Hodnocení hotelu
Grand Hotel Bellevue
Náš názor na Grand Hotel Bellevue
Podle 161 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 80% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Odbornost personálu
- Dopravní spojení
- Kvalita a stav bazénu
- Koupelna a toaleta
- Všeobecná čistota
- Chuť a kvalita jídel
- Vzdálenost k pláži
Podrobné hodnocení Grand Hotel Bellevue
Všeobecné hodnocení | 91% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 88% |
|
Obsluha a služby | 86% |
|
Stravování | 98% |
|
Sport a zábava | 80% |
|
Ubytování | 90% |
|
Recenze hotelu
Grand Hotel Bellevue
Recenze hotelu Grand Hotel Bellevue
28.8.2016 | Pobyt v srpnu 2016 na 8 nocí jako Rodina s malými dětmi
Celkově jsme byli se službami v hotelu velmi spokojeni.
- Příjemná a profesionální obsluha
- V rámci all inclusive velmi dobrá kuchyně
- užili jsme si bazén i saunu v hotelu
- příjemné prostředí
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | N | |
Odbavení | N | |
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Grand Hotel Bellevue
5.8.2016 | Pobyt v červenci 2016 na 5 nocí jako Rodina s malými dětmi
Do tohoto hotelu jsme jako rodina cestovala již od roku 2014 počtvrté. Měli jsme přes cestovní agenturu TUI zaplaceno balíček all inclusive. V minulosti pod tímto pojmem v tomto hotelu jsme měli prakticky vše v ceně. Letos při nástupu na hotel jsem byl paní recepční informován, že letošní all inclusive není z pitím u jídel, v ceně není ani saunový svět, jak tomu bylo v minulosti, že když chci s rodinou jít do sauny musím si zaplatit 10 euro za osobu za vstup v rámci pobytu, kdy dáíle jsme zjistil, že finská sauna je mimo provoz, která byla do konce našeho pobytu. Dále jsem byl paní recepční informován, že součastní manažeři podepsali nějaké dodatky s cestovními agentůrami a že jich je na 270, kde okleštili formu all inclusive. Za tu cenu, co jsme jako rodina zaplatila , bychom v součastnosti měli né 5 dní v tomto hotelu se službami, kde nyní pravá ruka neví co dělá levá, jelikož recepční nevěděla na co máme v rámci balíčku all inclusive přesně nárok a že se máme zaptat přímo číšníka, který byl ale arogantní a uvedl, že nemáme nárok na pití u jídla, jako tomu bylo před rokem a při snídani nás osočil, že proč bychom si měli dávat oběd, protože ani nevěděl, že máme pobyt ve formě all inclusive. Po tomto zjištění se nám snažil vnutit obědový balíček, kdy uvedl, že dostaneme bulku se salámem a máme jít na túru, kdy po tomto zjištění jsme mu uvedli, že chceme raději oběd, tak byl ještě více arogantní, nelíbilo se mu to, asi se musel kvůli nám vrátit zpět na hotel, ale při obědě jsme tam nebyli sami, na oběd přišlo cca 5 rodin. Dále bych chtěl uvést, že jsme si na požádání vybrali dražší pokoj s klidným prostředím, kdy loni v únoru při pobytu v tomto hotelu se konal nějaký sjezd lékařů SVK, kteří do rána měli hlučnou diskotéku a i přes několik výtek ubytovaných k recepčnímu, že v tomto hotelu nejsou sami, kdy hudba hrála až do rána a i děti nemohly spát, tak, recepční iuvedl že to není jeho věc, že si to domluvilo vedení hotelu. Proto jsme v požadavku při vybíraní pokojů zvolil dražší pokoj s dovětkem, že jej chceme¨ v klidném prostřědí,ale dostali jsme opět stejný pokoj jako loni. Letos se zde v sobotu při našem nástupu konala svatební hostina, kdy hudba hrála opět až do rána a recepční opět uvedl, že je to vše v rukou manažerů, proto jsme se opět nevyspali a při snídaní si několik rodin stěžovalo na uvedený hluk, kdy recepční vše ignorovala. Chování recepčních a některého personálu vůči českým turistům považuji za nevhodné. Ale nebudu jen negativní, musím vyzdvihnout obsluhu u baru a výtečného kuchaře. Ale jak jsem již uvedl, za tu cenu již nikdy více. Za to co jsme jako rodina zaplatila bychom měli 7 dní u moře a také v ceně all inclusive. V minulosti jsme nikdy neplatili v rámci all inclusive nějaké místní poplatky, v ceně 10 euro, ale recepční mě uvedla, že nynější manažeři si to takto nastavili a že nejsme první, kdo si na tyto služby v rámci těchto balíčků stěžuje. Za všechno bych chtěl uvést, že již nyní vím, že za tu cenu si v Tatrách najdu lepší ubytování s lepšími službami. Tento hotel do budoucna již nikdy více.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | 0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 0 % |
|
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 0 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 33 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Grand Hotel Bellevue
9.9.2015 | Pobyt v srpnu 2015 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | N | |
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Grand Hotel Bellevue
4.11.2014 | Pobyt v říjnu 2014 na 4 nocí jako Pár středního věku
Výborně umístěný hotel z hlediska dostupnosti na horské tůry.Celý pobyt jsme měli auto zaparkované u hotelu a jezdili Tatranskými električkami na výlety.(cca 5 min na stanici)Hotel uspokojí i náročného hosta ve všech směrech. Welnes,bazén s vířivkami i sauny jsou přístupné téměř celý den a člověk se nemusí bát nějaké tlačenice. Ubytování je rovněž na úrovni a co se týká čistoty-není co vytknout. Mněli jsme zaplacen pobyt s polopenzí.Kvalita jídla a jeho množství musí uspokojit i toho největšího jedlíka. Byli jsme maximálně spokojeni se všemi službami i s chováním personálu a můžeme doporučit tento hotel všem věkovým kategoriím. Doufáme že si svůj pobyt v srdci Tater opět někdy zopakujeme!
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|