Hodnocení hotelu
Hotel Pirat
Náš názor na Hotel Pirat
Podle 627 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 77% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
1,5 / 6
30 recenzí
Podrobné hodnocení Hotel Pirat
Hotel | 4 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4 / 6 |
|
Hotelový servis | 5 / 6 |
|
Okolí hotelu | 4 / 6 |
|
Stravování | 3 / 6 |
|
Sport a zábava | 4 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o Hotel Pirat
Hosté chválí obsluhu a služby. Nebyli však moc spokojeni s celkovým stavem hotelu, s umístěním a okolím hotelu, s možnostmi sportu a zábavy a s kvalitou ubytování. Nejvíce jim vadilo úroveň a kvalitu stravování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 13% dotázaných.
4
/ 5
597
recenzí
Přejít na TripAdvisor