Pro vyhodnocování návštěvnosti webových stánek a optimalizaci marketingových aktivit využíváme cookies. Používáním našich webových stránek s užitím cookies souhlasíte. Více informací naleznete zde. Rozumím
Ve Vašem prohlížeči není povolen javascript.
Aby bylo dosáhnuto plné funkčnosti stránek, je třeba jej povolit.

Nápověda

Cestovní doklady

Obsah článku

Kdy a jak obdržím cestovní doklady – letenky a vouchery?

Způsob doručení dokladů Vám upřesní obchodní poradce při koupi služeb.
Cestovní doklady (letenky a vouchery) posílají německé CK do naší agentury, a to cca 7 až 14 dnů před počátkem termínu cesty.
Jakmile cestovní doklady obdržíme, budeme Vás telefonicky kontaktovat, abychom si ověřili Vaši korespondenční adresu, na kterou doklady doporučeně poštou přepošleme.
Další způsob doručení je elektronicky e-mailem. Tento způsob však využívají jen některé CK, např. 5 vor Flug, Bucher Reisen, LMX Touristik aj.
Případně je možné si letenky a vouchery vyzvednout osobně na naší pobočce v Plzni (Puškinova 14).
Pokud termín Vašeho zájezdu neumožňuje zaslání dokladů poštou, do odletu zbývá méně než 7 dnů, budou Vaše cestovní doklady připravené k vyzvednutí na letišti u příslušné přepážky CK nebo u servisní přepážky partnerské organizace.

Co je elektronická letenka?

Elektronické letenky vydávají linkové a některé charterové letecké společnosti pro zjednodušení a zlevnění prodeje letenek. Obsahují jen číslo rezervace a jména cestujících. Při odbavení na přepážce check-in Vám postačí cestovní pas, číslo rezervace a potvrzení o zaknihování zájezdu od nás.
Elektronické letenky vydávají např. následující německé letecké společnosti: Air Berlin, Condor, Lufthansa.

Pokud máte elektronické letenky, můžete jít na letišti rovnou k odbavovací přepážce (check-in). Pokud jste cestovní doklady dostali e-mailem, vytiskněte si je a vezměte s sebou na letiště.

Doposud jsme nedostali avizované cestovní doklady, co máme dělat?

Pokud jste po našem telefonátu a informaci o zaslání zásilku zatím neobdrželi, doporučujeme Vám obrátit se přímo na Vaši poštu, zda ji nemají uloženou na pobočce. Případně Vám sdělíme podací číslo zásilky.
Pokud cestovní doklady pošta nedoručila, dejte nám prosím vědět nejpozději poslední pracovní den před odletem, abychom mohli zajistit založení nových dokladů přímo na letišti. O příslušné přepážce Vás budeme následně informovat.

Je nutné jít na letišti k přepážce cestovní kanceláře?

Pokud jste obdrželi cestovní doklady (letenky a vouchery) poštou či e-mailem, jdete na letišti rovnou k odbavovací přepážce (check-in).
V případě, že máte doklady připravené k vyzvednutí na letišti, jdete nejdříve k přepážce cestovní kanceláře pro doklady, a teprve poté na check-in. V tomto případě doporučujeme být na letišti s předstihem 2 až 2,5 hodiny před odletem, abyste stihli vše včas vyřídit.