Hotel Wellamarin

Zamárdi

Hosté chválí u hotelu Hotel Wellamarin Chuť a kvalita jídel, Koupelna a toaleta, Kvalita pláže, Hotelová restaurace a bar, Čistota na pokojích. Nejméně však byli spokojeni s odborností personálu a jeho znalostí cizích jazyků.

Předchozí hotelDalší hotel
Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Wellamarin

83%
1 hod.
Zobrazit
83%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Hotel Wellamarin

Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 83% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.

Hosté chválí u hotelu Hotel Wellamarin

Chuť a kvalita jídel, Koupelna a toaleta, Kvalita pláže, Hotelová restaurace a bar, Čistota na pokojích

Chuť a kvalita jídel
Koupelna a toaleta
Kvalita pláže
Hotelová restaurace a bar
Čistota na pokojích
Odbornost personálu

83%

podle 1 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Wellamarin
  • Všeobecné hodnocení
    93%
  • Umístění a okolí hotelu
    74%
  • Obsluha a služby
    56%
  • Stravování
    92%
  • Sport a zábava
    89%
Praktické informace

Počasí

Před cestou

Očkování před cestou

Víza