Hodnocení hotelu
Royal Decameron Club Caribbean
Náš názor na hotel Royal Decameron Club Caribbean
Podle 5 479 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 80% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
Hotel Royal Decameron Club Caribbean doporučuje 100% dotázaných
- Ochota personálu
- Čistota na pokojích
- Kvalita a stav bazénu
- Všeobecná čistota
- Vzdálenost k pláži
- Čistota v restauraci
- Restaurace v okolí
Podrobné hodnocení hotelu Royal Decameron Club Caribbean
Všeobecné hodnocení | 86% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 64% |
|
Obsluha a služby | 92% |
|
Stravování | 94% |
|
Sport a zábava | 81% |
|
Ubytování | 88% |
|
Recenze hotelu
Royal Decameron Club Caribbean
Recenze hotelu Royal Decameron Club Caribbean
27.2.2024 | Pobyt v únoru 2024 na 8 nocí jako Pár středního věku
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | N | |
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | N | |
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Royal Decameron Club Caribbean
6.7.2019 | Pobyt v červnu 2019 na 7 nocí jako Senioři
Solidní hotel resortního typu, pláž spíš podprůměrná, několik menších lagun,hodně chaluh,jídlo a pití ve velkém rozsahu a
docela dobré, u hlavního bazénu po celý den hlučná animace , v okolí hotelu nic zajímavého, personál ochotný, přátelský.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 0 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 0 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Royal Decameron Club Caribbean
8.12.2018 | Pobyt v listopadu 2018 na 14 nocí jako Pár středního věku
Zhodnotit pobyt v hotelu není pro mne jednoznačné. Vlastní ubytování, jídlo a úklid byl pro nás jednoznačně naprosto v pořádku. Dostali jsme domek hned v první řadě u moře, což někteří lidé nechtějí, protože je ruší hluk vln, nám (= já a manželka) to naopak velmi vyhovovalo. I chování naprosté většiny zaměstnanců bylo skvělé. Problém jsem měl s místním dialektem angličtiny a s tím, že někteří zaměstnanci, např. dívka na recepci nereagovala na mé "please slowly", nebo "repeat it", takže jsem měl občas problémy porozumět. V tomto ohledu by se mohli poučit i u místního zástupce cestovky Neckermann na letišti (přímo na hotelu nebyl), který měl v telefonu nahranou aplikaci a hovořil na nás přes telefon, byť šroubovanou, ale přeci jen češtinou!
Příjemným zjištěním pro mne bylo, že se v tomto hotelu výrazně omezilo používání jednorázových věcí - ubrousky na stole byly plátěné, některé pohárky na pití byly sice plastové, ale z tvrdého plastu opakovaně používaného atp. Jednorázová byla snad jen brčka.
Rozporuplná pro nás byla zábava pořádaná místními "anymáky". Chyběla nám zde obyčejná "tancovačka" na rytmy klasických tanců bez toho, aniž by to bylo prošpikované soutěžemi. Navíc byla hudba, řekněme dost jednotvárná, tancovat se na ni rozhodně nedalo, spíše přešlapovat z nohy na nohu.
Pro mne osobně v dnešní době naprosto neuvěřitelné bylo, že je v hotelovém komplexu zpoplatněné připojení k wifi (5 dolarů za hodinu, 20 za 24 hodin). Ale kdyby jenom to. Připojení stále padalo. Zkoušel jsem psát na tabletu zprávy, ale než jsem zprávu napsal a odeslal, připojení se přerušilo, zprávu jsem musel psát znovu a tak pořád dokola. Za hodinu se mi podařilo z mnoha pokusů odeslat jedinou zprávu!
Zcela zásadním nejméně příznivě vnímaným jevem pro mne bylo trávení dovolené na malém prostoru vymezeném hotelovým komplexem. Na Dominikáně jsme také žili v hotelovém komplexu, ale na rozdíl od této dovolené a nejspíše obecně od poměrů na Jamajce, bylo vlastní pobřeží na Dominikáně volné a bylo možné se mezi mořem a ohrazením hotelových komplexů po něm volně procházet. Na našem místě v Salemu byly ploty až do moře. Zkoušel jsem dojít za vesnici a dostat se k pobřeží tam, tam jsem ale vždy narazil na ploty, či na cedule zákazu vstupu. Procházet se po místní rušné ulici nebylo to pravé, nehledě na ne úplně spolehlivou bezpečtnostní situaci. Takže zbývaly "procházky" po pobřeží vymezeném oplocením areálu, tedy cca 300 m tam a 300 zpátky.
S tím souvisí mé zdravotní problémy - mám náběh na astma, věděl jsem, že sa na Jamajce kouří tráva, ale že to bude přímo v hotelovém komplexu a v takovém množství, s tím jsem nepočítal. Kouřil kdekdo a pořád a všechno co hořelo (jak zpívají "Visáči" ve Známce punku). V malém ohrazeném prostoru nebylo před kouřem z cigaret, z čibuků, z elektronických cigaret, z marihuany a podobně kam uniknout. Lidé kouřili i na pláži, i vnoci, takže jsme byli čoudu vystaveni prakticky 24 hodin denně. Od čtvrtého dne jsem musel začít užívat léky na astma - ne preventivní, ale ty používané při akutních projevech. A musím je užívat ještě teď - týden po návratu. Doposud mé problémy trvaly vždy max. 1 - 2 dny. Zásadní varování tedy ode mne je: Jamajku rozhodně nedoporučuji lidem s problémy s dýcháním!
Zakoupili jsme si 2 výlety - do Ocho Rios na delfíny a do místní botanické zahrady a do Blue Mountains na farmu a podívat se do kopců Bylo to s obvyklým místním omezením - všude jen s průvodcem. Jamajčani berou odpovědnost za bezpečnost "svěřených" turistů velmi vážně. Oba výlety mohu všem doporučit - návštěva v Dolphin cave je spíše něco mezi zoo a cirkusem, ale vlastní kontakt s delfíny je opravdu příjemná zkušenost. Výlet do hor se mi zase líbil z toho důvodu, že jsme při něm viděli velkou část Jamajky včetně relativně zachovalé přírody na kopcích.
Dále ještě varování nesouvisející s hotelem, ale s dopravou na Jamajku: ve Frankfurtu jsme měli na přestup 1 hodinu a 10 minut a bylo to málo - letadlo mělo zpoždění, "nestihli" jsme přípoj (u brány jsme byli "pouze" 15 minut před odletem) a ztrávili jsme 1 den v hotelu u letiště. Němečtí úředníci jsou často striktní a mezi jejich klady nepatří pomoc lidem v nouzi. Jako nedostatečné se ukázalo také 2 hodiny 40 minut na přestup v Miami, kde jsme ztrávili hodinu a půl jen v první frontě k imigračnímu úředníkovi. Kdyby nám (na rozdíl od Frankfurtu) nepomohl jiný úředník u odbavení, nestihli bychom ani přípoj v Miami.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 0 % |
|
Odbavení | N | |
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 33 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Royal Decameron Club Caribbean
25.7.2018 | Pobyt v červnu 2018 na 10 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Dovolená snů, naprosto v pořádku. Byli jsme nadšeni. Všude čisto, uklizeno, výborné jídlo. Moře, pláž, zkrátka se musíme vrátit.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Royal Decameron Club Caribbean
Hotel | 5,1 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 5 / 6 |
|
Hotelový servis | 5 / 6 |
|
Okolí hotelu | 4,7 / 6 |
|
Stravování | 5,2 / 6 |
|
Sport a zábava | 4,7 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Royal Decameron Club Caribbean
Hosté chválí celkový stav hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování a kvalitu ubytování. Nebyli však moc spokojeni s umístěním a okolím hotelu a s možnostmi sportu a zábavy. Tento hotel v posledním roce doporučuje 84% dotázaných.