Hodnocení hotelu
Barcelo Royal Level Margaritas
Náš názor na hotel Barcelo Royal Level Margaritas
Podle 2 hodnocení vychází průměrné známka 90% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
Hotel Barcelo Royal Level Margaritas doporučuje 83% dotázaných
- Pestrost jídel a nápojů
- Ochota personálu
- Kvalita pláže
- Restaurace v okolí
- Všeobecná čistota
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
Podrobné hodnocení hotelu Barcelo Royal Level Margaritas
Všeobecné hodnocení | 84% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 88% |
|
Obsluha a služby | 100% |
|
Stravování | 96% |
|
Sport a zábava | 75% |
|
Ubytování | 96% |
|
Recenze hotelu
Barcelo Royal Level Margaritas
Recenze hotelu Barcelo Royal Level Margaritas
8.4.2024 | Pobyt v únoru 2024 na 7 nocí jako Pár středního věku
Naše nejlepší dovolená za poslední dobu! Byli jsme ubytováni v hotelu Barcelo Margaritas – v části Royal Level Adults Only.
Hotel je velmi pěkný, moderně vybavený. Ráda bych opravdu velmi pochválila přístup a hlavně služby veškerého personálu – počínaje recepcí, obsluhou v restauracích a barech, i housekeepingu. Všichni byli velmi profesionální, přitom přátelští, všude – na recepci při check-in, (i dalších dnech, kdy jsme potřebovali jakoukoliv pomoc), dále personál v restauraci a v barech – všichni byli skvělí. Cítili jsme se zde opravdu jako velmi vážení hosté.
Za mě mohu vyzdvihnout určitě také tato další pozitiva:
• Veškeré služby probíhají velmi rychle na základě online aplikace – rezervace stolu do restaurace na oběd či večeři, u bazénu je velmi rychlý servis přes aplikaci – objednáváte si drinky přímo s doručením na lehátko k bazénu 😊.
• Měli jsme obrovský pokoj – spíš apartmán – skládající se ze vstupní místnosti, ložnice, obývacího pokoje, koupelny, šatny, i VELKÉHO balkonu.
• V rámci pobytu jsme měli denně doplňovaný na pokoji minibar o veškeré soft drinky, kapsle na kávu a čaj (1x denně).
• Veškeré služby all inclusive jsou po celou dobu pobytu všude, na co si jen vzpomenete, i ve vstupní hale na recepci 😁.
• Na pokoji bylo dokonce k dispozici žehlící prkno a žehlička.
• V rámci služeb Royal Level jsme mohli čerpat i všechny služby vedlejší části hotelu Barcelo Margaritas (restaurace, bary, bazény apod.) = takže vlastně služby dvou hotelů.
• I když je vzdálenost hotelu od oceánu trochu dále (pěšky jsme to chodili cca 20 min.), je možnost využít hotelového shuttle busu, který jezdí jak na duny do Las Maspalomas, tak i do Playa del Inglés = bohatě postačí.
• Ručníky i osušky a pokoji nám služba měnila čisté každý den, i když jsme to nevyžadovali.
Tento hotel můžeme jednoznačně doporučit. Nenašli jsem za celou dobu pobytu nic, co bychom hodnotili negativně. Už teď hledáme další hotely Barcelo Royal Level pro naši příští dovolenou 😊.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Barcelo Royal Level Margaritas
4.1.2024 | Pobyt v prosinci 2023 na 11 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Hotel je trošku ďalej od pláže, ale vzhľadom na zimné obdobie som to vnímala skôr ako pozitívum, nakoľko pri mori bolo viac veterno. Väčšinu času sme trávili pri bazéne. Jediné sklamanie bolo, že bol prísľub vyhrievaného bazéna a to teda nebol:) V Gran Canarii majú nejaké všeobecné nariadednie aktuálne so šetrením energie.
Jedlo bolo fajn. Dala by som mu 4 z 5 hviezdičiek. Bol najmä pestrý výber v oblasti syry, salámy, rôzne španielske mini špeciality a pozitívne hodnotím steaky. Mali sme polpenziu, takže drinky sme platili, ale ceny sú veľmi prívetivé asi lepšie ako vonku v baroch. Záverečný účet bol príjemné prekvapenie.
Tento hotel odporúčam skôr ľuďom, ktorí chcú absolútny kľud, nedejú sa tam žiadne zábavné programy (treba ísť do hotela vedľa), žiaden hluk cez deň ani v noci. Lehátko a kniha :)
Príjemné osvieženie je jóga alebo pilates pod palmami - level začiatočník.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 0 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|