Hodnocení hotelu
Clube Humbria
Náš názor na hotel Clube Humbria
Podle 1 864 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 89% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Vyřizování reklamací
- Velikost pokojů
- Nákupní možnosti
- Péče o děti, hřiště
- Vhodnost pro rodinu
- Chuť a kvalita jídel
- Vzdálenost k pláži
Podrobné hodnocení hotelu Clube Humbria
Všeobecné hodnocení | 71% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 58% |
|
Obsluha a služby | 85% |
|
Stravování | 78% |
|
Sport a zábava | 67% |
|
Ubytování | 92% |
|
Recenze hotelu
Clube Humbria
Recenze hotelu Clube Humbria
1.5.2013 | Pobyt v dubnu 2013 na 6 nocí jako Parta přátel
Hotel jsme s přáteli využili v dubnu 2013.
Ubytování bylo hezké. Jednalo se o prostorné apartmány s oddělenou ložnicí, předsíní a samostatným obývacím pokojem se sedačkou, konferenčním stolem, televizí, jídelním stolem a kuchyňským koutem vybaveným nádobím, sporákem, lednicí a mikrovlnou troubou. V koupelně nebyl sprchový kout, ale vana s umyvadlem. Apartmány jsou umístěny v nízkých domech okolo malého venkovního bazénu. Ten jsme nevyužili, v 15°C v dubnu se koupali jen angličani.
Co je ale opravdu bídné jsou hotelové služby, které bych přirovnal ke službám v zotavovně ROH před 20 lety. V podstatě kromě pokoje se nedá nikde večer sednout a pobavit se. Jediné místo byla místnost s barem kde probíhaly animační programy se zábavou úrovně, kterou jsme jako děti hrávaly na pionýrských táborech a ta byla každý den narvána k prasknutí a dvě pohovky na chodbě u recepce to nemohly zachránit. Takže my seděli buďto na pokoji, nebo jsme šli mimo hotel.
Měli jsme all inclusive, ale díky permanentní frontě u jediného baru jsme raději konzumovali vlastní zásoby a pro nealko jsme chodili do obchodu kousek vedle hotelu.
Co se týká stravování, tak to je kapitola sama pro sebe. Vše začíná frontou na jídelnu, protože kapacita hotelu je několikanásobně větší, než kapacita židlí v jídelně. Pokud vás bude více jak pět šest, nemáte šanci se za týden najíst společně u jednoho stolu. O rozdělování ke stolům se stará člověk u vstupu do jídelny, proto ta fronta. Všechna jídla byla podávána formou švédských stolů, ale pan ředitel by se asi měl zajet podívat někam do světa co to znamená švédský stůl. V portugalském významu to na snídani obnášelo anglickou snídani vajíčka, 2-3 druhy uzenin, slanina, máslo, pečivo, pro ty co nemusí každé ráno v oleji potopenou slaninu byl k dipozici 1 druh jogurtu a sladké pečivo. Zelenina žádná, kompotovaný ananas každý den chycený plísní. Na obědy jsme nechodili, protože jsme byli na golfu a tady se šéfkuchař opravdu vytáhl. All inclusive balíček, kterým se každý den vytasil, byl vždy stejný a obsahoval 2 plátky toustového chleba mezi kterými byl 1 ks plátkového sýra a 1 ks průsvitné šunky (Ivan Mládek tomu kdysi ve své knize říkal "chlebová pochoutka"). K tomu jsme dostali banán, mufin a džus v krabičce. Z toho by se nenajedlo ani dítě na prvním stupni, ale tak nějak měl hotel asi nastavený cenový limit na jedno jídlo a podle toho to vypadalo. Večeře taky švédské stoly, ale jídla tam byly třikrát ty samé vedle sebe aby to vypadalo zaplněné, ale výběr zase slabý jak čaj. Před odjezdem tam, jsem četl recence, kde si lidi jídla pochvalují jak se tam výborně vaří. Chuťové byly jídla dobré, ale ten výběr absolutně neodpovídá 4*, spíše 2-3* takže nenároční turisté, kteří jsou zvyklí jezdit do 3* budou spokojeni a možná si stejně jako angličani budou v 15°C celsia hrát na léto u bazénu, ti kteří očekávají servis a služby 4*, budou zklamáni. Já do tohoto hotelu zcela jistě znovu nepojedu, úroveň tohoto hotelu byla jedna z nejslabších jaké jsem kdy zažil a to nejen díky jídlu, ale především tím, že tam není kam sednout a pobavit se, kdybych měl v tomto hotelu trávit týden, tak se ukoušu nudou.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 0 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 0 % |
|
Vzdálenost k pláži | 0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 0 % |
|
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 33 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Clube Humbria
29.4.2013 | Pobyt v dubnu 2013 na 5 nocí jako Parta přátel
v hotelu jsme byli na přelomu března a dubna, pokud jde o vybavení hotelu viděl bych to spíš na 3 a půl hvězdy než na 4. pokoje jsou vybaveny velmi stroze, na koupelnách šlo vidět že mají něco za sebou, na druhé straně je třeba říct že pokoje byli nadstandardně velké, pokoj pro 2 byl v podstatě studio s kuchyní spojenou s pokojem a ložnice plus koupelna. hotel je umístěn cca 10 minut taxikem od centra albufeiry, k moři je tocca 10 min chůze, klientela byla z 90 % tvořena angličany. jídlo bylo slušné, bar v provozu do 11 hodin, angláni se rádi baví takže tam bylo stále plno, nicméně čekací doby u baru byly v pohodě.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | N | |
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Clube Humbria
10.1.2013 | Pobyt v prosinci 2012 na 7 nocí jako Mladý pár
Hotel Clube Humbria má slušnou úroveň, ubytování v apartmánech pro 2 osoby bylo víc než dostačující (hodně prostoru), strava byla kvalitní a rozmanitá, nelze nic vytknout. Jen škoda, že hotel nemyslel na to, že se jedná o vánoční pobyt a neudělal slavnostní večeři 25.prosince, to mě trochu zklamalo...Na vánoce jsme byli v zahraničí už vícekrát (Tunis, Egypt, Gran Canaria) a vždy byla v hotelu slavnostní vánoční večeře.
I když je hotelový komplex moc hezký, tak tam chybí vyhřívaný bazen..., ten by tam měl určitě teď v zimní sezoně velké využití.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Clube Humbria
19.9.2012 | Pobyt v září 2012 na 10 nocí jako Parta přátel
Cesta bez problému,na letišti Faro přistavené auto s plnou nádrží,opět bez problému,trošku jsme hledali resort,pak jsem již jezdil podle navigace Tom Tom bez problémů.
Hotel velmi přátelský,čistý,personál ochotný,jídlo výborné,nabídka bohatá,oceňovali jsme,že každý den byly v nabídce ryby jak k obědu,tak k večeři.Nápoje velmi slušné,pivo dobré,víno průměrné,ostatní alkoholické nápoje střední kategorie.Jediná výtka byla,že u bazénu bylo velké množství lidí,nebyla volná lehátka,myslím,že velikost bazénu a zázemí neodpovídá množství návštěvníků.Nám to však nevadilo,protože jsme každý den po snídani jezdili na překrásné pláže v okolí Albufeiry.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Clube Humbria
Hotel | 5,3 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 5,3 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,8 / 6 |
|
Okolí hotelu | 4,9 / 6 |
|
Stravování | 5,2 / 6 |
|
Sport a zábava | 4,7 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Clube Humbria
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování a kvalitu ubytování. Nebyli však moc spokojeni s možnostmi sportu a zábavy. Tento hotel v posledním roce doporučuje 93% dotázaných.