Menu

Způsob platby

Obsah článku

Jak mohu služby zaplatit?


Objednané služby německých CK se platí na bankovní účty cestovní agentury NaCesty.cz.
Uhradit lze buď v CZK, nebo v EUR. Při platbě je možné uplatnit také benefitní poukázky.
Způsob platby, který Vám vyhovuje nejvíce, můžete zvolit při zasílání objednávky z webových stránek.

Platit můžete:

  • platební kartou online
  • tzv. platebním tlačítkem (online platba pomocí internetového bankovnictví)
  • převodem na účet (nejlépe v rámci stejné banky)
  • složením hotovosti na pobočce banky
  • hotově v pobočce NaCesty.cz

Kdy mohu provést úhradu?

Platit je možné ihned ve chvíli objednání, a to pomocí on-line převodu nebo pomocí platební či kreditní karty (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro),
Nebo můžete zaškrtnout možnost "zaplatím později – po konzultaci s vaším obchodníkem". V takovém případě obdržíte e-mailem objednávku s pokyny k platbě (v příloze str. 2). Jsou tam čísla účtů i variabilní symbol pro platbu. Naši obchodní poradci Vám prověří objednané služby v rezervačním systému a budou Vás kontaktovat.
Před plánovanou úhradou zavolejte na č. +420 378 603 520 pro ověření aktuálnosti nabídky. Zaplatit pak můžete vkladem na jeden z našich účtů na přepážce banky, převodem nebo elektronickým bankovnictvím. Popř. Vám vygenerujeme odkaz pro platbu kartou online.

Kde najdu čísla účtů?
 

Vaši platbu můžete uhradit na následující čísla účtů. Při platbě nezapomeňte uvést variabilní symbol = číslo Vaší objednávky.
Čísla účtů jsou samozřejmě také uvedena ve Vaší objednávce, která Vám přišla do e-mailu v automatické odpovědi ihned po objednání. Najdete je v příloze na straně 2.

Uhradit můžete v českých korunách na účet u ČSOB, KB, Raiffeisenbank, Moneta Money bank a u České spořitelny.
V eurech můžete zaplatit na účet u ČSOB, KB, Raiffeisenbank a u České spořitelny.
Mimo to máme na Slovensku zřízené dva účty pro platbu v eurech, a to u ČSOB SR a v Slovenské sporiteľne.

Objednanou službu závazně rezervujeme až po připsání částky na jeden z našich účtů. Doporučujeme tedy provést úhradu neprodleně, aby nedošlo k vyprodání. Nejpozději 15 minut před platbou si prosím zavolejte na č. +420 378 603 520 pro ověření platnosti nabídky.


Je možné zaplatit také o víkendu nebo ve státní svátek?

O víkendu či ve státní svátek jsou možnosti plateb částečně omezené, protože ne všechny banky zpracovávají platby i v sobotu a neděli či ve svátek. Máte následující možnost:

  • při objednání zvolte možnost "zaplatím ihned" online převodem platební kartou
  • nebo můžete úhradu provést přes Poštovní spořitelnu a zaslat po dohodě s obchodníkem oskenovaný doklad o platbě (ústřižek složenky). V sobotu mají pošty otevřeno dopoledne a v každém krajském městě je otevřena pošta i v neděli.

Mohu zaplatit z jiné banky, než které máte v nabídce?

Platbu mezi různými bankami nedoporučujeme. Zúčtování platby a připsání na náš účet může trvat 1-3 dny. V tomto mezičase může dojít k vyprodání Vaší objednávky či k případnému zdražení.
Samozřejmě je možné nám zaslat doklad o platbě (konfirmaci), ale berte prosím na vědomí, že pokud doklad nebude akceptovatelný, můžeme Vámi vybrané služby závazně zaknihovat až po připsání platby na náš účet.

 

Část dovolené za mě bude platit zaměstnavatel, jak mám postupovat?

Pro účely čerpání zaměstnaneckých benefitů a příspěvků na dovolenou vystavujeme tzv. evidenční list (nejedná se však o fakturu, není to daňový doklad). Všechny potřebné údaje k vystavení zakázkového listu vyplňte po zaslání objednávky v následujícím formuláři.

Postup objednání je shodný jako v běžném případě. Naši obchodní poradci prověří zaslanou objednávku v rezervačním systému a budou Vás kontaktovat s dalším postupem zpět.
Závazně zaknihovat služby pak můžeme teprve na základě připsané platby. Je tedy třeba zájezd nejprve uhradit v plné výši.

Evidenční list zasíláme buď e-mailem, nebo dle přání poštou.
Jakmile Váš zaměstnavatel proplatí uvedenou výši benefitu na jeden z našich bankovních účtů, budeme Vás kontaktovat a částku převedeme na Váš účet.

Mohu zaplatit na Vaší pobočce?

Call centrum NaCesty.cz najdete v centru Plzně, Puškinova 14. Jsme internetová cestovní agentura, proto preferujeme platby převodem, platební kartou či internetovým bankovnictvím.
Pokud Vám tyto způsoby nevyhovují, můžete platbu samozřejmě složit také  na naší pobočce v hotovosti, a to jak v CZK, tak v EUR. Provoz call centra se však liší od provozu v kamenném obchodě, proto žádáme, abyste částku měli připravenou přesně.

V průběhu roku 2012 bylo pro Vás otevřené nové zákaznické centrum na stejné adrese.

Jaký kurz je použit při přepočtu ceny na CZK?

Pokud se rozhodnete pro platbu v CZK, je cena služeb přepočtena aktuálním kurzem České spořitelny a. s. devizy-prodej. Aktuální kurz je uveden na našich webových stránkách a po objednání také ve Vaší objednávce. Pokud se rozhodnete pro platbu následující den, je pro Vás závazný kurz ze dne objednání, a proto platí cena uvedená v objednávce.

Případné přeplatky služeb vracíme na účet obratem.

Proč s námi?

why_with_us.text1
Kompletní česká podpora na telefonu 7 dní v týdnu
why_with_us.text2
Německá kvalita s hotely, které v ČR nenajdete
why_with_us.text3
Garance stejné ceny, jako má německá cestovka
why_with_us.text4
Roky zkušeností za více než 20 let na trhu
why_with_us.text5
Cestovní kancelář řádně pojištěna v ČR i Německu