Hodnocení hotelu
Hilton La Romana
hotel
Náš názor na hotel Hilton La Romana
Podle 19 131 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 89% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
Hotel Hilton La Romana doporučuje 100% dotázaných
- Hotelová restaurace a bar
- Ochota personálu
- Čistota na pokojích
- Kvalita a stav bazénu
- Všeobecná čistota
- Vzdálenost k pláži
- Restaurace v okolí
Podrobné hodnocení hotelu Hilton La Romana
Všeobecné hodnocení | 92% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 74% |
|
Obsluha a služby | 88% |
|
Stravování | 94% |
|
Sport a zábava | 88% |
|
Ubytování | 97% |
|
Recenze hotelu
Hilton La Romana
Recenze hotelu Hilton La Romana
22.3.2024 | Pobyt v březnu 2024 na 12 nocí jako Pár středního věku
Skvělý hotel, část pouze pro dospělé, nádherná pláž a moře, vynikající jídlo se spoustou čerstvých ryb a mořských plodů, usměvavý, milý a ochotný personál, dovolená jako v ráji 🌴🌴🌴
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hilton La Romana
5.2.2020 | Pobyt v lednu 2020 na 13 nocí jako Senioři
Hotel splnil naše očekávání. Jídlo super. Všude čisto. Pláž OK
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | N | |
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hilton La Romana
5.2.2020 | Pobyt v lednu 2020 na 12 nocí jako Pár středního věku
V Dominikánské republice, v oblasti Bayahibe jsme byli podruhé, tentokrát však v hotelu Hilton La Romana v části hotelu určené pro dospělé (předtím jsme navštívili hotel Grand Dominicus). Hotel Hilton je bezesporu kvalitativně na vyšší úrovni než Grand Dominicus, nicméně jako mínus tohoto hotelu hodnotím hotelovou pláž, která je úzká a krátká, částečně i skalnatá. Na relativně malém úseku je tím pádem naskládaná spousta lehátek, většinou bez slunečníků. Kdo si chce zajistit slunečník a výhodnější polohu lehátek, tak si musí přivstat (ideálně vstát kolem 6.00 hod). K dispozici jsou celkem 3 bazény, jeden v části premium (pouze pro hosty, kteří si doplatili 50,- USD/den/osoba), další v části pro dospělé (se mírně slanou vodou, tedy ne chlorovanou) a další největší bazén v části určené pro rodiny (voda byla upravena chlorem). U tohoto bazénu bylo v době našeho pobytu nejvíce volného místa, ovšem rovněž většinou lehátka bez slunečníků.
Celý hotelový areál je krásný, zahrady upravené, osázené palmami a různými keři. Budovy jsou 2 až 3 patrové, oddělené zahradami. My jsme měli k dispozici úžasný pokoj č. 3239, který byl čelně směřován k bazénu s přímým výhledem na moře. Pokoj byl nádherně, moderně zařízený, s vysokým, šikmým stropem obloženým dřevem. V hotelovém areálu jsou celkem 2 bufetové restaurace (jedna v části pro dospělé a jedna v části pro rodiny s dětmi), a dalších několik tematických restaurací (grill, italská, francouzská, středozemní,...). Jednou jsme zašli do italské restaurace, ale jídlo nám moc nechutnalo, tak jsme raději využívali bufetové nabídky, kde byla vždy rozmanitá nabídka jídel. Jídlo bylo chutné, občas zaměřeno tématicky. Moc jsme si pochutnali na ovoci, konkrétně ananasu, který byl výtečný!!!
Ve všech barech si bylo možné objednat jakýkoliv drink, bez ohledu na zda je alkohol tuzemský či nikoliv. Vynikající byly míchané nápoje!!
Každý večer byl připraven nějaký zábavní program, kterých my jsme se nezúčastňovali :-) Nefungovali tam otravní animátoři, ale nějakých organizovaných aktivit se bylo možné zúčastnit, např. beach volejbal, pilates, aqua qym, jóga, nějaké zábavné hry....
V Dominikánské republice žije Čech, pan Rudolf Fencl, se kterým jsme i letos podnikli výlet, který neměl chybu! Tentokrát jsme jeli do zátoky Samaná pozorovat velryby a na koních jsme jeli k vodopádu El Limon. Výlety s panem Fenclem jsou výborně zorganizovány a obohaceny o spoustu zajímavých informací o reáliích DR.
I přes ne úplně ideální pláž (u hotelu Grand Dominicus jsme zažili širokou a dlouhou bílou písečnou pláž) jsme byli s pobytem v Hotelu Hilton velmi spokojeni a určitě se chceme do DR zase vrátit. Budeme asi ale hledat jiný hotel (opět v oblasti Bayahibe), kde bude k dispozici hezčí a větší pláž.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hilton La Romana
3.1.2020 | Pobyt v prosinci 2019 na 10 nocí jako Individuální cestovatel
Pred Hiltonem to bylo bajecne. Tet se o dost zhorsilo jidlo je videt nezajem lidi kteri pred tim pracovali s nadsenim ,ale slunicko a tepli vse vynahradi.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Hilton La Romana
Hotel | 5,3 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4,7 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,3 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5 / 6 |
|
Stravování | 5,3 / 6 |
|
Sport a zábava | 5,2 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Hilton La Romana
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování a možnosti sportu a zábavy. Nebyli však moc spokojeni s kvalitou ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 89% dotázaných.