Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s podmínkami použití cookies. Rozumím
Ve Vašem prohlížeči není povolen javascript.
Aby bylo dosáhnuto plné funkčnosti stránek, je třeba jej povolit.

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
24354x
Spíše ano
3870x
Spíše ne
217x
Ne
74x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
26828x
Spíše ano
2443x
Spíše ne
235x
Ne
79x

15.1.2018

Vše super. Zvláště lístek na vlak v ceně zájezdu. Jiří D.

12.1.2018

S dovolenou jsme byli velmi spokojeni a po celý pobyt nebyl během cesty ani ubytování žádný problém. Výhoda vyřízení všech náležitostí online. Moc děkujeme ;-) Petr B.

11.1.2018

Dobrý den i Vám,
velmi se omlouváme za naše laxní mlčení. Vše bylo dokonalé - úžasné!!! Ostatně, jako již 3 x -te před tímto odletem do jiného vesmíru!!!!
Díky Vám - náš díky Vám - náš DÍK.
Chvíli si co nevidět najdeme.
S přátelským pozdravem.
Kabátovi

10.1.2018

Vzhledem k tomu,že jsme měli objednanou dovolenou s leteckou společností Air Berlín,tak jsme byli dost nervozní,jak to s naší dovolenou dopadne.Ale vše bylo vyřešeno perfektně a neměli jsme jediný problém a za to moc děkujeme a už se těšíme na nabídky na další zimu v exotice.Samozřejmě s vámi. Vladimír Sedláček

10.1.2018

Krasny dobry den pane Uher,
velmi dekuji za celou nasi rodinu, ktera s Vasi spolecnosti jezdi uz dlouho a vzdy jsme byli velmi, opravdu velmi spokojeni. Do dalsich let Vam i nam, Vasim pokojenym uzivatelum, prejeme hodne uspechu, zdravi a optimismus.
S pozdarvem
Jan Havelka

9.1.2018

Drobnost ohledně letenek a letů. Neuvědomili jsme si, že na zpáteční cestě na přestup v Zurichu jsme měli pouze 40 min. což ve finále jsme stejně dostali náhradní let, protože jsme měli 1,5 hod. zpoždění. Taky bychom příště u dlouhých letů vzali min. ekonomy plus, protože 10 hod. let na čtyřsedačce u záchodů je prostě pomsta..... Ostatní ale super. Libor U.

8.1.2018

Dekuji za moznost krasneho pobytu o blaznivych vanocich u more. Dekuji za skvely servis...... Do noveho roku Vam preji jen to nejlepsi a mnoho takovych spokojenych zakazniku jako jsem ja..... PR

8.1.2018

Bylo to skvělé. Jediné na co bych chtěl upozornit a co byste měli sdělovat klientům jsou víza po příletu. Hned v příletové hale, v prostoru, kdy jste ještě ani nevstupili oficiálně do Egypta, nás chytil delegát Alltours, ať si vyplníme příletové údaje. Ale mezitím šikovně nalepil víza do pasů bez jakéhokoliv upozornění a jakmile jsme byli v autě, chtěl po nás 38 USD za vízo. Díky mé arabsky mluvící ženě jsme to po hodině a půl vyhádali, ale chtěli jsme jsme si koupit víza na místě za 25 USD a toto byla od delegáta (nebo spíše reprezentatna CK na místě - Spring tours) špinavá hra. Jiri K.

8.1.2018

Od agentury Na cesty jsme obdrželi takové služby, které jsme očekávali - jako vždy! Martin Ž.

6.1.2018

Letos větší zmatky a cestovní kanceláří Alltours                                                                                                      - 14 denní pobyt byl zabukován jen na 9 dnů s nástupem o 5 dnů později, než přílet - dohadování s recepcí ve 02,00 hod. v noci.                                                                                                                                                     - v den odjezdu nebyl avizován pick-up time ani vkatalozích cestovky Alltours, ani na recepci hotelu. Musel jsem kontaktovat telefonicky Alltours kancelář v Punta Caně a teprve tam jsem se dozvěděl čas odjezdu na letiště.                                                                                                                                                                     Po návratu jsem kontaktoval vaši kancelář a zažádal jsem vaši pracovnici, aby mně zjistila, jak se dá objednat přes web k tomuto hotelu služba "Premium" - pro přístě. Jako normální hosté jsme měli nárok pouze na nepitelné víno, víno lepší kvality bylo jen pro hosty hotelu s premium označením. Zatím žádná odezva z vaší strany. Zdravím Lubomír. K.

 

5.1.2018

Vaše služby jsou opravdu na vysoké úrovni. Nemůžu nic vytknout. Vždy vše perfektně připravené. 

 

Jedinou výtku kterou mám je ohledně placení víz. Je mi jasné, že to není problém Vaši agentury, ale myslím, že by bylo vhodné upozorňovat další klienty. Všude se dozvíte, že víza stojí 25 dolarů na osobu, ale opakovaně tomu tak není a nemáte šanci se bránit. Již po třetí po mě požadovali eura (s čímž už z minulých zkušenosti počítám a pro jistotu vozím dolary i eura). Nicméně není úplně příjemné, když poprvé platíte za 3 osoby 75 eur, podruhé 80 eur a nyní to bylo již 90 eur. 

Další věci je občerstvení a nápoje v letadle. V dokumentech jsem se dočetla, že některé letecké společnosti již neposkytují občerstvení. Určitě by bylo vhodné sdělit, že konkrétně ta má letecká společnost toto neposkytuje. Bohužel až v letadle jsem se dočetla, že např. teplé občerstvení musíte objednat 30 dní před odletem. Což u lastů opravdu nejde. Určitě bych uvítala kdybych tuto informaci získala již dopředu. 

Každopádně je mi jasné, že to není problém agentury a opravdu moc děkujemei za výborné služby. Jsme opravdu opakovaně spokojeni. Petra R.

5.1.2018

S agenturou Nacesty.cz jsme spokojeni jak s jednáním, tak s cenou. 

Jediný problém na této dovolené byl se zpátečním letem. Měli jsme zpoždění 2.dny kvůli porouchamému letadlu. Rudolf U.

5.1.2018

Dekuji vam za kvalitni a bezproblemovy prubeh pobytoveho zajezdu na Maledivy, Sun island, 

Byli jsme velmi spokojeni s ubytovanim, stravou - plna pense, dopravou a cenou s navaznosti na nem. CK, je to prikladne a budu doporucovat, pripadne zajezd jeste zopakuji

S pozdravem

Milan Drabek

4.1.2018

Bylo moc bezva, ostatně již po několikáté s Vaší CK NA CESTY. Stanislav Tyšer

3.1.2018

Naprosto bezchybná komunikace a informovanost. Děkuji Natálie Dianová

3.1.2018

Vše super opět se na vás obrátíme. Václav K.

27.12.2017

S agenturou NaCesty.cz jsme byli jako obvykle spokojeni. Jiří s.

27.12.2017

Sluzby cestovni agentury jsou profesionalni. Jaroslava J.

23.12.2017

Vše bez větších problémů. Jediný zádrhel na letišti ve Frankfurtu, jelikož jsme neměli přiřazeny sedadla v letadle. Museli jsme proto jít na přepážku u gate a čekat na přidělení sedadel. Jinak vše OK. Radek S.

23.12.2017

S agentúrou som veľmi spokojný, už som s NaCesty.cz cestoval viackrát
a určite budem znovu. Odporúčam ju všetkým. Štefan Š.

22.12.2017

Snídaně asi nejhorší ze všech hotelů za 11 let co s Vaší CK jezdíme ! Chci poděkovat slečně Mikové za rychlou a profesionální pomoc ! Měli jsme malý problém při "check inu" s vouchery pořádající CK, na e-mailový dotaz, byla reakce Vaší kolegyně doslova blesková a pomohla nám k pohovému řešení při ubytování v hotelu. Děkujeme ! Milan W.

22.12.2017

Trochu me zamrzelo zkraceni pobytu diky priletovemu a odletovemu dni.
V letadle nam byla poskytnuta pouze voda. Pri delsim letu s tim z Cech
Pocitame, tak jsme se prepocitali \uD83D\uDE02
Jinak v poradku Jitka L.

22.12.2017

Děkuji a přeji hezké vánoce štastný nový rok a jen spokojené zákazniky.Těším se na kalendář jestli letos bude .... Jaroslav K.

22.12.2017

Naprostá spokojenost s Vaším servisem, t.j.férové ceny, přehlednost webu, kvalita služeb a celková péče. Martin K.

21.12.2017

Pobyt v Mexiku a hotelu neměl chybu. Šílená ale byla cesta. Bylo by dobré, aby CK informovala ty cestující, kteří si vybrali let přes USA předem, jaké martýrium je čeká v USA. Kdybych to věděla, rozhodně bych se poohlédla po nějakém letu, který vynechává USA. American Airlines teda nic moc, letušky byly kolikrát zmatené a nevěděly, kde co mají. Mně zapomněly donést jídlo, kdybych se nepřihlásila, tak jaksi pozapomněly, u kterého cestujícího jim došly zásoby. Možná jsme ale rozmazlení z loňských Emirates:-)) pohovory na letišti teda děs, nepříjemní arogantní Američani, chápu opatření od roku 2001, ale toto je teda až přespříliš. Co se mně teda také stalo poprvé - to byly naprosto zmatečné informace o době odletu a příletu, informace, které jsem dostala se dost lišily a znervózňovalo mě to ohledně organizace při přesunech na další lety. Také mě překvapilo, že při odletu nebyl přítomen delegát na letišti v Cancunu - my jsme naštěstí zcestovalí a známe řeč, ale kdo není v tomto moc "kovaný", myslím, že by se to hodilo. Vladimira K.

20.12.2017

Zájezd jsem objednávala jen týden před odletem a měla jsem obavy, zda se stihnou vyřídit turistické karty, které jsou nutné pro vstup do země. Paní Chlupsa mi se vším velmi ochotně poradila a turistické karty nám přišly třetí den po objednání zájezdu poštou. Desetihodinový let z Mnichova do Varadera příliš příjemný nebyl z důvodu poněkud váznoucího občerstvení (za celou dobu letu jsme dostali napít v podstatě pouze při podávání jídla). Při zpáteční cestě jsme již pití dostávali průběžně. Martina U.

18.12.2017

Cesta z letiska do hotela trvá 2 hod, nie 1 hod. ako bolo uvedené. Služby Vašej agentury opať na vysokej úrovni. Komunikácia a prístup ku klientovi byl mal vzorom pre všetkých. Marcel D.

18.12.2017

Děkujeme, vyuýijeme Vašich služeb v příštím roce opět, žádné problémy. Tomáš V.

17.12.2017

S cestovní agenturou i cestovní kanceláří Neckermann jsem byla naprosto spokojená už poněkolikáté, není co vytknout. Naopak, i přesto že jsem objednala německou CK, v hotelu byl k dispozici český delegát. Markéta P.

14.12.2017

Vše super. Nelíbilo se nám, že řidič autobusu při cestě z letiště do hotelu si udělal soukromou přestávku na večeři téměř půl hodiny.
Turisté v autobuse pak málem nestihli svoji večeři v hotelu. Hotel je vzdálený od letiště přes 100 kilometrů.Václav S.

13.12.2017

Děkujeme za - jako vždy - perfektní servis , vše vyšlo přesně podle plánu = těšíme se na další zájezdy s Vámi ! Michal

13.12.2017

Agentuře Nacesty opět není co vytknout, vše perfektní!!!! Jaroslava N.

12.12.2017

Jednání CA NaCesty jako vždy profesionální, jejich služby mohu doporučit. Roman P.

12.12.2017

S Agenturou jsme byli navýsost spokojeni. Nákup dovolené, informace o cestě, o hotelu byly profesionálně zpracované, vše včas doručeno, setkali jsme se jen s ochotou. Děkujeme agentuře "NaCesty" . Už déle víme, s kým na dovolenou. Zdeněk N.

12.12.2017

Pro 4 dospělé chlapy jsme dostali apartmán s jedním dvoj lůžkem, rozkládacím lehátkem, na kterém nešlo ležet a gaučem ,na kterém rovněž nešlo spát. Při reklamaci nám bylo řečeno, že jsme to měli vědět a jestli chceme jiný pokoj, musíme zaplatit za každý den 50eur Antonín Kročil

22.11.2017

Organizace super. Snad jen na letišti nás hned obrací o 10 USD. Víza nám prodali u rádoby přepážky cestovni kanceláře. Víza stálá 35 USD místo správných 25 USD. No tak snad na to jen příště upozornit. Vedle bylo okénko, kde byla cena standardní. Jan Gojný

11.12.2017

Bezproblémové objednání zájezdu vše v pořádku a ochota odpovědět na jakýkoliv dotaz, prostě velká spokojenost. Alla H.

20.11.2017

Byla jsem spokojena s komunikací zaměstnanců cestovní agentury Nacesty. Let s Qatarairways byl velmi příjemný - pohodlí, jídlo, nápoje. Marcela J.

11.12.2017

Spolupráce s cestovní agenturou vynikající. Marcela H.

6.12.2017

Děkuji za velmi milou a vstřícnou komunikace, rozhodně budu vaši CK častěji využívat, cestuje dlouho a často, ale nikdy jsem nezažil podobný a tak milý personál. Tomáš B.

5.12.2017

Potěšila nás možnost zakoupit pobyt na kratší dobu než je jeden týden a také rychlost vyřízení den před odletem. Děkujeme, jen tak dál:) Jana M.

5.12.2017


Zájezd byl organizován německou CK a všechny obdržené doklady a informace tak byly v němčině. Bylo by vhodné nabídnout možnost komunikace například i v angličtině, zejména když v Thajsku komunikace v angličtině není žádný problém. Jinak organizaci zájezdu není co vytknout. Jaromír L.

5.12.2017

Celému týmu bychom rád poděkovali za kvalitní služby. Jednička podtržená. Petr Habětínek

5.12.2017

Ze strany agentury Nacesty prvotřídní servis. Jiří P.

4.12.2017

Po loňském problematickém návratu z dovolené v DR (Kdy jsme kvůli poruše letadla zůstali na místě další 3 dni),proběhlo letos vše bez jediného problému.Děkujeme. Stanislav D.

3.12.2017

Boli sme spokojní, ďakujeme! Marián U.

1.12.2018

Zajištění zájezdu bylo perfektní.Děkujeme Jiří S.

1.11.2017

Tak že ,když to shrnu a přenesu se přes ten problém s posunem letu,je to první zádrhel s Vaší organizací,jinak za malé peníze slušné.Jezdíme pravidelně listopad a pak únor,březen se trochu ohřát,většinou si od Vás bereme jen letenky a na Kan.ostrovech si pronajmeme apartmán,ale Egypt známe,tam bych si nedovedl představit se individuálně stravovat.
Váš stálý klient . Josef D.

30.11.2017

Až na drobné nedorozumění při objednání karty Mazur, jsme stále s Vašimi službami spokojeni. Děkujeme Vám. Zdeněk P.

30.11.2017

Vse bylo v naprostem poradku!Mozna informace by mohly byt jeste v anglictine krom nemciny. Margita Č.