Hodnocení hotelu
Hotel Chambord
Náš názor na Hotel Chambord
Podle 19 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 63% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
3,8 / 6
19 recenzí
Podrobné hodnocení Hotel Chambord
Hotel | 3,8 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 3,7 / 6 |
|
Hotelový servis | 4 / 6 |
|
Okolí hotelu | 4,9 / 6 |
|
Stravování | 3,8 / 6 |
|
Sport a zábava | 3,5 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o Hotel Chambord
Hosté chválí umístění a okolí hotelu. Nebyli však moc spokojeni s celkovým stavem hotelu, s obsluhou a službami, s úrovní a kvalitou stravování a s kvalitou ubytování. Nejvíce jim vadilo omezené možnosti sportu a zábavy. Tento hotel v posledním roce doporučuje 64% dotázaných.
/ 5
recenzí
Přejít na TripAdvisor