Recenze hotelu Residencial Gordon
8.8.2008 | Pobyt v červenci 2008 na 7 nocí jako Neznámý
Tento hotel již hodně pamatuje a tak vás nesmí překvapit špatná zvuková izolace, skříně v horším stavu a nepříliš praktické pro dnešní dobu. Ale i přes celkovou opotřebovanost, se personál o vybavení stará a je možno ho bez problému používat.
Hotel je sice umístěn mimo centrum, ale portugalci, stejně jako řekové rádi slaví cokoliv a jsou při tom hlučnější, což může u nervozních jedinců vyvolat chutě nějakého portugalce nasilím umlčet. Popeláři brzy ráno také měli pocit, že bychom mohli zaspat, tak s popelnicemi mlátili jak to jen šlo, ale vývoz je jen jednou týdně.
Seńora Dolores se o hosty stará příkladně, její angličtina ale stačí jen na základní konverzaci, potěšíte ji, když zkusíte aspoň pozdravit a poděkovat v portugalštině.
Delegátka byla OK, ale pozor na to, co si s ní domluvíte a chtějte přesné podmínky. Díky rallye, která probíhala při našem pobytu, nebylo možno nabízený výlet na Pico Ruivo realizovat s původní agenturou, ale byla vybrána jiná, dražší, navíc po nás po skončení ještě chtěli doplatit občerstvení o které jsme původně neměli zájem, což působilo hodně nesolidně. Tedy od portogulaců neberte nic, co není zapsáno, že bylo zaplaceno, pokud se pak s nimi nechcete dohadovat a kazit si dovolenou.
Doporučuji tento hotel pro méně náročné turisty, kteří chtějí Madeiru poznat po svém.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu |
67 % |
|
Všeobecná čistota |
100 % |
|
Vhodnost pro rodinu |
33 % |
|
Vhodnost pro postižené |
0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti |
100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu |
100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti |
100 % |
|
Další možnosti trávení volného času |
67 % |
|
Vzdálenost k pláži |
33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu |
67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků |
67 % |
|
Odbavení |
67 % |
|
Vyřizování reklamací |
N |
|
Nabídka pro volný čas |
N |
|
Kvalita pláže |
N |
|
Kvalita a stav bazénu |
N |
|
Péče o děti, hřiště |
N |
|
Čistota |
100 % |
|
Velikost |
100 % |
|
Výbavení pokoje |
67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena |
100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů |
33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů |
67 % |
|
Hotelová restaurace a bar |
0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu |
67 % |
|