Hodnocení hotelu
Fatih
Náš názor na hotel Fatih
Podle 629 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 79% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Kvalita a stav bazénu
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Čistota v restauraci
- Vyřizování reklamací
Podrobné hodnocení hotelu Fatih
Všeobecné hodnocení | 71% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 76% |
|
Obsluha a služby | 60% |
|
Stravování | 69% |
|
Sport a zábava | 70% |
|
Ubytování | 81% |
|
Recenze hotelu
Fatih

Recenze hotelu Fatih
12.11.2011 | Pobyt v září 2011 na 21 nocí jako Mladý pár
Hned po příjezdu na hotel si dejte velký pozor - jakmile recepční zjistí že jste češi, bude se vás snažit šoupnout na jiný hotel. U nás to probíhalo takto: na recepci byli milí až do okamžiku kdy z pasu zjistili že jsme češi, v tu ránu se začal recepční omlouvat že někde udělali chybu a hotel už je bohužel plný, ale že nevadí, dají nás na jiný hotel od stejného majitele a jako kompensaci dostaneme plnou pensi místo námi zaplacené polopense. Vzhledem k tomu že jsme přijeli velmi unavení těsně před půlnocí a neočekávali jsme žádný podraz, na návrh jsme kývli. Převezli nást tedy na hotel Alis.
Na tomto hotelu byla především ruská klientela, které nevadilo že hotel je odporný, hlavní pro ně bylo že na baru byl alkohol zdarma. Podle toho to vypadalo, všude vyřvávali ožralí rusáci. Jídlo bylo téměř nepoživatelné (rýže plavající v kečupu, zelenina plavající v majinéze apod.). Pokoj vypadal jak z ubytovny pro ukrajince, večer a v noci neskutečně smrděl záchod. Přítelkyně po čtyřech dnech dostala úplavici, se kterou byla hospitalisována - příčinou byla nejspíše hotelová strava, protože jsme se mimo hotel nestravovali a pili pouze balenou vodu. Po dvou týdnech pobytu (ze tří) se nám podařilo vydupat přesun do hotelu Fatih, který jsme měli zaplacený - vše jsme si museli zařídit sami, recepční z hotelu Alis nás stále přemlouval, at zůstaneme. V hotelu Fatih byly mnohem větší, útulnější, čistší a lépe vybavené pokoje. Jídlo zde již bylo v pořádku. Taktéž jsme vyzkoušeli jejich turecké lázně (hamam), které doporučujeme. Jediné negativum tohoto hotelu (samozřejme kromě neseriósního jednání recepčního) spatřujeme v hlučné večerní produkci.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 0 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 0 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | 33 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|

Recenze hotelu Fatih
9.9.2011 | Pobyt v srpnu 2011 na 14 nocí jako Rodina se staršími dětmi
V Alanyi jsme byli již po sedmé, pokaždé v jiném hotelu. Letos prvně s německou CK. Hotel byl pěkný, pokoje standartní jako ve všech hotelích této kategorie. První překvapení však na nás čekalo při ubytování, klimatizace je za poplatek 8 euro/den. Jelikož jsme věděli, že klimatizace je v ceně zájezdu, tak jsme to také tak řekli na recepci a najednou jsme nemuseli platit nic. Dělalo to na nás dojem, že to zkoušejí na všechny hosty a určitě se někdo chytne a klimatizaci zaplatí podruhé. Něco podobného nás čekalo při odjezdu, když jsme vraceli klíč na recepci. Recepční nás vyzval, abychom zaplatili 5 TL za rozbitou skleničku v jídelně. Jelikož jsme s naprostou jistotou věděli, že nic takového jsme neprovedli, odmítli jsme částku zaplatit. Cca 10 minut se s námi dohadoval a přesvědčoval nás, že to má od druhého recepčního v počítači, takže to musíme uhradit. Nic jsme nezaplatili a opět jsme si řekli, že určitě spousta lidí to radši zaplatí,aby měli klid. Takže hotelový personál má slušný přivýdělek. Nešlo o 5 TL, ale o princip. Myslím si, že tohle by si vůbec v takovémto hotelu neměli dovolit.
Jinak jídlo bylo dobré a bylo ho dost. Úklid trochu odbývali, osušky neměnili a vytírali tak jednou za týden. Pláž a moře super. Určitě byl do tohoto hotelu jela znova.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 33 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 33 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|

Recenze hotelu Fatih
27.6.2011 | Pobyt v červnu 2011 na 14 nocí jako Pár středního věku
hotel je zajímavý polohou, leží hned za hotelem Balik, tedy asi 130 m od pláže, od které je oddělen komunikací, obsluhující personál byl perfektní, menší problémy byly s recepčním, neboť před platbou kartou za hotelové služby nás neupozornil, že kartou platit nelze( protože 5 dní čeká na opraváře "hardweru") a tím nás vystavil finančnímu tlaku. Měli jsme totiž pobyt na 14 dní.
V hotelu se platí za klimatizaci 5 Eur za den ( což dříve nebývalo). Recepční se oháněl tím, že máme placenu jen snídani a tím pádem nemáme v ceně klimatizaci. Ovšem i další rekreanti co měli polopenzi neměli v ceně klimatizaci( což jsme se dozvěděli později), těm to bylo zdůvodněno, že hotely s třemi hvězdičkami klimatizaci bezplatně neposkytují. Dříve jsme bydleli ve tříhvězdičkových hotelích a klimatizace v ceně byla.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|

Recenze hotelu Fatih
6.1.2011 | Pobyt v prosinci 2010 na 21 nocí jako Neznámý
Možnost lepší domluvy v německém jazyce v recepci hotelu.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Fatih
Hotel | 3,8 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 3,7 / 6 |
|
Hotelový servis | 3,8 / 6 |
|
Okolí hotelu | 4,7 / 6 |
|
Stravování | 3,2 / 6 |
|
Sport a zábava | 3,4 / 6 |
|
