Hodnocení hotelu
Hotel Orquidea
Náš názor na Hotel Orquidea
Podle 398 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 71% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Ochota personálu
- Čistota na pokojích
- Restaurace v okolí
- Všeobecná čistota
- Čistota v restauraci
- Vzdálenost k pláži
Podrobné hodnocení Hotel Orquidea
Všeobecné hodnocení | 92% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 87% |
|
Obsluha a služby | 97% |
|
Stravování | 84% |
|
Sport a zábava | 44% |
|
Ubytování | 94% |
|
Recenze hotelu
Hotel Orquidea
Recenze hotelu Hotel Orquidea
17.1.2018 | Pobyt v prosinci 2017 na 7 nocí jako Pár středního věku
Hotel splňoval naše očekávání. Slušný městský hotel, vždy uklizený, docela dobré snídaně a hlavně blízko do centra, na trhy a vůbec ke všemu předvánočnímu dění ve Funchalu. Záměrně jsme vybírali hotel v centru města, abychom si mohli vychutnat úžasnou vánoční atmosféru.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hotel Orquidea
24.7.2012 | Pobyt v červnu 2012 na 14 nocí jako Mladý pár
Personál hotelu byl ochotný. Měli jsme polopenzi - snídaně (bufetové) byly dobré, ale v podstatě bylo na výběr každý den to stejné - dva druhy šunky (z nichž jedna typu junior), různé druhy bulek, marmelády, máslo, med, vločky, cornflakes, čokapik, mísa s ovocem (ovoce tam bylo vždy několik dní a někdy už bylo nepoživatelné). Z teplé snídaně bylo na výběr: smažená vajíčka, slanina, jemný párek a fazole v rajčatové omáčce. Ty fazole mi připadly jako jako když si u nás koupíte konzervu Heinz. Snídaně jsou vždy od 7:30 - 10:00. My jelikož jsme chodili hlavně na túry a to brzy ráno, tak jsme byli nuceni si většinou vzít snídaňový balíček, který nestál za nic. Vždy bylo to samé: nezapečený toast se šunkou a sýrem + ovoce + fruko. Třetí den už mi ten toast lezl krkem. K večeřím: byly servírované. Na první pohled vypadali velmi dobře. Ovšem ne vždy tak dobré byly. Často jsme dostali jakési jejich sladké brambory, které se dedali jíst. Vždy bylo navýběr: buď studený zeleninový salát s něčím zalitý kyselou zálivkou nebo polévka. Polévky mají všechny konzistenci naší hrachovky a nic v nich neplave. Jsou ale výborné - doporučuji všechny (mrkvová, dýňová, chřestová, rajská a hrachová). Poté jste si mohli vybrat buď maso nebo rybu. Vždy jste k tomu dostali takovou tu podušenou, rozblemcanou zeleninu a pak většinou brambory. Brambory tam dělají na všechny způsoby (na sladko, vařené, kaše a krokety). Jen jednou za celý týden je v nabídce rýže a to k rybě. Večeře se po týdnu přesně opakují - mají předchystané menu na každý den. Pokud pojedete v sezoně - možná budete mít i večeře bufetovým způsobem, jelikož se jim nechce obsluhovat moc lidí. Jednou nám do snídaňového balíčku dali totálně shnilý banán a zpoloviny nahnilé jablko. Vadilo nám, že restaurace byla vždy až příliž vychlazená klimatizací. Personál byl naštěstí ochotný a na přání ji ztlumil/vypnul. Na pokojích uklízeli každý den, ale ručníky měnily jednou za 2 dny. Vždy je urovnali do koupelny tak, že vypadali jako čerstvé. V hotelu jsme byli na čtrnáct nocí, tak jsme předpokládali, že nám vymění sedmý den povlečení. Oni nám ale sedmý den neuklidili vůbec, takže o výměnu povlečení jsme si museli osmý den říct sami se stížností na vynechání úklidu. V hotelu se bezproblému domluvíte anglicky. Nejsympatičtější byl starší pán na recepci. Vždy ochotný pomoci. Při odjezdu bylo dobré, že stačilo vyklidit pokoj do 12:00. V hotelu jsou ubytovaní převážně francouzi. Hotel má dobrou polohu vzhledem k hlaví stanici autobusů.
Hotel nemá vlastní garáž nebo parkovací místa, ale má spřátelené dva garážové domy, které lze s pomocí recepce využít i mimo otvírací hodiny (ten hned naproti hotelu má v sobotu jen do 14ti a v neděli zavřeno, jinak od 7:45 do 21:00, parkování na den za 4Eura, karta na 7 dní s neomezenými vjezdy/výjezdy stojí ale 31,50Euro). Hotel nabízí od spřátelené půjčovny půjčení auta za asi 35Euro/den včetně parkování v parkovacím domu nad hotelem (ne v tom naproti hotelu), s tím, že spoluúčast pojištění by údajně měla být 100Euro - této nabídky jsme ale nevyužili.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hotel Orquidea
15.12.2011 | Pobyt v listopadu 2011 na 9 nocí jako Mladý pár
Hotel má dobrou lokalitu prakticky ve středu města. Dostupnost autobusových terminálů (po ostrově jezdí několik společností, každá odjinud) je 5-10 min. Parkovat se nedá před hotelem, ale bez problému se dá najít místo v okolních ulicích (východním směrem). Interiér pokojů je mírně "obnošen", ale vše je čisté a bezvadně uklizené. Snídaně s výhledem na vycházející slunce nad mořem a městem (restaurace je v posledním patře) jsou kouzelné. Celková spokojenost.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hotel Orquidea
15.7.2011 | Pobyt v červnu 2011 na 9 nocí jako Individuální cestovatel
Ubytování jsem si vybírala tak, aby bylo blízko centra a autobusových zastávek různých linek po Madeiře.
Centrum je cca 5 min chůze a autobusy cca 10 min.
Hotel je rovněž blízko nákupního střediska - cca 10 min pěšky.
Personál hotelu byl velmi příjemný a vstřícný. Hned po příjezdu jsem dostala spoustu informací a letáčků.
Snídaně byly výborné - standardní švédské stoly s poměrně širokou nabídkou včetně čerstvého ovoce. Prostředí jídelny luxusní v 6. patře s krásným výhledem na Funchal a oceán.
Pokoj i sociální zařízení byly vždy vzorně uklizeny.
Interiér hotelu a společné prostory jsou velmi vkusně zařízeny.
V lobby a v baru je zdarma Internet.
Byla jsem opravdu velmi spokojená.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 0 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení Hotel Orquidea
Hotel | 4,7 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4,7 / 6 |
|
Hotelový servis | 4,7 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5,1 / 6 |
|
Stravování | 4,3 / 6 |
|
Sport a zábava | 4 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o Hotel Orquidea
Hosté chválí umístění a okolí hotelu. Nebyli však moc spokojeni s celkovým stavem hotelu, s obsluhou a službami, s úrovní a kvalitou stravování, s možnostmi sportu a zábavy a s kvalitou ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 72% dotázaných.