Hodnocení hotelu
Royal Palm Resort
Náš názor na hotel Royal Palm Resort
Podle 439 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 49% kvality. Tento výsledek je dosti špatný, hotel určitě nesplnil očekávání rekreantů. Hotelu se raději vyhněte, doporučujeme vyhledat lépe hodnocený.
- Pestrost jídel a nápojů
- Ochota personálu
- Kvalita pláže
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Koupelna a toaleta
Podrobné hodnocení hotelu Royal Palm Resort
Všeobecné hodnocení | 66% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 85% |
|
Obsluha a služby | 75% |
|
Stravování | 81% |
|
Sport a zábava | 90% |
|
Ubytování | 63% |
|
Recenze hotelu
Royal Palm Resort
Recenze hotelu Royal Palm Resort
31.10.2011 | Pobyt v říjnu 2011 na 14 nocí jako Senioři
Budova hotelu, přilehlý park i pláž jsou nádherně koncipované, údržba je asi minimální a při bližším pohledu je to patrné. Také vůbec nefungovaly animační programy (cvičení ap.). Vstřícnost personálu velmi dobrá, ale poněkud amatérský přístup. Řekla bych, že pětihvězdičkové ocenění je nadnesené.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Royal Palm Resort
23.7.2010 | Pobyt v červnu 2010 na 14 nocí jako Neznámý
Na to, že hotel je označován 5*, takové služby nemá. Je to starší hotel, podle toho také vypadají pokoje. Jsou čisté, ale nábytek a ostatní zařízení včetně koupelny jsou staré. Velice spokojení jsme byli s jídlem. Bylo pestré, každý den se něco grilovalo včetně ryb. V popisu hotelu je uváděna denně zmrzlina pro děti - ta denně nebyla. Také jsou uváděny alkoholické nápoje nejen místní výroby, ale ty v hotelu také nemají. Přes den fungoval pouze bar u bazénu, ten je veliký a dostačující, v lobby baru bylo otevřeno tak, jak se jim hodilo....Pláž je hned u hotelu a je čistá a prostorná. Veškeré animace (pro dospělé i pro děti) jsou v ruském jazyce - obsazenost hotelu je z 90% Rusama. V popisu hotelu je ultra all inclusive, ale to bych si představovala jiné služby....
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Royal Palm Resort
28.5.2010 | Pobyt v květnu 2010 na 7 nocí jako Neznámý
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Royal Palm Resort
16.11.2009 | Pobyt v listopadu 2009 na 7 nocí jako Neznámý
Royal Palm Resort nás bohužel zklamal ihned po našem příjezdu. Přestože náš více než dvouletý syn měl nárok na přistýlku, na pokoji žádná nebyla, a tak jsme ve 2h ráno téměř hodinu čekali, než nám personál přinesl rozkládací lůžko. Pokoj byl poměrně dost malý, takže po rozložení přistýlky moc prostoru pro pohyb nezbylo. Zařízení pokoje bylo celkem zašlé (zvláště WC) a opotřebované. Pokaždé, když jsme chtěli cokoliv vyndat či uložit do skříně, sváděli jsme souboj s posuvnými dveřmi (dveře většinou vítězily), které nám několikrát téměř vypadly na hlavu. Poměrně odpudivě působil také značně zničený proteklý strop a promočený koberec na chodbě přímo u dveří našeho pokoje. Bohužel až později jsme zjistili, že hotel měl k dispozici i mnohem větší dvoulůžkové pokoje (listopadová obsazenost hotelu samozřejmě zdaleka nebyla stoprocentní), to se nám ale do reklamace už příliš nechtělo. Je škoda, že hotel s tak hezkou polohou přímo na pláži, pěkným bazénem, zahradou a množstvím nabídek k trávení volného času (sic tenisové kurty, minigolf a dětské hřšitě působily dost neudržovaně, ale snad to bylo způsobeno jen častými listopadovými dešti) odrazuje své klienty svou zanedbaností. Nabídka jídla byla bohatá a celkem chutná, zvláště množství různé zeleniny bylo v tuto dobu potěšující. S ovocem to již bylo slabší. Jediné, co při stolování nepůsobilo zcela dobrým dojmem, bylo množství koček pobíhajících pod stoly na venkovní terase a bohužel někdy i uvnitř restaurace. Otevřené lobby hotelu s prosklenými výtahy působilo sice efektně, ale na druhé straně hluk vycházející i v pozdnějších večerních hodinách z lobby baru byl slyšet až v našem pokoji v 5. patře. Do blízkosti Kemeru bychom se určitě rádi vrátili, ale do hotelu Royal Palm Resort určitě ne.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 33 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 33 % |
|
Velikost | 0 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Royal Palm Resort
Hotel | 1 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 1,5 / 6 |
|
Hotelový servis | 1,1 / 6 |
|
Okolí hotelu | 1 / 6 |
|
Stravování | 1,9 / 6 |
|
Sport a zábava | 2,3 / 6 |
|