Hodnocení hotelu
Ocean Gardens
Náš názor na hotel Ocean Gardens
Podle 798 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 88% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Odbornost personálu
- Aktivity v okolí
- Všeobecná čistota
- Výbavení pokojů
- Čistota v restauraci
- Vzdálenost k pláži
Podrobné hodnocení hotelu Ocean Gardens
Všeobecné hodnocení | 89% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 54% |
|
Obsluha a služby | 90% |
|
Stravování | 94% |
|
Sport a zábava | 58% |
|
Ubytování | 100% |
|
Recenze hotelu
Ocean Gardens
Recenze hotelu Ocean Gardens
27.11.2009 | Pobyt v listopadu 2009 na 7 nocí jako Neznámý
Zájezd se nám vydařil a byli jsme velmi spokojení. Dala bych alespoň malý impuls k případnému vylepšení. Práce německých cestovek byla taktéž bez problému. Všechny služby jsme dostali přesně tak, jak jsme je dostat měli. Jenom v letence nebylo avizováno, že se do Funchalu letí s mezipřistáním na Lanzarotte. Možná, že turista, neznající němčinu nebo angličtinu by byl trochu zmaten.
Co se týče hotelu Ocean garden, nedá se tam nic vytknout. Jediná nevýhoda je, že hotel je vzdálen od centra města asi 15 min. jízdy a pěšky se to absolvovat nedá, protože tam nejsou žádné chodníky a je tam velký provoz. Do centra sice přes den jezdí asi 5x shuttle, ale poslední zpáteční jede v 18:30 a to je moc brzy. Zastávka na zpáteční cestu není nijak značená, takže jsme stejně volili cestu autobusem č. 39, který sice jezdí jednou za hodinu z autobusového nádraží v centru, ale jezdí i pozdě večer. V blízkosti hotelu není žádná lidovější restaurace, takže zajištění cesty zpět i v pozdějších hodinách je pro ty, kdo nemají polopenzi dost důležité. Personál hotelu ve vstřícný, všude je čisto a útulno. Venkovní bazén i vířivka jsou sice funkční, ale nejsou vyhřívané, takže v tuto roční dobu je to jen pro otužilejší nátury (což mě trochu mrzelo).
Práce německého delegáta se taky nedá nic vytknout. Zaplatili jsme si tam ještě 2 výlety a jejich organizace byla velmi dobrá.
Celkově to ale i přes uvedené drobnosti hodnotím velmi dobře.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | N | |
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 33 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Ocean Gardens
28.2.2009 | Pobyt v únoru 2009 na 7 nocí jako Neznámý
Z hotelu a její restaurace a zahrady je nádherný výhled na moře a hl. město Funchal. Personál je velmi milý. Hotel samotný je velmi pěkně zařízen. Bohužel leži u silnice, takže není prakticky možné si číst na balkone. Traveni volneho casu a hlucnost ve vlastni zahrade jsme moc nemohli posoudit, protoze nebylo takové teplo. Problém byly pokoje, kde byl slyšet rozhovor hostů ve vedlejších pokojích, což svědčilo o špatné zvukové izolaci mezi pokoji. V pokojích také byla velmi hlučná klimatizace sloužící jako topení. Protože byl unor a relativně zima, na vyžádání hotel poskytl přídavné elektrické topítko a přiznal, že si ho již vyžádalo mnoho hostů. V hotelu byla v lobby dostupná WiFi, avšak zcela nepoužitelná - nenahrála se ani webová stránka. Musel jsem si svůj NTB pripojovat misto stolního počítače v lobby přes kabel. Samotná destinace je úžasná a určitě by stálo za to se na Madeiru znovu vrátit.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 0 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Ocean Gardens
5.9.2008 | Pobyt v srpnu 2008 na 7 nocí jako Neznámý
Na hlavním křídle odpovídá standartu ****. Ne bohužel nad kuchyní a restaurací /odtahy ventilace, menší pokoje, horší standart/ kde bych to hodnotil max ***. Je třeba však mít objednaný pokoj superior . Ale i přesto, tam velmi rádi ubytovávají Čechy.
Jinak snídaně, pokoje superior, hotel, bazen, poloha, dopravní obslužnost zapůjčeným autem, výhledy - vše OK.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 33 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Ocean Gardens
24.6.2008 | Pobyt v srpnu 2007 na 7 nocí jako Neznámý
Hotel Ocean Gardens bol velmi prijemnym miestom na dovolenku, s ochotnym personalom, krasnym a udrziavanym prostredim. V hoteli sa tiez nachadza restauracia, s vybornou kuchynou. Na streche je bazen, s trochu chladnou vodou, avsak je odtial nadherny vyhlad na cely funchalsky zaliv. Hotelovy autobusik chodi pravidelne a bez poplatkou do mesta, takze ani doprava nie je problemom. odporucam, uzili sme si dovolenku.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | N | |
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Ocean Gardens
Hotel | 5,3 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 5,2 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,3 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5,1 / 6 |
|
Stravování | 4,9 / 6 |
|
Sport a zábava | 4,3 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Ocean Gardens
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování a kvalitu ubytování. Nebyli však moc spokojeni s možnostmi sportu a zábavy. Tento hotel v posledním roce doporučuje 89% dotázaných.