Hodnocení hotelu
Yelken Spa & Wellness Hotel
Náš názor na Yelken Spa & Wellness Hotel
Podle 1 714 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 79% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Pestrost jídel a nápojů
- Péče o děti, hřiště
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Restaurace v okolí
Podrobné hodnocení Yelken Spa & Wellness Hotel
Všeobecné hodnocení | 58% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 35% |
|
Obsluha a služby | 44% |
|
Stravování | 75% |
|
Sport a zábava | 64% |
|
Ubytování | 72% |
|
Recenze hotelu
Yelken Spa & Wellness Hotel
Recenze hotelu Yelken Spa & Wellness Hotel
31.8.2013 | Pobyt v srpnu 2013 na 8 nocí jako Rodina s malými dětmi
Na 5 * hotel jsem si představovala něco jiného. Pokoj sice zrekonstruovaný, ale nedotažený do konce, sprcha Vám zůstane v ruce, koberce špinavý s flekama, prostěradla s dírkama, připlatili jsme si za výhled na moře, ale pouze z rohu balkónu, bylo na moře vidět, občas nedoplnili bar.
Delegátka Blanka od Eximtours nestojí za nic, neumí se totiž pořádně domluvit žádnou řečí, takže nás ani neubytovala, museli jsme si vyřídit všechno sami, včetně snídaňového balíčku na ranní odjezd z hotelu, pouze vnucovala výlety. Nikdy se mi nic takového nestalo vždy nás delegát ubytoval a vysvětlil, jak to v hotelu chodí, na co máme nárok ...atd, zařídit zbuzení a odnesení zavazadel + zařízení balíčků na cestu. Na ubytování jsme čekali do 14.00hod, přijeli jsme v půl desáté ráno, to jen tak na okraj, sice jsme dostali pásky a mohli jsme využívat hotelových služeb, ale na radu, kde se máme převléknout do plavek, tak mi bylo řečeno, že na záchodě.
Pláž, člověk si tam připadá, jak sardinka, lehátka namačkané na sobě ve třech řadách, pokud si v půl šesté ráno nedáte ruční, tak nemáte šanci něco najít, u bazénu je to zabrané v pět ráno.
Moře - první 3 dny klidné, čisté, potom bylo rozbouřené, od chaluh zanesená celá pláž, nikdo to ani neschrabal. Pro děti lepší přístup z mola, na pláži kamínky a tak 5 metrů do moře, takže boty sebou. Docela foukal dost vítr.
Jídlo bylo skvělé, spousta ovoce a zeleniny, spousta druhů masa i příloh, každý si určitě vybere. Personál celkem ochotný,ale na všechno mají dost času.
Do hotelu už bych vícekrát nejela.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 33 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 0 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 33 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Yelken Spa & Wellness Hotel
26.7.2012 | Pobyt v červenci 2012 na 11 nocí jako Pár středního věku
Plně se souhlasím s paní Stanislavou.Hotel jako takový není špatný,pokoje útulné, ale fleky na kobercích i na začátku sezóny.Dlaždičky v koupelně dosti špinavé nejen od vodního kamene.Nedejte se , a kdyby vás šoupli do pokoje pro invalidy , tak trvejte na přestěhování.Dle našeho delegáta , to zkoušejí na každého a když nebudete mít námitek , tak vás tam nechají.Na stravu jsme si nemohli stěžovat, byla velice pestrá, různorodá,jen jsem nechápala , proč nebyla možnost ovoce na pláži.Snack bar nabízel hranolky,pizzu,hot dog,kebab, zeleninu, ale ovoce žádné.Souhlasím rovněž s paní Stanislavou, že ultra all neodpovídalo tomu co hlásala cestovní kancelář v katalogu/Exim/
dovozový alkohol , čerstvé džusy byly extra in... podle tamních zaměstnanců.
Dosti mně vadily značně špinavé,potrhané,flekaté podle nich ,,čisté ,, osušky na pláži.Na luxusní 5hvězdičkový hotel začná ostuda.A rovněž se připravte, že na diovolené si nepřispíte.Manžel ačkoli ráno nechodí běžně běhat , tak byl nucen každé ráno chodit v půl8 na pláž položit ručník na lehátko, jinak jste byli odkázáni ležet na písku a bez slunečníku.Je pravda, že za tento problém vděčíme jen lidem, protože jsme zjistili, že ačkoli byli dva , tak zabrali 4 lehátka u bazénu a další 4 u moře a celý den jste je u moře neviděli.V turecku se nám líbí již jsme jej navštívili 4krát, ale tento hotel nesplnil naše očekávání.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | N | |
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 0 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Yelken Spa & Wellness Hotel
7.10.2011 | Pobyt v září 2011 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Co se týče hotelu jako takového, tam jsme byli vesměs spokojeni. Drobné nedostatky jako vodní kámen v rozích vany či na umyvadle nebo fleky na koberci jsme přičítali spíš konci sezóny. Nepříjemná je ne/funkce klimatizace - funguje pouze od čtyř hodin odpoledne do čtyř do rána. Přes den fouká, ale nechladí. Jinak se pokoji ale nedá nic vytknout. Společné prostory byly v pořádku, jídelna trošku ošuntělá, ale jídlo dobré, až jsme byli mile překvapeni. Problém nastává, pokud máte malé dítě vyžadující dětskou židličku. Tyto židličky toho pamatují opravdu hodně, čištěné pravděpodobně nikdy nebyly, ze čtyř koleček jim zbývá i jen jedno a servírka vám ji přistaví i se zbytky jídla po předchozím dítěti bez jakékoliv snahy to utřít. Samostatná kapitola je pak Ala Carte Restaurant. Zkusili jsme jen rybí, ala carte po turecku znamená: máme tři ryby, jakou si dáte? O neprofesionalitě obsluhy ani nemluvím. Co se týče pití, tak tady pozor!!! Ultra all inclusive je klasické all inclusive. Jediné "ultra" je každý den 2xcoca cola, 2xfanta a 2xvoda v minibaru zadarmo. Na barech vše z postmixu. Džusy extrémně umělé už na pohled, natož na chuť. Z těch se dělají i koktejly, takže si to umíte představit. A alkohol jen místní, žádné international, jak slibují - Campari, Havana Club apod., vše za přípatek. Kavá dost strašná. Bazény byly v pořádku, čisté. Přístup do moře lepší z mola, z pláže pouze v botech. Dětské hřiště i dětský klub slušné, to samé skluzavky. Největší problém je ale přístup personálu. Směnárna na recepci 5* hotelu vám za 100 eur dá jednu velkou tureckou bankovku a zbytek vrátí v eurech. Nemáme drobné. Při půjčení šlapadla si ho musíte sami odtáhnout z pláže do vody a pak ho v hloubce přivázat k bójce. Pomoc obsluhy pro vodní sporty nečekejte. Za placené atrakce prozměnu neměli peníze zpět, takže je vrátili po půl dni a to si člověk o ně musel říct. Při večeři je pití roznášeno jen v některých částech restaurace. Z lehátek u bazénu jsme jeden den byli dost nevybíravým způsobem vyhozeni v půl 6 odpoledne (slunce zapadá v 7), jelikož místo připravovali na večerní program (začínající v 10 hodin!!!). A tak dále, a tak dále. Shrnutí: hotel sám o sobě není špatný, doporučuji pro méně náročnou klientelu, jídlo i úklid v pořádku. Personál se snaží tvářit velice přátelsky, ale jakmile po nich něco chcete či řešíte problém, jednají s vámi někdy dost nevybíravým způsobem.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 0 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 0 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení Yelken Spa & Wellness Hotel
Hotel | 5,2 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4,9 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,2 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5 / 6 |
|
Stravování | 5,1 / 6 |
|
Sport a zábava | 5,1 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o Yelken Spa & Wellness Hotel
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování, možnosti sportu a zábavy a kvalitu ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 73% dotázaných.