Hotel Vladimir

Janské Lázně

Hosté chválí u hotelu Vladimir Čistota v restauraci, Odbornost personálu, Vyřizování reklamací, Vhodnost pro rodinu, Rychlost odbavení. Nejméně však byli spokojeni s kvalitou a stavem bazénu.

Předchozí hotelDalší hotel
Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Vladimir

86%
4 hod.
Zobrazit
4/5
24 hod.
Zobrazit
80%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Vladimir

Podle 28 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 80% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.

Hosté chválí u hotelu Vladimir

Čistota v restauraci, Odbornost personálu, Vyřizování reklamací, Vhodnost pro rodinu, Rychlost odbavení

Čistota v restauraci
Odbornost personálu
Vyřizování reklamací
Vhodnost pro rodinu
Rychlost odbavení
Kvalita a stav bazénu

86%

podle 4 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Vladimir
  • Všeobecné hodnocení
    85%
  • Umístění a okolí hotelu
    85%
  • Obsluha a služby
    100%
  • Stravování
    92%
  • Sport a zábava
    59%
  • Ubytování
    72%
Praktické informace

Počasí