Hotel Esprit

Špindlerův Mlýn

Hosté chválí u hotelu Esprit rychlé odbavení při příjezdu na hotel, odbornost personálu, včetně znalosti cizích jazyků, všeobecnou čistotu všude po hotelu, vstřícný a ochotný personál, širokou nabídku jídel i nápojů. Nejméně však byli spokojeni s úpravou a čistotou pláže.

Předchozí hotelDalší hotel
Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Esprit

63%
13 hod.
Zobrazit
3/5
46 hod.
Zobrazit
60%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Esprit

Podle 59 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 60% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.

Hosté chválí u hotelu Esprit

rychlé odbavení při příjezdu na hotel, odbornost personálu, včetně znalosti cizích jazyků, všeobecnou čistotu všude po hotelu, vstřícný a ochotný personál, širokou nabídku jídel i nápojů

Rychlost odbavení
Odbornost personálu
Všeobecná čistota
Ochota personálu
Pestrost jídel a nápojů
Kvalita pláže

63%

podle 13 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Esprit
  • Všeobecné hodnocení
    58%
  • Umístění a okolí hotelu
    47%
  • Obsluha a služby
    75%
  • Stravování
    72%
  • Sport a zábava
    52%
Praktické informace

Počasí