Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s podmínkami použití cookies. Rozumím
Ve Vašem prohlížeči není povolen javascript.
Aby bylo dosáhnuto plné funkčnosti stránek, je třeba jej povolit.

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
23416x
Spíše ano
3759x
Spíše ne
208x
Ne
70x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
25835x
Spíše ano
2363x
Spíše ne
223x
Ne
76x

14.7.2017

Již jsme byli s vámi několikrát a vždy vynikající bez jediného problému. Eva Hronová

14.7.2017

Německá cestovní kancelář nám nedodala termín transféru z hotelu na letiště. Vaše pracovnice, bohužel si nepamatuji jméno, ač byl v Čechách svátek snažila se dovolat do Německa a dělala vše možné. Za což jí velmi děkuji. Nakonec jsme časový termín získali přes recepční a dopravní společnost na Tenerife dříve , než jí byl někdo ochoten v Německu poskytnout tuto informaci. Svatava

13.7.2017

Nepříjemný kontakt s delegátkou z ALLTOURS - bylo nám řečeno, že informace podává pouze v němčině a je zde pouze pro německy hovořící klientelu.. nikoliv pro podávání informací v angličtině.. Blanka Ř.

13.7.2017

NaCesty má kvalitní a přehlednou nabídku a jejich přístup k zákazníkovi je příkadný. Ihned po rezervování zájezdu nás kontaktovali a i dodání cesrtovních dokumentů bylo bez problémů. Petr Synek

13.7.2017

Děkujeme za opět parádní dovolenou. Výborný servis jako vždy na jedničku. Vladimír

13.7.2017

Děkujeme za skvělou dovolenou a rádi s Vámi opět někam vyrazíme ...
NaCesty máte na JEDNA :) Jan Jílek

12.7.2017

Máme pouze výhradu k německé cestovní kanceláři, při příletu jsme byli informování, že VIZA dostaneme přes cest. kanc. a zaplatíme je cestou do hotelu! VIZA STOJÍ 25 USD, my jsme byli nuceni zaplatit místo 100USD pro čtyrčlenou rodinu 136 USD.
Prý je to jejich standardní postup! Takže můžete upozornit ostatní klienty, at si VIZA koupi sami primo na letiši v Marsa Alam, ušetří peníze i zbytečné dohady, které jsme museli podstupovat my. Pavel Š.
STOCEK PAVEL
zaslána reakce

12.7.2017

Opět děkuji Vaší agentuře za perfektní zprostředkování naší dovolené Vašimi pracovníky.
 S pozdravem
 Josef Pýcha

12.7.2017

Velice dobře fungující procesy od zabukování zájezdu, přes platbu, zaslání podkladů na cestu , průběžná komunikace s klientem, ochota operátorek, opravdu paráda a příklad pro ostatní. Daniel Bacík

12.7.2017

Nejsem spokojená jen s přístupem německé delegátky.
Byli jsme jediní z CK FTI kteří bydleli v tomto hotelu, delegátka slíbila informační schůzku na druhý den v 19 hod. Nakonec se nedostavila, na recepci byl jen vzkaz, že se schůzka ruší, žádný náhradní termín, jen telefonní číslo na ni, kdybychom něco potřebovali.
O výskytu divokých prasat, která jsou údajně zvyklá na lidi a která tam pobíhají v noci, někdy naráží do Vašich dveří, o tom, že se jich nemusíme bát nás informovali turisté z Čech, které jejich delegátka informovala. Byla to docela podstatná informace, protože tu noc kdy jsme přiletěli a já ještě nevěděla o divokých prasatech jsem nechala dveře v noci dokořán. To že bychom s dcerou měli okamžitě infarkt, kdyby nám prasata vběhly do pokoje, nepochybujte. Apartmány byli totiž bezbariérové.
Byl den před odletem a my jsme stále nebyli informováni o odletu, transferu ... chyběli informace na recepci. Museli jsme delegátku sami volat telefonicky a zeptat se jestli na nás nezapomněla, že zítra ráno nám letí letadlo.
Měla jsem docela stres, neboť jsem byla s dcerou a ročním vnukem, abychom se dostali včas na letiště.
Info nám poslala až večer před odletem. Iva V.

12.7.2017

Děkujeme za skvělou dovolenou a rádi zase využijeme vašich služeb. Petr Š.

11.7.2017

Vše fungovalo perfektně ze strany Vaší kanceláře. Průvodce od Neckermanna se zaučoval, trochu tápal, ale byl milý a ochotný. Stanislav K.

11.7.2017

Komunikace s cestovní agenturou byla vždy velice rychlá, příjemná. Informace přesné a přehledné, rádi vás využijeme znovu :-) a doporučíme. Jana K.

11.7.2017

Velmi nepříjemná byla zpáteční cesta na letišti Korfu, ale to samozřejmě nemůžete ovlivnit.
S NaCesty jsme velmi spokojeni, při výběru bychom uvítali už snad jen lepší a více fotografií, případně relevantnější reference. Jana H.

11.7.2017

Bohužel to nemůžeme říci o aeroliniích Corendon. Hned v počátku jsme absolvovali 5h čekání na letišti, jelikož náš let byl bez jakýchkoliv dalších informací zpožděn o 3h. Po nástupu do letadla patrná únava palubního personálu, v letadle binec jak ve vlaku 3 třídy (nalepené žvejkačky v přihrádkách, staré posmrkané kapesníky, prostě otřes). Občerstvení i přes značné zpoždění žádné, žádná omluva, žádné vysvětlení...tak s touto aerolinkou už opravdu neeee Vojtěch K.

11.7.2017

Byli jsme s Vámi již podruhé, vše proběhlo perfektně.
Již loni nás upozornili němečtí policisté při odbavování v Norimberku, pokud nejsme manželé a jedeme s našimi dětmi, abychom si příště vzali rodné listy dětí.
Letos jsme letěli z Mnichova a rodné listy jsme měli sebou a stejně se ptali dětí jestli je to tatínek.No co asi mohou čekat od 3 letého dítěte když se ho zeptají německy,ale vše proběhlo ok. Josef Podestat

11.7.2017

Delegát CK se vůbec nedostavil na plánovanou schůzku po příjezdu na hotel tudíž jsme celý pobyt postrádali ze strany CK jakékoliv informace, příkladně informace o transferu na letiště vyvěšena až v den odletu. Z naší strany nedobrý přístup pořádající CK.
Váš servis byl jako vždy kvalitní a bez závad a proto Vám děkuji. Petr M.

11.7.2017

Moc děkuji za kvalitní služby a to jak agentuře Na cesty, tak Německé cestovní agentuře. Vše proběhlo bez nejmenších komplikací. Václav Ch.

10.7.2017

Se službami cestovní kanceláře jsem byl spokojen, byli vstřícní a ochotní jako vždy . Jejich služby jsme využili již vícekrát.
Jediným negativem byla nepříjemnost na parkovišti u letiště v Lipsku. Při placení automat odmítal přijmout kartu mé dcery a proto jsem použil svou platební kartu. Doma jsme zjistili, že bylo parkovné strženo z obou karet. Bohuslav S.

10.7.2017

První delegátka která nás měla na starosti byla ochotná a příjemná. Bohužel v polovině pobytu ji začala dovolená. Zastupující delegátka nebyla v uvedené časy na recepci. Do mobilu mluvila napůl anglicky na půl španělsky. Se spojením špatného signálu sem se nic nedozvěděl. Na SMS nereagovala vůbec. Ivan Dřevikovský

10.7.2017

Změna doby trvání letu kvůli mezipřistání (prodloužení na 5h) i když jsem byl na dodatečný dotaz ujištěn, že se jedná o přímý let. Cesta s dětmi nic moc zážitek. Občerstvení v letadle není levné, takže příště musím lépe volit a ptát se než koupím zájezd.
Transfer na místě úplně v pořádku. Zájezd výborná volba cena/výkon. Libor V.

10.7.2017

Děkujeme CK za zajištění tohoto ubytování, s jejími službami jsme byli také spokojeni, vše proběhlo v pohodě a můžeme ji
určitě doporučit. Hotel Palazzo Bandino (Chianciano Terme > Toskánsko > Itálie)Hana B.

10.7.2017

Šmouhou na celé dovolené byla cesta zpět, za kterou už samozřejmě agentura "Na Cesty" ani hotel... Let z Tenerife měl zpoždění dvě hodiny, čímž jsme nestihli autobus z Mnichova do Prahy a když jsem toto šel na letišti reklamovat, bylo mi řečeno, že pokud se nejedná o autobus letecké společnosti, nezajímá je to... Zdeněk D.

10.7.2017

Perfektní komunikace, všechno v pořádku. Bohumil Č.

9.7.2017

Vážený pane Uher,
druhá připomínka se týká delegáta C.K. OLIMAR.
V hotelové recepci takového delegáta neznají, jeho jméno mi nesdělili,
o tel. čísle ani nemluvě.
Štěstí bylo, že slečny v recepci velmi slušně hovořily německy, byly ochotné a tak jsem
všechny problémy pořešil s nimi. Naštěstí se nejednalo o závažné problémy.

9.7.2017

Veškeré služby, které jsme obdrželi byly na vysoké úrovni a tímto za ně děkujeme.
Tip pro zlepšení: je sice na klientovi "ohlídat" si zpáteční odlet včetně souvisejícího transferu z hotelu - s čímž jsem byla seznámena a nekladu to nikomu za vinu, nicméně na hotelu nám tak trochu chyběly tyto informace, které měly být na jakési "nástěnce" (tabuli) (tj. čas a místo zpátečního transferu na letiště), které však na nástěnce umístěny nebyly vůbec, měly jsme tak trochu štěstí, že při cestě od bazénu jsme narazili v lobby na delegátku "naší cestovní kanceláře" a tak jsme se jí na to zeptaly, pokud bychom však toto štěstí neměly do poslední chvíle bychom nic netušili, jsem si sice vědoma, že s těmito informacemi co se týče místa a času zpátečního transferu jsem obdržela email, nicméně vzhledem k tomu, že na dovolené jsem skutečně absolutně bez internetu a telefonu (s vyjimkou nouzových volání), dorazily ke mě tyto informace až dávno po tom co jsem je potřebovala, tak to jen tip v případě, že si někdo jako já jede na dovču odpočinout a neběhá všude s mobilním zařízením, určitě by tu "nástěnku s info" ocenil, jinak děkuji jménem celé rodiny za krásnou a příjemnou dovolenou a již se těšíme na další :-) Kriglová V.

7.7.2017

Dobře zorganizováno, všechny potřebné informace jsme obdrželi, nikdy jsme neměli problém, takže určitě doporučuji a děkuji za pěkný pobyt i agentuře NaCesty.cz Petra V.

5.7.2017

Děkuji za skvělou dovolenou. S vaší cestovní kanceláří jsme byli na dovolené již potřetí a vždy naprostá spokojenost. Mile mi překvapilo, kdy váš kolega při objednání zavolal a pro jistoto se nás ještě zeptal, zda jsme si všimli, že je hotel v rekonstrukci! Považuji to za velmi férové jednání.
Děkuji!!!
Josef Polák

4.7.2017

Oceňuji vaši nabídku pobytů a váš servis. Petr P.

4.7.2017

Doporučuji kontaktovat hotel s žádosti o nové promo fotografie. Ve Vaší nabídce jsou fotky neaktuální a ne úplně hezké. Hotel je z velké části zrekonstruovaný a vybavení má zcela jiné, než je uváděno na fotografiích. Mrkněte na http://www.grandparadisesamana.com/
Jinak každopádně ještě jednou moc děkujeme za zprostředkování krásné a pohodové dovolené a budeme se těšit na další. Petr P.

4.7.2017

Chybely nam informace k zajezdu od FTI v cestine. Vse bylo v nemcine, mluvime anglicky, takze nemcina byla nepouzitelna. S nejdulezitejsimi vecmi nam poradili vasi zamestnanci (Lucie Krejčiříková ).
Jinak dekujeme!
D.Katz

3.7.2017

Díky Vám za pomoc, kterou jste mi poskytli v čase nesnází.Jste skvělí.
Příští rok opět s Vámi. Otília Ř.

3.7.2017

Výborná spolupráce s agenturou NaCesty - vše zajištěno od A do Z. Kateřina S.

3.7.2017

Ďakujeme za bezproblémové vybavenie dovolenky. Radoslav Čakloš

2.7.2017

Zájezd s NaCesty proběhl jako vždy v pohodě.Děkuji za pomoc s parkováním na ZTP v Drážďanech.Dlouhý

2.7.2017

Naprostá spokojenost se servisem agentury NaCesty.cz. Vyhovuje mi způsob výběru na webu, booking, platba i vyřízení všech potřebných formalit jakož i informační servis před odletem. Snad jediné, co by klient, který běžně necestuje s různými leteckými společnosti a nezná je, by byla informace, která společnost nabízí v rámci letu full servis a která nabízí jen "hladolety" (Austrian vs. Niki resp. Air Berlin). Zdeněk C.

2.7.2017

S cestovní agenturou jsme naprosto spokojeni. Mohu jen doporučit. Je to letadlo bylo dost špinavé a staré. Iren s.

1.7.2017

Více informací v češtině, jinak služby dostačující. Ivana H.

1.7.2017

Využíváme vašich služeb již řadu let a vždy velká spokojenost. Břetislav V.

30.6.2017

Vše proběhlo bez problémů a servis cestovní agentury byl bezproblémový. Pavel Wondrak

30.6.2017

S agenturou jsem spokojený nad míru...i veškeré mé komplikace ihned ochotně vyřídili.. určitě využijí služeb k příštímu cestování.. Radek Panoška

30.6.2017

Malý časový priestor 30 min. bol na letisku pri spiatočnej ceste v Istambule. Sprint cez letište s detma, málem sme to nestihli! Lietadlo v Antalii malo ešte aj spoždení. Na Istambul treba aspoň 1,5 hod! Zdenka N.

30.6.2017

Dobrý den, dovolená byla parádní vše klaplo na 1.Jediné, co mě trošku vyvedl z míry, bylo to,že mi přišel pár dní před odletem mail,kde mi psala slečna nebo paní, že ověřila náš let a měli jsme letět 16.6.ve 22:20.Když jsme přijeli do Mnichova naštěstí včas zjistili jsme,že odlítáme ve 21:35. Ještě, že jsme byli na letišti včas. Jaroslava S.

27.6.2017

Jediné k čemu mám výhrady je letecká společnost.
Fly NIKI se to letost opravdu nepovedlo, cestou tam zpoždění skoro 6hod a cestou zpět asi 3hod. Při cestování s dětmi, opravdu náročné. Předtím jsem s nimi již několikrát bez problémů letěl. Tomáš M.

27.6.2017

Doprava a celý průběh cesty byl bez větších problémů.
Delegátka poskytla veškeré informace k možnostem na ostrově Samos.
Miloš M.

27.6.2017

určitě bych upozornil na to, že v bezprostředním okolí jsou pouze placené pláže (nikoliv veřejné), veřejná je cca 700 m od hotelu. Cena za využití lehátka bez slunečníku 20 Eur/den, cena včetně slunečníku 70 EUR/den Po-Pá, So-Ne 100 EUR/den.. což není zcela zanedbatelná částka... nicméně veřejná pláž není až tak daleko.
Moře s pozvolným vstupem - písečné pláže.... pozor, voda nebyla úplně nejčistší, ale to mohlo být způsobené klimatickými podmínkami. (Villa Tiziana - Marina di Pietrasanta > Toskánské pobřeží > Itálie)
Radek

27.6.2017

se službami Vaší cestovní kanceláře jsme byli spokojeni. Zbyněk P.

27.6.2017

Z vaší strany vše v pořádku. Jsem spokojen. Václav V.

27.6.2017

Ocenili jsme služby cestovní kanceláře, transfer letiště-hotel i zpět proběhl taxi. Při příletu i odletu byl na místě delegát. Byli jsme celkově opravdu spokojeni. Máme srovnání, cestujeme často. Otto Pukančík

27.6.2017

Vše proběhlo podle plánu a není tedy co řešit... Karel L.