Hodnocení hotelu
Mövenpick Resort Al Marjan Island
Náš názor na hotel Mövenpick Resort Al Marjan Island
Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 83% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
Hotel Mövenpick Resort Al Marjan Island doporučuje 67% dotázaných
- Ochota personálu
- Velikost pokojů
- Kvalita pláže
- Vzdálenost k pláži
- Vhodnost pro rodinu
- Chuť a kvalita jídel
- Hotelová restaurace a bar
Podrobné hodnocení hotelu Mövenpick Resort Al Marjan Island
Všeobecné hodnocení | 84% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 84% |
|
Obsluha a služby | 100% |
|
Stravování | 67% |
|
Sport a zábava | 84% |
|
Ubytování | 84% |
|
Recenze hotelu
Mövenpick Resort Al Marjan Island
Recenze hotelu Mövenpick Resort Al Marjan Island
30.10.2023 | Pobyt v říjnu 2023 na 8 nocí jako Rodina se staršími dětmi
PLUS:
Prostorné standardní pokoje
Zánovní vybavení hotelu
Ochotný personál a recepce
Rozlehlá naddimenzovaná hezká písečná pláž
Slušný výběr a kvalita jídla, chutné dezerty
Vnitřní společné prostory jsou "přiměřeně klimatizované"
Plážové ručníky bez otravných kartiček, vydají vám počet kusů na osobu a den, není třeba je vracet, seberou je sami po západu slunce, eventuálně si je můžete vzít i na pokoj...nikdo to nekontroluje, nepočítá. Druhý den si vezmete nové.
Transfer cca 1,5 hodiny z letiště v Dubaji
MINUS:
Personál v restauraci a baru nestíhal, restaurace celkově poddimenzovaná, bar dtto.
Velmi omezený výběr koktejlů v rámci all inclusive - toto podle mě neodpovídá ceně zájezdu.
Pivo jen v plechu (Lowenbrau, Beck´s), alkoholické nápoje se podávají až od 12.00 hodin
Mezi hotelovými hosty převažují rodiny s malými dětmi
V bezprostředním okolí se staví nový hotel, takže rámus mezi 7-16 denně, včetně víkendů, na druhou stranu uzavřená okna to slušně odtlumí.
Vzhledem k velikosti hotelu pouze 4 výtahy, z nichž jeden byl celý náš pobyt mimo provoz
Dvě poznámky mimo hodnocení
1/ drtivá většina hotelových hostů mluví rusky. Komu toto zásadně nevyhovuje, měl by se poohlédnout po jiném hotelu, eventuálně destinaci.
2/ Jeli jsme na výlet od místní agentury - celodenní výlet do Dubaje s prohlídkou Burž Khalifa - jmenuje se to Dubai at night a je to jejich top. Něco málo k popisu výletu - je opravdu celodenní, plný bus, vyzvednutí 9.20, návrat 23.30. Bohužel celkem 3 zastávky jsou opravdu o ničem - klenotnictví se šperky v arabském stylu za milion a více, tržnice se sladkostmi a kořením a zastávka "Na palmě" s prohlídkou pláže na 20 minut. Žádný volný čas na jídlo či menší oddych, žádný čas na nákupy v Mallu. Na 5 minut se zastaví i před Burž Dubaj ("plachetnice") na focení, ovšem do areálu se vjet nedá. Hezká je jen prohlídka Burž Khalifa (doporučuji si připlatit za nejvyšší 148. patro při objednávce) a večerní výlet lodí v Marině Dubaj s večeří. Kvalita jídla byla ovšem mizerná, pivo a víno jen za poplatek.
Zvažte, zda Vám tento typ výletu vyhovuje, já bych ho již asi znovu neabsolovoval.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | N | |
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|