Hodnocení hotelu
Granada Luxury Belek
hotel
Náš názor na hotel Granada Luxury Belek
Podle 7 987 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 90% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Stav hotelu
- Ochota personálu
- Dopravní spojení
- Kvalita a stav bazénu
- Výbavení pokojů
- Chuť a kvalita jídel
- Vzdálenost k pláži
Podrobné hodnocení hotelu Granada Luxury Belek
Všeobecné hodnocení | 92% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 73% |
|
Obsluha a služby | 81% |
|
Stravování | 94% |
|
Sport a zábava | 98% |
|
Ubytování | 100% |
|
Recenze hotelu
Granada Luxury Belek
Recenze hotelu Granada Luxury Belek
23.2.2022 | Pobyt v prosinci 2021 na 3 nocí jako Skupina
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Granada Luxury Belek
27.7.2019 | Pobyt v červnu 2019 na 10 nocí jako Parta přátel
V Turecku jsem byla několikrát například Dephin Imperial, Sueno Deluxe Belek, Cornelia Diamond, Titanic Deluxe atd… Tento hotel se nedá vůbec srovnávat. Budova je krásná, ale služby? Hotel bych zavřela.
Při příjezdu do hotelu 10:00 nám na recepci bylo řečeno, že máme objednané dva pokoje normální, ale že by nám daly apartmán, který je mnohem hezčí a ať počkáme do 12.00. My hodně váhaly, ale recepční nám řekli, ať počkáme, že to opravdu stojí za to. Tak jsme tedy čekaly. Ve 12 hodin jsme přišly na recepci, kde nám bylo řečeno, že hosté se ještě neodhlásily, ať čekáme do 14:00. dobře čekaly jsme. Raději jsme přišly v 14:30 a recepční nám podal dva pokoje. Jako by nic nám dal karty a tady mate dva normalni pokoje. My jsme se ptaly prosim? Po 4 hodinách čekání nám dáte to co jste nám mohl dát hned? Recepční jen řekl, že ano a že mají rozbité světlo. No Byly jsme naštvané. Čekaly jsme 4 hodiny na nic a to nás ještě recepční přemlouvali, ať si počkáme. No tak jsme si nechali zavolat manažera. Ten nám teda řekl po další hodině, že nás druhý den přestěhují, ať přijdeme po snídani.
Druhý den po snídani jsme tedy šly na recepci, kde nám bylo řečeno, ať přijdeme ve 14:00. Tak jsme v 14:30 přišly a bylo nám řečeno, že ať počkáme 20 minut. Po 20 minutách nám bylo řečeno dalších 20 minut. A že pokojská jim tohle stále říká a oni nemůžou nic udělat. Že mají málo uklízeček. Ať čekáme na našem starém pokoji. Mezitím co jsme přišly do našich starých pokojů, tak pokojská už jeden z naších pokojů uklízela. Když má čas jít okamžitě uklízet, proč jí nepošlou pomoct uklidit naše nové pokoje? Tak jsme čekaly na jednom z našich pokojů další hodinu. Poté jsme se naštvali a nechaly si zavolat hlavnějšího managera. Manager přes Guest Relation. Ten byl super. Řekly nám, že tedy nám dávají jeden pokoj a že druhý bude za hodinu uklizený. Vzaly jsme tedy jeden pokoj a šly se ubytovat. Vedlejší pokoj jsme ale zjistily, že je už hotový a dávno tam žádná uklízečka není. Šla jsem už naštvaná na recepci ať mi okamžitě dají kartu i od druhého pokoje, že tam nikdo není a že už bych si ráda vybalila věci. Dva dny věci v kufrech a dva dny čekání na nic. Recepční mi tedy kartu dal. Absolutní bordel, nefunguje komunikace mezi recepcí a uklízečkami.
Během vybalování přišla uklízečka a dala nám kartáčky s pastou. Když jsem obě krabičky otevřela, tak jak kartáček, tak pasta byly použité? To jako opravdu myslejí vážně?
Jediné co v hotelu funguje je animační tým i když informace o odpolední párty nebyly nikde vyvěšené, pouze to hlásily u bazénu, takže když jste u moře, nevíte o tom. Dvakrát týdně foam party. Každý večer show a poté hodina party v party arene. Moc hezká diskotéka. Na večerní zábavu hotel byl fajn . Až na to, že Miss a Mrs hotelu v jednom týdnu bylo dost. Tyto show bych vyřadila.
Na recepci jsme žádné info nedostaly, ani o autobusu na pláž, ani o restauracích za příplatek nic. Vše si musíte zjistit sami.
Bus má jet z pláže 18:30 poslední, ale první den nám plavčíci oznámili, že jede poslední dneska v 18:00. Většina lidí byla pěkně naštvaná. Někteří na pláži zůstali, tak by mě zajímal jejich návrat do hotelu.
Jídlo na pláži katastrofa. Bar v pořádku mají akorát nealko a pivo, jinak nic. Ale restaurace, neskutečné. Objednaly jsme si pizzu k obedu. Kazdu jsme dostal jen 4 kousíčky. To jsem ještě nikde nezažila. Když pizzu si objednám, tak dostanu celou pizzu. Poté jsme si objednaly kuřecí maso s houbovou omáčkou a kaší. Donesly nám kuřecí maso s hranolkama a rýží. Když říkáme kde je omáčka, tak se servírka šla zeptat a řekla není. Nemáme. Když jsme se zeptaly na kaši, opět řekla není. Takže jídlo bylo uplně jiné než mělo být. O salátu se sýrem, kde byly jen dvě kostičky sýru ani nemluvím. Hrozné !!!!!
Jinak ale jídlo v hlavní restauraci bylo výborné, akorát každý den stejné. Jediná nevýhoda byla, že večeře jsou do 21:30 a už v 20:45 celý asijský bufet uklízeli, někdy i italský. Takže jídlo nám braly o 45 minut dříve. Chápu, že by došlo, ale nádoby byly plné a přesto je odvezli.
Snídaně super !!! akorát žádné víno, alkohol nic. Pouze k obědu a večeři. Na pití jsme čekaly cca 40 minut jak při snídani, tak při večeři.
S pitím to vázlo všude. V Lobby baru opět čekání 20 minut. Hotel má zbytečně moc Manažerů a málo personálu. Personál nestíhá a například Tolga manažer v Lobby stojí a vysílačkou si povídá s druhým manažerem, který stojí 15 kroků od něj. Smějou se a když jde kolem nich číšník, dají mu úkoly co jde mají otřít, uklidit a přitom číšník nemůže ani doručit objednávku. Občas by pomohlo, kdyby manažeři šli za bar a pomohli, než si tam ve 3 stáli a povídali a nic neděli a z nudy úkolovali personál, který už takhle nestíhá.
Oběd u bazénu super jídlo
Nejvíce v celém hotelu pracují lifeguardi. Ale bohužel až moc. Pokud si vezmete drink k bazénu hned vás napomínají, je to tam jako ve škole. Žádné nafukovací držáky do bazénu na drinky nic nesmíte. Pořád vás napomínají za vše. Je to bohužel jejich práce.
Ala carte restaurant super !!!!
Poslední den nám byl nabídnut late check out, za ty problémy co jsme měly. Poslední den jsme se tady ptali na recepci, kde o ničem nevěděli, takže se zase volal manager. No a začala libová akce znova. Prý ať počkáme na pokoji, že přijde nám někdo pomoct se zavazadly… čekaly jsme 45 minut. A volali na recepci. Tam opět o ničem nevěděli. Tak znova jsme čekali.. no dalších 20 minutách jsme se sebraly, šly na recepci a řekly, že naše zavazadla mají na našem pokoji ať nám dají kartu od nového pokoje. Řekli, že tedy ok, že nám tam pošlou pro zavazadla a přesunou na náš nový pokoj… do pokoje jsme přišly za 5 hodin a??? kufry nikde. Šly jsme na recepci, tam opět, že nikdo nic neví. V zavazadlové místnosti kufry nebyly. Hodinu jsme je hledaly a pak byly v nejake mistnostni zavřené. Takže ani základní přesun zavazadel z jednoho do druhého pokoje nejsou schopni v 5 hvězdičkovém hotelu zvládnout?
Strašný !!!! Hotel je krásný, ale málo personálu a špatné vedení. Hodně manažerů a málo zaměstnanců. Je to škoda. Kdyby hotel měl lepší služby byl by super. Bohužel tímto zabije vse. V Turecku jsem byla 28x a nikdy jsem neměla jediny problém na recepci.
Já tento hotel nedoporučuji. Myslím si, že člověk za tu cenu může být někde u moře se super službami.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 0 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Granada Luxury Belek
24.5.2018 | Pobyt v květnu 2018 na 10 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hotel je nádherný, moderní, každý si najde své oblíbené místo. Ať už je to cukrárna ,klimatizovaný bar , welnes, nebo venkovní terasa kde obsluhují kluci na bruslích. Komplex je velký, první den jsme trochu bloudily. Pokoj prostorný,2 ložnice( byli jsme s dětmi)každá ložnice má svou TV, lednici, klima. Uklizeno, voňavo.
Restaurace a la cart jsou za příplatek. Jinak jídla všude dostatek, každý si vybere.Chutné. Jen nabídka ryb byla slabší. Obsluha funguje dobře.
Bazény nemají konkurenci. U hotelu je bazén klidnější, pohodovější hudba, celkově klidnější prostředí. Zelené plochy jsou nádherně osázeny. Podchodem se prochází do "vodního světa" kde už je to živější. Největší bazén má 9957m2 ,dětský bazén, plavecký bazén, bazén s mořskými vlnami kde je i písečná pláž. Oddělený bazén s bydlením ve stilu "Maledivy". Skluzavky od maličkých dětských po velké dospělácké, jezdí se na kruzích i bez. Animační program v průběhu celého dne.
K moři jezdí autobus, pláž je menší, písčitá.
Večer je možné jít do lunaparku (atrakce za menší poplatek) Denně představení po té disco či koncert.
Dětský klub je přímo v budově hotelu, naše holky byly spokojené, ale už jsme zažili lepší klubíky.
Byli jsme v květnu, lidí bylo méně , spousty volných lehátek. V restauraci už bylo plněji, ale volný stůl se vždy v pohodě našel.
Do Beleku se dá dojít pěšky, cesta trvá 15-20 minut. Na letišti jste do 1 hod.
Celkový dojem je moc hezký.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Granada Luxury Belek
26.3.2018 | Pobyt v únoru 2018 na 7 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Granada Luxury Belek
Hotel | 5,6 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 5,5 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,4 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5,1 / 6 |
|
Stravování | 5,5 / 6 |
|
Sport a zábava | 5,6 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Granada Luxury Belek
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování, možnosti sportu a zábavy a kvalitu ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 93% dotázaných.