Hotel Astra

Špindlerův Mlýn

Hosté chválí u hotelu Astra odbornost personálu, včetně znalosti cizích jazyků, bezproblémové řešení jakýchkoliv reklamací, rychlé odbavení při příjezdu na hotel, vstřícný a ochotný personál, dobré zázemí pro rodiny s dětmi. Nejméně však byli spokojeni s uzpůsobením pro postižené.

Předchozí hotelDalší hotel
Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Astra

88%
10 hod.
Zobrazit
3.6/5
63 hod.
Zobrazit
74%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Astra

Podle 73 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 74% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.

Hosté chválí u hotelu Astra

odbornost personálu, včetně znalosti cizích jazyků, bezproblémové řešení jakýchkoliv reklamací, rychlé odbavení při příjezdu na hotel, vstřícný a ochotný personál, dobré zázemí pro rodiny s dětmi

Odbornost personálu
Vyřizování reklamací
Rychlost odbavení
Ochota personálu
Vhodnost pro rodinu
Uzpůsobení pro postižené

88%

podle 10 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Astra
  • Všeobecné hodnocení
    88%
  • Umístění a okolí hotelu
    82%
  • Obsluha a služby
    98%
  • Stravování
    80%
  • Sport a zábava
    81%
Praktické informace

Počasí