Hodnocení hotelu
Hotel Golden Star
Náš názor na Hotel Golden Star
Podle 39 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 51% kvality. Tento výsledek je dosti špatný, hotel určitě nesplnil očekávání rekreantů. Hotelu se raději vyhněte, doporučujeme vyhledat lépe hodnocený.
- Vyřizování reklamací
- Pestrost jídel a nápojů
- Kvalita a stav bazénu
- Restaurace v okolí
- Všeobecná čistota
- Výbavení pokojů
- Vhodnost pro rodinu
Podrobné hodnocení Hotel Golden Star
Všeobecné hodnocení | 67% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 74% |
|
Obsluha a služby | 78% |
|
Stravování | 71% |
|
Sport a zábava | 79% |
|
Ubytování | 75% |
|
Recenze hotelu
Hotel Golden Star
Recenze hotelu Hotel Golden Star
27.7.2011 | Pobyt v červenci 2011 na 7 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Hotel je označen jako čtyř hvězdičkový, ale připadal mi spíše do kategorie tří. Z fotek se hotel jevil komfortněji. Po příjezdu byl trochu zmatek na recepci s ubytováním, měli jsme mít pokoj superior, dostali jsme dvoulůžkový s palandou. Přesto ubytování po příjezdu bylo rychlé. Pokoje byly čisté, standardně vybavené, klima funkční, dokonce česká TV (ČT 24). Recepce, kde byl přístup na internet, nebyla klimatizovaná, což bylo trochu nepohodlné.
Jídlo chutné, sortiment se měnil, také něco z řecké gastronomie.
Klientela hotelu byla převážně slovanská - Rusové, Češi. Také animační program pro děti byl český (CK Alexandria). Rovněž i různá upozornění byla v češtině.
Lehátka u bazénu byla permanentně obložená ručníky, takže obsazená, i když na to upozorňovali u baru na nástěnce.
Hotel bych doporučila rodinám s dětmi (skluzavka u bazénu, dětské hřiště, animační program, blízkost moře, klidné letovisko).
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 33 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Hotel Golden Star
13.8.2010 | Pobyt v červnu 2010 na 12 nocí jako Neznámý
Hotel deklaruje služby all inclusive ale bohužel jsem byl zklamán už tím, že v hotelu není žádná restaurace ani bar (pouze pool bar). V období mezi jídly byla jídelna zavřená a bazénový bar byl v provozu až od 11,oo hodin. Odpoledne po obědě zase bylo u pool baru plno a obsluhoval pouze jeden barman, takže děti si na svou skleničku pití musely vystát cca 10 min. frontu.
Celkově byl hotel přizpůsoben spíše francouzským důchodcům, kterých byla v hotelu většina. Odrazilo se to i na nabídce nápojů při jídle - pouze voda a víno, nic pro děti, ty musely zase ven k bazénovému baru a postup viz výše.
Ubytování bylo odpovídající, ale jsou zde časté výpadky el.energie a mi jsme měli pod okny náhradní zdroj, takže cca 2x denně startoval a běžel diesselagregát.
Dalším nedostatkem byla absence přístupu na internet (možná že byl přístupný přípojný wi-fi point, ale neměl jsem notebook), takže jsem byl nucen chodit vyřizovat si poštu do blízké hospůdky za poplatek a vždy s jedním pivkem.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|