Menu

Postup objednávky

Objednání po internetu


Jsme internetová cestovní agentura, veškerá komunikace mezi Vámi a naší agenturou probíhá telefonicky a e-mailem. Osobní návštěva není nutná, veškeré náležitosti dokážeme vyřídit i na dálku. Pokud však trváte na osobním styku, rádi Vás uvidíme v našem call centru v Plzni, Puškinova 14. Naše provozní doba je každý den od 09:00 do 21:00.

Jak probíhá postup objednávky?


Vyberte si z nabídky konkrétní zájezd, letenky či ubytování v určitém termínu.

Klikněte na  "vyplnit objednávku".

V posledním kroku objednání vyplňte a odešlete objednávkový formulář. Nezapomeňte na povinné údaje - kontakt na objednavatele, se kterým budeme objednávku vyřizovat, jména cestujících osob včetně věků a u dětí i dat narození.

Po úspěšném odeslání Vám na uvedenou e-mailovou adresu přijde automatická odpověď s potvrzením přijetí objednávky. V příloze je cestovní přihláška včetně pokynů k platbě (strana 2) a všeobecných obchodních podmínek, případně také návrh smlouvy Generali k pojištění.

Mezitím náš obchodní poradce nastuduje vybrané služby v mezinárodním rezervačním systému a telefonicky (popř. e-mailem) se s Vámi co nejdříve spojí, aby Vám vysvětlil všechny detaily produktu.

Nabídky a ceny u německých CK se stále mění. Proto je nutné, abyste nám nejpozději 15 minut před plánovanou platbou zatelefonovali na tel. +420 378 603 520 pro ověření aktuálnosti nabídky.

Po potvrzení můžete provést platbu. Ke způsobům platby blíže zde.

Na základě připsané platby provede obchodní poradce závazné zaknihování v mezinárodním rezervačním systému. Na e-mail Vám zašle závazné potvrzení o zaknihování od německého pořadatele. Důležité je překontrolovat správnost údajů a potvrdit zpět tak, že odpovíte na tento e-mail.

Jak dlouho trvá vyřízení běžné objednávky?


Ihned po odeslání Vaší cestovní přihlášky z webových stránek je objednávka zařazena do fronty ke zpracování.
Jakmile se uvolní některý z našich obchodních poradců, prověří Vaši objednávku v rezervačním systému a bude Vás kontaktovat telefonicky, případně e-mailem. Prověří tak Váš zájem a dohodne s Vámi způsob úhrady. Zájezd, ubytování či letenky můžeme závazně zaknihovat na základě připsané platby.
Pokud jste rozhodnuti pro koupi služby a připraveni zaplatit, jsme schopni Vaši zakázku vyřídit během 1 hodiny! Je nutné, abyste byli v dosahu internetu, abyste mohli obratem potvrdit přijetí potvrzení o závazném zaknihování a správnost údajů na něm.
Máme také velké zkušenosti s rezervací služeb s brzkým odletem. Pokud si přejete koupit zájezd s odletem např. druhý den, je nutné mít pohotový přístup, tedy provést rychlou platbu, mít možnost si vytisknout potvrzení o zaknihování. Cestovní doklady se v takovém případě zasílají buď elektronicky na e-mail nebo jsou připravené k vyzvednutí na letišti cca 2 hodiny před odletem.

Proč s námi?

why_with_us.text1
Kompletní česká podpora na telefonu 7 dní v týdnu
why_with_us.text2
Německá kvalita s hotely, které v ČR nenajdete
why_with_us.text3
Garance stejné ceny, jako má německá cestovka
why_with_us.text4
Roky zkušeností za více než 20 let na trhu
why_with_us.text5
Cestovní kancelář řádně pojištěna v ČR i Německu