Hodnocení hotelu
Kemer
Náš názor na hotel Kemer
Podle 111 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 63% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Aktivity v okolí
- Pestrost jídel a nápojů
Podrobné hodnocení hotelu Kemer
Všeobecné hodnocení | 39% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 92% |
|
Obsluha a služby | 48% |
|
Stravování | 22% |
|
Sport a zábava | 64% |
|
Ubytování | 64% |
|
Recenze hotelu
Kemer
Recenze hotelu Kemer
25.10.2012 | Pobyt v říjnu 2012 na 7 nocí jako Senioři
V žiadnom prípade by som ho nehodnotila ako trojhviezdičkový. Pri príchode neuprataná kúpeľňa,špinavé uteráky, neprezlečená bielizeň. Recepčný nerozumel
ani nemecky, ani anglicky, až neskôr so sa dozvedela, že vie po rusky. To som aj
využila pri odchode, keď som ho požiadala o odnesenie kufra z tretieho poscho-
dia. V podstate žiadny servis pri príchode a pri odchode. Strava - úplná hrôza a
pri mojej subtilnej postave ju ani nepovažujem za najdôležitejšiu. Príklady : raňaj-
ky : len biely chlieb, žiadne sladké pečivo. Dva druhy lupienkov so studeným mlie-
kom, dva druhy syra a niekedy aj salám, ktorému sme kedysi hovorili "parízer", ale-
bo diétny. Samá múka. Šunku asi v tomto hoteli napoznajú. Potom tam boli para-
dajky /rajčatá/ a uhorky,maslo-margarín,med a jeden druh džemu, vajcia na tvrdo
a horúca strava - neindefikovateľná polievka. Obed, alebo večera : ryža, hranolky,
v treťom hlavne dusená fazuľa v paradajkovej omáčke a vo štvrtom konečne jedi-
né mäsové jedlo : obdľžnikové sfašírované ani neviem aké mäso. Boli aj zeleninové
šaláty s dresingom a jeden druh polievky. Bola som tretí krát v Turecku. Dvakrát
za rok som bola v Antalyi hotel Golden Coast Resort a bola so spokojná. Preto ma
úprimne mrzí, že teraz to hodnotím prevážne negatívne. Na svoje dovolenky som
chodila s nemeckou cestovkou TUI. Perfektné a bez výhrad. Ešte niečo k bazénu.
Teplota vody v bazéne celý týždeň cca 17 stupňov C.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 33 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 0 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 33 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 0 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 33 % |
|
Recenze hotelu Kemer
19.8.2009 | Pobyt v srpnu 2009 na 7 nocí jako Neznámý
Hotel nevypadal špatně, dokud jste do něho nevstoupili. Ubrusy se nevyměňovaly, jídlo došlo po deseti minutách a už nebylo další. Švédské stoly nebyly švédskými stoly, vše na stole u snídaně bylo teplé - džemy, salámy, rajčata. Velká prodleva od oběda do večeře - obědy končily oficiálně ve dvě hodiny, ale když něco došlo v jednu hodinu, tak už se to nepřidělávalo a večeře začínaly v osm hodin. All inclussive bylo jen do desíti hodin, ale stejně se tam nedalo pít žádné nealko, jelikož to nebyla originál cola, sprite, fanta, kdyby to alespoň tak chutnalo. Čekala jsem alespoň pitnou vodu v barelech, ale i tu měli v jiných nádobách, takže bylo jasné, že je to voda z vodovodu. Uklízečka nevyměňovala ručníky, jednou jsem se řízla, zakrvácela ručník, musela to vidět a stejně to nevyměnila, poté jsme házely s kamarádkou ručníky na zem, aby pochopila, že chceme nové. Koupelna strašně malinká, pokoj vcelku normální - byl stejně jen na přespání, ale napřiklad telefon se v něm nevyskytoval. Když si člověk zaplatí all in. tak počítá s tím, že nic neutratí, my utratili hodně peněz, díky bohu za obchůdek poblíž pláže.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 33 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 33 % |
|
Péče o děti, hřiště | 0 % |
|
Čistota | 33 % |
|
Velikost | 0 % |
|
Výbavení pokoje | 33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 0 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 0 % |
|
Recenze hotelu Kemer
13.8.2009 | Pobyt v červenci 2009 na 14 nocí jako Neznámý
Asi byc neměla srovnávat Alányi a Kemer.Místo pěkné ale úroveň 3hvězdičkového hotelu ano.Snídaně byli od 8 hod.Snídaně normálně až tak v pul 9.Všude jsou tak v 7.30 aby lidi mohli na pláž.Nabídka třeba sladké pečivo neexistovalo. Tak dál bych mohla pokračovat.Jeden den odchod z personálu (kucaři) o časech nemluvím tak dávám příklad Studené špagety masové kuličky a asi 7 salátů a to všechny kyselý ze zavařovaček.I jsem si to vyfotila.Panu provoznímu se to moc nelíbilo.Byla jsem tam 14 nocí toto se stalo 2 dny před odjezdem.Pak vzali jiného kuchaře dál to nechci komentovat.V recepci nerozuměli německy,anglicky uměl číšník který recepčnímu překládal.Umí turecky a rusky.Na to když jsem posuzovala ceny do Alánye a Kemeru. Kemer je dražší a můžu říct že kdo by ze známích chtěl jet do Kemeru tak mu to rozmluvím.Jako místo mě nezklamalo pláž bezva jen sem si nepředstavala že budu z vedlejší pláže od15 hod poslouchat ruskou diskotéku.Když jsem v nějaké zemi tak mám poslouchat jejich muziku nebo mix z celého světa.Jinak určitě do Turecka se vrátím byla jsem po 4 a můžu porovnávat .Lidé v pohodě a kombinace hor s mořem je pro mě relax
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 0 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | N | |
Výbavení pokoje | N | |
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Kemer
Hotel | 2 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 3,8 / 6 |
|
Hotelový servis | 2,2 / 6 |
|
Okolí hotelu | 4,3 / 6 |
|
Stravování | 1,6 / 6 |
|
Sport a zábava | 3,4 / 6 |
|