Hodnocení hotelu
Hotel Shangri-La Roma
Náš názor na Hotel Shangri-La Roma
Podle 3 hodnocení vychází průměrné známka 68% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
4,1 / 6
3 recenzí
Podrobné hodnocení Hotel Shangri-La Roma
Hotel | 4 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 6 / 6 |
|
Hotelový servis | 3 / 6 |
|
Okolí hotelu | 4 / 6 |
|
Stravování | 4 / 6 |
|
Sport a zábava | 1 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o Hotel Shangri-La Roma
Hosté chválí kvalitu ubytování. Nebyli však moc spokojeni s celkovým stavem hotelu, s umístěním a okolím hotelu a s úrovní a kvalitou stravování. Nejvíce jim vadilo obsluha a služby a omezené možnosti sportu a zábavy. Tento hotel v posledním roce doporučuje 27% dotázaných.
/ 5
recenzí
Přejít na TripAdvisor