Pro vyhodnocování návštěvnosti webových stánek a optimalizaci marketingových aktivit využíváme cookies. Používáním našich webových stránek s užitím cookies souhlasíte. Více informací naleznete zde. Rozumím
Ve Vašem prohlížeči není povolen javascript.
Aby bylo dosáhnuto plné funkčnosti stránek, je třeba jej povolit.

Nápověda

Postup objednávky

Obsah článku

Objednání po internetu

Jsme internetová cestovní agentura, veškerá komunikace mezi Vámi a naší agenturou probíhá telefonicky a e-mailem. Osobní návštěva není nutná, veškeré náležitosti dokážeme vyřídit i na dálku. Pokud však trváte na osobním styku, rádi Vás uvidíme v našem call centru v Plzni, Puškinova 14. Naše provozní doba je každý den od 09:00 do 21:00.

Jak probíhá postup objednávky?

Vyberte si z nabídky konkrétní zájezd, letenky či ubytování v určitém termínu.

Klikněte na  "vyplnit objednávku".

V posledním kroku objednání vyplňte a odešlete objednávkový formulář. Nezapomeňte na povinné údaje - kontakt na objednavatele, se kterým budeme objednávku vyřizovat, jména cestujících osob včetně věků a u dětí i dat narození.

Po úspěšném odeslání Vám na uvedenou e-mailovou adresu přijde automatická odpověď s potvrzením přijetí objednávky. V příloze je cestovní přihláška včetně pokynů k platbě (strana 2) a všeobecných obchodních podmínek, případně také návrh smlouvy Generali k pojištění.

Mezitím náš obchodní poradce nastuduje vybrané služby v mezinárodním rezervačním systému a telefonicky (popř. e-mailem) se s Vámi co nejdříve spojí, aby Vám vysvětlil všechny detaily produktu.

Nabídky a ceny u německých CK se stále mění. Proto je nutné, abyste nám nejpozději 15 minut před plánovanou platbou zatelefonovali na tel. +420 378 603 520 pro ověření aktuálnosti nabídky.

Po potvrzení můžete provést platbu. Ke způsobům platby blíže zde.

Na základě připsané platby provede obchodní poradce závazné zaknihování v mezinárodním rezervačním systému. Na e-mail Vám zašle závazné potvrzení o zaknihování od německého pořadatele. Důležité je překontrolovat správnost údajů a potvrdit zpět tak, že odpovíte na tento e-mail.

Jak dlouho trvá vyřízení běžné objednávky?

Ihned po odeslání Vaší cestovní přihlášky z webových stránek je objednávka zařazena do fronty ke zpracování.
Jakmile se uvolní některý z našich obchodních poradců, prověří Vaši objednávku v rezervačním systému a bude Vás kontaktovat telefonicky, případně e-mailem. Prověří tak Váš zájem a dohodne s Vámi způsob úhrady. Zájezd, ubytování či letenky můžeme závazně zaknihovat na základě připsané platby.
Pokud jste rozhodnuti pro koupi služby a připraveni zaplatit, jsme schopni Vaši zakázku vyřídit během 1 hodiny! Je nutné, abyste byli v dosahu internetu, abyste mohli obratem potvrdit přijetí potvrzení o závazném zaknihování a správnost údajů na něm.
Máme také velké zkušenosti s rezervací služeb s brzkým odletem. Pokud si přejete koupit zájezd s odletem např. druhý den, je nutné mít pohotový přístup, tedy provést rychlou platbu, mít možnost si vytisknout potvrzení o zaknihování. Cestovní doklady se v takovém případě zasílají buď elektronicky na e-mail nebo jsou připravené k vyzvednutí na letišti cca 2 hodiny před odletem.