Phoenix Hotel

Londýn - Westminster

Hosté chválí u hotelu Phoenix Hotel Čistota v restauraci, Dopravní spojení, Rychlost odbavení, Nákupní možnosti, Ochota personálu. Nejméně však byli spokojeni s uzpůsobením pro postižené.

Předchozí hotelDalší hotel
Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Phoenix Hotel

76%
2 hod.
Zobrazit
4/5
2374 hod.
Zobrazit
79%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Phoenix Hotel

Podle 2376 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 79% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.

Hosté chválí u hotelu Phoenix Hotel

Čistota v restauraci, Dopravní spojení, Rychlost odbavení, Nákupní možnosti, Ochota personálu

Čistota v restauraci
Dopravní spojení
Rychlost odbavení
Nákupní možnosti
Ochota personálu
Uzpůsobení pro postižené

76%

podle 2 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Phoenix Hotel
  • Všeobecné hodnocení
    57%
  • Umístění a okolí hotelu
    96%
  • Obsluha a služby
    83%
  • Stravování
    75%
  • Sport a zábava
    67%
Před cestou

Očkování před cestou

Víza