdybychom si neřekli o balíček na cestu, odjeli bychom poslední den bez snídaně i poslední den. Balíček byl dosti úsporný, ale alespoň něco v situaci, kdy ČSA a Travel Service neposkytují na palubě zdarma žádné jídlo. Nevím, zda se může cestovka domluvit, že při ranním odletu bude u obdobného zájezdu snídaně servírována v letadle.
Hotel byl myslím inzerován jako klidný. To je ovšem v místě, kde je hotelů daleko více a pořádají diskotéky, nebo karaoké, problém. Končily v rozumnou dobu, nikoliv však bohužel "zpěvandule" zřejmě španělského původu v okolí našeho hotelu. Nevím, zda se s tím dá něco dělat.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|

Recenze hotelu Cassandra
10.10.2016 | Pobyt v září 2016 na 6 nocí jako Pár středního věku
ubytování je ucházející a odpovídá ceně zájezdu. Kdo je skromný tomu to bude stačit. Nám šlo o přespání a tento účel to splnilo. Jídla se sice opakovala, ale byla výborná, takže za nás spokojenost. Je sice pravda, že sortiment snídaní se omezil s tím jak se blížil konec sezóny, ale to je celkem pochopitelné. Překvapilo mne, že v ceně all inclusive byly i jiné nápoje než pivo, víno a nealko. Takže jsme si jeden večer dali místní šumivé víno (něco jako naše Bohemka) a byly možné i jiné míchané drinky jako třeba něco na způsob Baileys. Celkově ubytování hodnotíme jako skromné ubytování s dobrými službami. Kdo nepotřebuje přepychové pokoje k dovolené, tak ten bude spokojen.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|

Recenze hotelu Cassandra
1.8.2016 | Pobyt v červenci 2016 na 8 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Hotel jsem vybírala bez transferu, jelikož si půjčujeme auto a z letiště jedeme po vlastní ose :-)
Hotel je starší, má 2*, ale aspoň na Vás dýchne tamní architektura, nic moderního. velmi milý personál.
Pokoj je bez klimatizace. Ale měli jsme velké štěstí, dali nám pokoj v posledním patře, rohový - nádherný výhled na Arenal, moře, záliv a Palmu. To mé rozpačité myšlenky z prvotního zklamání zahnalo :-)
Pokoj byl prostorný a každý (jsme 4) jsme měli svou postel.
Co se týče kuchyně, to že měla 2 pulty a byla skromnější, by mi tolik nevadilo, vždyť jsme tam hlavně kvůli moři ne..
Z kuchyně jsme byli velmi zklamaní, jídlo nebylo moc chutné, o výběru nemluvě...večeře asi 2x či 3x šly. Snídaně byly denně stejné, ani kousek zeleniny..... Jídelna byla utemovaná, kdyby alespoň otevřeli dveře na terasu k bazénu...
Co se týče celkového shrnutí, nebyl to nejlepší hotel pro rodiny s dětmi, i když tam takových jako my bylo více. byla zde ubytovaná především omladina z Německa, která se opíjela a velmi intenzivně narušovala noční klid. Bylo to velice nepříjemné a neustávající noční řvaní a bouchání na dveře okolo 2 - 4h ráno... téměř denně..
Ale zájezd byl za velmi dobrý peníz a stejně jsme tam celý den nebyli, jezdili na svá oblíbená místa...
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 0 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 0 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 0 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|

Recenze hotelu Cassandra
12.9.2014 | Pobyt v srpnu 2014 na 14 nocí jako Rodina s malými dětmi
Místo hotelu Santa Monica jsme byly ubytovány ihned naproti přes ulici v hotelu Allegria...Ještě že tak...Na hotelu byl klid, pokoje na východ mimo hlavní ulici,což bylo ideální. Snídaně trochu jednotvárné a chudší.-Obsluha i ostatní velmi příjemná
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 33 % |
|
Péče o děti, hřiště | 33 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Cassandra
Hotel | 3,1 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 3 / 6 |
|
Hotelový servis | 4 / 6 |
|
Okolí hotelu | 3,5 / 6 |
|
Stravování | 2,8 / 6 |
|
Sport a zábava | 2,8 / 6 |
|
