Grand Hotel Primus

Ptuj

Hosté chválí u hotelu Grand Hotel Primus Restaurace v okolí, Ochota personálu, Uzpůsobení pro postižené, Dopravní spojení, Vyřizování reklamací. Nejméně však byli spokojeni s odborností personálu a jeho znalostí cizích jazyků.

Předchozí hotelDalší hotel
Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Grand Hotel Primus

92%
1 hod.
Zobrazit
92%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Grand Hotel Primus

Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 92% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.

Hosté chválí u hotelu Grand Hotel Primus

Restaurace v okolí, Ochota personálu, Uzpůsobení pro postižené, Dopravní spojení, Vyřizování reklamací

Restaurace v okolí
Ochota personálu
Uzpůsobení pro postižené
Dopravní spojení
Vyřizování reklamací
Odbornost personálu

92%

podle 1 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Grand Hotel Primus
  • Všeobecné hodnocení
    100%
  • Umístění a okolí hotelu
    92%
  • Obsluha a služby
    83%
  • Stravování
    92%
  • Sport a zábava
    84%
  • Ubytování
    100%
Praktické informace

Počasí

Před cestou

Očkování před cestou

Víza