Recenze hotelu RED SEA HOTELS - The Palace Port Ghalib
16.2.2023 | Pobyt v únoru 2023 na 7 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Hotel čistý, udržovaný, neskutečně milý a pracovitý personál. Příjezd brzy ráno, bohužel pokoj byl až po obědě. Nicméně hned po příjezdu jsme dostali náramky a mohli využívat všech služeb. Snídaně, bary, bazén...
Pokoj velký, moderní, TV LG 50 " , dokonce dva české TV kanály (Nova a Prima v HD). Vana i sprchový kout. Úklid bez problémů. V minibaru každý den pouze balená voda. Neškodilo by nějaké nealko alespoň když je v noci žízeň.
Hlavní bazén vyhřívaný na cca 30 stupnů, super. Krásná pláž v zátoce, koupat se moc nedá, protože jsou hned bojky před korály, ale našli jsme místo kde se dalo i plavat. Jinak samozřejmě vstup z mola. Moře celkem fajn, v únoru cca 24.
Počasí kromě dvou dnů, kdy bylo jen kolem 20, super. Teploty ve stínu kolem 24, na slunci hic.
Stravování - snídaně a oběd v jedné ze dvou hotelových restauracích, večeře na výběr v obou. Nepočítám restaurace v sousedních hotelech, které je možno využívat. Nezkoušeli jsme.
Snídaně OK, čerstvé džusy a smothie, jogurty, výborné pomazánky, omelety, sladké vafle a palačinky. Trochu mi chyběly smažená vejce. Výborné pečivo, které pekli přímo před vámi.
Oběd a večeře slušný výběr, hodně se grilovalo (kuře, burgery, kebab) , trochu bych čekal více mořských plodů, krevety byly za týden jednou. Chutově vše ok.
Co se týká nápojů v barech, toto bylo největší překvapení. Super výběr, chutnalo to opravdu tak jak má.. V rámci all inclusive Mojito, Pinacolada atd... V hlavním baru u bazénu číšník roznáší až na lehátka - super.
Hosté též v pohodě, zejména Poláci, Němci, Češi...
Hotel určitě doporučuji.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu |
100 % |
|
Všeobecná čistota |
100 % |
|
Vhodnost pro rodinu |
100 % |
|
Vhodnost pro postižené |
100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? |
100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti |
N |
|
Dopravní spojení a možnost výletu |
N |
|
Restaurace a bary v blízkosti |
N |
|
Další možnosti trávení volného času |
N |
|
Vzdálenost k pláži |
100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu |
100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků |
100 % |
|
Odbavení |
100 % |
|
Vyřizování reklamací |
100 % |
|
Nabídka pro volný čas |
100 % |
|
Kvalita pláže |
100 % |
|
Kvalita a stav bazénu |
100 % |
|
Péče o děti, hřiště |
N |
|
Čistota |
100 % |
|
Velikost |
100 % |
|
Výbavení pokoje |
100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena |
100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů |
100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů |
100 % |
|
Hotelová restaurace a bar |
100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu |
100 % |
|