Hodnocení hotelu
Centrocancajos
Náš názor na hotel Centrocancajos
Podle 135 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 69% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Ochota personálu
- Kvalita pláže
- Všeobecná čistota
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Péče o děti, hřiště
Podrobné hodnocení hotelu Centrocancajos
Všeobecné hodnocení | 91% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 85% |
|
Obsluha a služby | 86% |
|
Stravování | 61% |
|
Sport a zábava | 80% |
|
Ubytování | 94% |
|
Recenze hotelu
Centrocancajos
Recenze hotelu Centrocancajos
27.1.2010 | Pobyt v lednu 2010 na 7 nocí jako Neznámý
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | N | |
Chuť a kvalita jídel a nápojů | N | |
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | N |
Recenze hotelu Centrocancajos
25.8.2009 | Pobyt v srpnu 2009 na 7 nocí jako Neznámý
Ubytování :
Ubytování v appartmanu v hotelu Centro Cancajos odpovídá obvyklému standardu dané kategorie.
Připomínka :
Hotel nedisponuje klimatizací (nebylo uvedeno v propozicích), která však vzhledem k nočním teplotám naštěstí nebyla nutná.
Stravování
Nabídka zájezdu hovořila o snídaňovém bufetu a večerním bufetu se studenou a teplou kuchyní.
Připomínky :
Stravování se odehrávalo v restauraci "RESTAURANTE TIUNA Y JIRAJARA". S nabídkou a sortimentem jsme byli zásadně nespokojeni.
A) Snídaně měla pouze 3 varianty : vajíčka nebo sendvič(2ks) nebo bageta(1ks) + na vyžádání marmeláda. Chybělo zde naprosto zastoupení mléčných výrobků, müsli apod. tak jak je obvyklé u tzv. švédských stolů
B) Večeře se sestávala s předkrmu tvořeného buď polévkou nebo salátem a tzv. hlavního chodu, který tvořila pouze tři jídla. Stereotypně byla každý den dvě z jídel tvořena kuřetem a špagetami.Třetí jídlo( ryba, chobotnice ). Všechna jídla měla charakter nejlevnějšího fastfoodu, tzn.hranolky + upražená ryba nebo kuře z fritézy. Z večeře byla evidentní snaha co nejvíce ušetřit. Personál byl neochotný a na jiný jazyk než španělštinu nereagoval. Nespokojenost s večeří byla mezi hosty plošná. Stěžovali si všichni, včetně španělských hostů, kterým nepomohla ani komunikace v mateřštině.Na naší oficiální žádost v hotelu o změnu restaurace nám bylo sděleno, že tato změna není možná.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 33 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Centrocancajos
2.4.2009 | Pobyt v únoru 2009 na 14 nocí jako Neznámý
Ideální východisko pro turistické výlety po celém ostrově. Přímo u hotelu je jednak autobusová zastávka, jednak několik restaurací a obchodů, které zajistí vše potřebné. V bezprostřední blízkosti je několik půjčoven automobilů, stejně jako dvě umělé pláže, které nicméně vzhledem k počtu hotelů ve středisku patrně v sezóně nebudou stačit. Na La Palmu se ale nejezdí za koupáním, nýbrž za přírodou. Sám hotel má na terase bazén (plus jedna menší nádrž pro děti), pro které ale platí totéž, co pro pláže. Je otázkou, jestli stačí jejich kapacita při plné obsazenosti hotelu na vrcholu sezóny. Hotel je vzdálený necelou hodinku příjemné procházky podél pobřeží od hlavního města. Hotel má apartmá, která jsou vhodná pro rodiny s malými dětmi - dvě oddělené místnosti poskytují dostatek soukromí a kuchyňský kout je dostatečně vybavený, neschází mu ani trouba a mikrovlnka. Pokoje jsou účelně zařízené, neposkytují luxus, ale pohodlné zázemí pro cestovatele. Hotel má výtah, ale chybí mu bezbariérový přístup (i když těch schodů je jen několik). Letiště je vzdálené 5 km, hluk startujících letadel ale neobtěžuje. Středisko Los Cancajos je jediné skutečné rekreační centrum La Palmy, pro poznání ostrova je ideální kombinovat cestování autobusem a zapůjčení automobilu. Takovou zábavní turistickou infrastrukturu, na jakou jsou zvyklí návštěvníci Tenerife nebo Gran Canarie, La Palma postrádá. Je to ideální cíl pro romantiky a nadšené pěší turisty, kterým divoké soutěsky na ostrově poskytnou nekonečné množství příležitostí dokázat svou výdrž. Pobřeží je extrémně skalnaté a přirozené pláže ostrov postrádá.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | N | |
Chuť a kvalita jídel a nápojů | N | |
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | N |
Recenze hotelu Centrocancajos
13.3.2009 | Pobyt v březnu 2009 na 7 nocí jako Neznámý
Ubytování na dobré úrovni, vhodné pro ty, kdo oceńují klid, možnost procházek, ale i blízkost většího města. Je dobré vzít pokoj s alespoň boční vyhlídkou na moře. Snídaně a večeře jsou servírovány v sousední restauraci, porce jsou bohaté a jídlo chutné, avšak překvapivě téměř chybí zelenina a výběr menu k večeři je malý; stravování není vhodné pro diabetiky a celiaky.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Centrocancajos
Hotel | 3,8 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4,6 / 6 |
|
Hotelový servis | 4,8 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5 / 6 |
|
Stravování | 3 / 6 |
|
Sport a zábava | 4 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Centrocancajos
Hosté chválí umístění a okolí hotelu a obsluhu a služby. Nebyli však moc spokojeni s celkovým stavem hotelu, s možnostmi sportu a zábavy a s kvalitou ubytování. Nejvíce jim vadilo úroveň a kvalitu stravování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 78% dotázaných.