Hodnocení hotelu
Le Pomerol
Náš názor na hotel Le Pomerol
Podle 4 hodnocení vychází průměrné známka 38% kvality. Tento výsledek je dosti špatný, hotel určitě nesplnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
2,3 / 6
4 recenzí
Podrobné hodnocení hotelu Le Pomerol
Hotel | 2 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 3 / 6 |
|
Hotelový servis | 2 / 6 |
|
Okolí hotelu | 2 / 6 |
|
Stravování | 5 / 6 |
|
Sport a zábava | 0 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Le Pomerol
Hosté chválí úroveň a kvalitu stravování. Nejvíce jim vadilo celkový stav hotelu, s umístěním a okolím hotelu, obsluha a služby, omezené možnosti sportu a zábavy a kvalita ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 11% dotázaných.
/ 5
recenzí
Přejít na TripAdvisor