Hotel Koidl

Maria Alm

Hosté chválí u hotelu Koidl Chuť a kvalita jídel, Ochota personálu, Vyřizování reklamací, Nabídka pro volný čas, Rychlost odbavení. Nejméně však byli spokojeni s kvalitou a stavem bazénu.

Předchozí hotelDalší hotel
Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Koidl

64%
2 hod.
Zobrazit
3/5
10 hod.
Zobrazit
60%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Koidl

Podle 12 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 60% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.

Hosté chválí u hotelu Koidl

Chuť a kvalita jídel, Ochota personálu, Vyřizování reklamací, Nabídka pro volný čas, Rychlost odbavení

Chuť a kvalita jídel
Ochota personálu
Vyřizování reklamací
Nabídka pro volný čas
Rychlost odbavení
Kvalita a stav bazénu

64%

podle 2 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Koidl
  • Všeobecné hodnocení
    64%
  • Umístění a okolí hotelu
    48%
  • Obsluha a služby
    86%
  • Stravování
    72%
  • Sport a zábava
    39%
  • Ubytování
    67%
Před cestou

Očkování před cestou

Víza