Hotel Astrid

Paříž

Hosté chválí u hotelu Astrid byli spokojeni s čistotou na pokojích, rychlé odbavení při příjezdu na hotel, možnosti nákupů v blízkosti hotelu, dopravní spojení pro možnosti výletů, vstřícný a ochotný personál. Nejméně však byli spokojeni s vybavením pokojů.

Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Astrid

85%
1 hod.
Zobrazit
85%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Astrid

Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 85% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.

Hosté chválí u hotelu Astrid

byli spokojeni s čistotou na pokojích, rychlé odbavení při příjezdu na hotel, možnosti nákupů v blízkosti hotelu, dopravní spojení pro možnosti výletů, vstřícný a ochotný personál

Čistota na pokojích
Rychlost odbavení
Nákupní možnosti
Dopravní spojení
Ochota personálu
Výbavení pokojů

85%

podle 1 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Astrid
  • Všeobecné hodnocení
    83%
  • Umístění a okolí hotelu
    100%
  • Obsluha a služby
    100%
  • Sport a zábava
    67%
O lokalitě

Hory

Před cestou

Očkování před cestou

Víza

Zábava a volný čas

Aktivity a zábava