Hodnocení hotelu
Leonardo Plaza Eilat
Náš názor na hotel Leonardo Plaza Eilat
Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 44% kvality. Tento výsledek je dosti špatný, hotel určitě nesplnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
- Velikost pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Pestrost jídel a nápojů
Podrobné hodnocení hotelu Leonardo Plaza Eilat
Všeobecné hodnocení | 13% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 80% |
|
Obsluha a služby | 45% |
|
Stravování | 25% |
|
Sport a zábava | 25% |
|
Ubytování | 75% |
|
Recenze hotelu
Leonardo Plaza Eilat
Recenze hotelu Leonardo Plaza Eilat
24.7.2017 | Pobyt v červenci 2017 na 9 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Musím říct že tento hotel bych nedoporučil ani svému nepříteli.Čtyřhvězdičkový hotel nepřipomínal ani omylem.Největším problémem byli zaměstnanci hotelu kteří naprosto ignorovali hosty,kterým chyběly základní hygienické návyky.Odpoledne okolí bazénu připomínalo smetiště s odpadky zbytky jídla pití použitých plen a podobně.Hosté i personaál nechápou k čemu je odpadkový koš.Kazdodenní obrázek špinavých lehátka,smrkajících hostů do bazénu,klepajících popel z cigaret do vody a to tam byl zákaz kouření,plivajících slupky z oříšků všude kolem sebe i do bazénu a podobných radovánek opravdu nemusím.Zaměstnanci neochotní ,jídlo prumerné, fronty i nepořádek v jídelně.Celkově hotel už má něco za sebou a údržba minimální.Už jsme navštívili spoustu dovolenkových hotelů,někde jsme byli spokojeni více,někde míň ale toto byla tragédie.Izrael je zajímavá země,nevím jak jsou na tom jiné hotely ale tento hotel za nesmyslně premrštěnou cenu určitě ne.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 0 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 0 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 0 % |
|
Péče o děti, hřiště | 0 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 0 % |
|