Hotel Kranjska Gora

Kranjska Gora

Hosté chválí u hotelu Hotel Kranjska Gora Vyřizování reklamací, Péče o děti a hřiště, Kvalita a stav bazénu, Nákupní možnosti, Čistota v restauraci. Nejméně však byli spokojeni se vzdáleností k pláži.

Předchozí hotelDalší hotel
Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Kranjska Gora

86%
4 hod.
Zobrazit
4.1/5
463 hod.
Zobrazit
82%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Hotel Kranjska Gora

Podle 467 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 82% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.

Hosté chválí u hotelu Hotel Kranjska Gora

Vyřizování reklamací, Péče o děti a hřiště, Kvalita a stav bazénu, Nákupní možnosti, Čistota v restauraci

Vyřizování reklamací
Péče o děti a hřiště
Kvalita a stav bazénu
Nákupní možnosti
Čistota v restauraci
Vzdálenost k pláži

86%

podle 4 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Kranjska Gora
  • Všeobecné hodnocení
    90%
  • Umístění a okolí hotelu
    79%
  • Obsluha a služby
    86%
  • Stravování
    94%
  • Sport a zábava
    82%
Praktické informace

Počasí

Před cestou

Očkování před cestou

Víza