Hodnocení hotelu
TUI BLUE Bahari Zanzibar
hotel
Náš názor na hotel TUI BLUE Bahari Zanzibar
Podle 3 064 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 90% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Rychlost odbavení
- Kvalita pláže
- Všeobecná čistota
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Čistota v restauraci
- Nákupní možnosti
Podrobné hodnocení hotelu TUI BLUE Bahari Zanzibar
Všeobecné hodnocení | 80% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 50% |
|
Obsluha a služby | 88% |
|
Stravování | 88% |
|
Sport a zábava | 90% |
|
Ubytování | 100% |
|
Recenze hotelu
TUI BLUE Bahari Zanzibar
Recenze hotelu TUI BLUE Bahari Zanzibar
27.6.2018 | Pobyt v červnu 2018 na 8 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Hotel se nacházel u písečné pláže, jde byl v průběhu dnes znatelný příliv a odliv. Ale nemůžu říct, že by to byl pro nás nějaký problém, i když na nějaké delší plavání to není. Jedna z mála věcí, co nám vadila, byli místní muži, kteří se shlukovali na plážích a snažili se nám prodat výlety a jiné cetky. Byli doslova neodbytní. A poté, co se k nám připojili na naší procházce v moři, chtěli zaplatit 40 euro.
Jinak hotel, co se servisu týče, tak paráda. Neskutečně příjemný a ochotný personál. Na pokojích vždy čisto. Zahrady upravené. Číšníci plnili, co vám na očích viděli.
Nejvíc se mi líbilo, jak byli flexibilní, co se večeří týče. Jeden večer se jedlo u bazénu, další na pláži. A jinak jste měli kromě hlavní restaurace na výběr asi z dalších 5 druhů kuchyní.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 0 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu TUI BLUE Bahari Zanzibar
30.10.2015 | Pobyt v září 2015 na 17 nocí jako Pár středního věku
Začnu paradoxně od konce.
I přes níže zmíněné výtky a nedostatky hodnotím celý pobyt na Zanzibaru velmi kladně a většinu mnou zmiňovaných záležitostí je nutno zasadit do celkového kontextu cenové hladiny hotelu a exkluzivity destinace a možná také tím způsobených přehnaných očekávání. Takže bezpochyby destinaci i hotel maximálně doporučuji k strávení krásné exotické dovolené v Africe.
Nyní plusové body.
Nádherný rozlehlý areál. Udržovaná tropická zahrada. Příjemný a úslužný personál (až na výjimky - o tom níže). Impozantní arabsko-africký styl hlavního areálu u pláže a velkého bazénu. Udržovaný čistý bazén s dostatkem lehátek. Pěkná pláž s dostatkem místa pro všechny. Nadstandardní ubytování v kvalitě lepší 4 hvězdičky. Obrovský pokoj i koupelna. Druhý bazén v zahradě. Kvalitní strava, saláty, těstoviny, dezerty (nedostatky níže). Perfektní koktejly u bazénu součástí all inclusive. Ale největší devizou bylo moře. Neuveřitelné Bezchybné Paráda. Ano, odliv byl, ale vůbec nevadil. Měnil se s každým dnem a když nešlo plavat, šlo se aspoň koupat v mělkých lagunách s 30 stupnů teplou vodou. Za pár hodin při přílivu bylo moře kombinací Karibiku a Malediv, tyrkys, mírné vlnky, ideální. Hotel celkově 150ti pokojový patřil spíše mezi větší v destinaci, byl dost plný, ovšem nikdo si nepřekážel. Turisté většinou z Itálie, Německa, Jižní Afriky, zbytek záp.Evropa, výjimečně jsem zaslechl polštinu. Takže no problem.
Nyní již kritičtěji.
Největší výtky paradoxně padají na stravu, i když dle recenzí (kterých jsem přečetl desítky) jsem tohle vůbec nepředpokládal. Pominu detaily, že strava byla převážně evropská a dost málo nápaditá. Největší problém byl v mase a ovoci. Maso až na výjimky prostě neuměli. Nejen že za krevety požadovali příplatek, ale až na výjimky některých ryb, bylo hovězí i kuřecí maso skoro nepoživatelné. Tvrdé, převařené, navíc nedochucené. Kuře obsahovalo 90 procent kostí a 10 procent masa. Z ovoce byl kvalitní pouze meloun, minibanánky, možná mandarinky. Marakuja povětšinou nedozrálá a tragedie ananas, který byl zcela nepoživatelný, tvrdý a nedozrálý. Také naprostá absence fresh džusů u snídaně v hotelu téhle kategorie a v tropické destinaci je nepochopitelná. Raději vozili z Dubaje krabicovou guavu, jablko či pomeranč. Přitom v baru u bazénu tyto džusy přes den měli, ovšem nechávali si je do koktejlů. Když jsem žádal o fresh marakuju, většinou nalili jen půl sklenky a jestě dle toho, kdo zrovna obsluhoval.
S tím souvisi i další výtka a tou je nekonzistentní kvalita personálu. 90 procent vynikající. Ochota, úslužnost, úsměv. Výjimkou byl neomalený údržbář u bazénu, nováččci (asi učni u snídaně) a také bohužel naše pokojská, kterou jsme opakovaně žádali o doplnění tu mýdla tu toaletního papíru. Bohužel toto nedodala ani po příspěvku 10 dolarů, takže místo mýdla jsme posledních pár dnů používali sprchový gel. Jsou to detaily, ale rozhodně nikoliv bezvýznamné.
Co se týče
cesty, CK Jahn a společnosti Condor, tak vše hodnotím pouze kladně. Partnerská společnost Escapade na Zanzibaru také odvedla kvalitní práci, jak při výletu, tak při transferech. Rozhodně doporučuji možnost letu v Business Class, která u Condora není extrémně předražená, ale stojí za to, ten komfort je parádní a servis také. Jenom jedno na závěr. Přestup ve FRA nelze zvládnout za 2 hodiny či méně a to ani v případě že to letiště znáte a víte přesně odkud vám to letí. Nástupy a výstupy na všech letech probíhaly busem a jen okruh po letišti zabral dobrých 20 minut.
Závěrem
jen tolik že i přes pouze nadprůměrné jídlo platí moje shrnutí ze začátku recenze.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu TUI BLUE Bahari Zanzibar
Hotel | 5,5 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 5,5 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,6 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5 / 6 |
|
Stravování | 5,2 / 6 |
|
Sport a zábava | 4,7 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu TUI BLUE Bahari Zanzibar
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování a kvalitu ubytování. Nebyli však moc spokojeni s možnostmi sportu a zábavy. Tento hotel v posledním roce doporučuje 93% dotázaných.