Hodnocení hotelu
Hotel Salinera
Náš názor na Hotel Salinera
Podle 191 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 72% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Vyřizování reklamací
- Kvalita a stav bazénu
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Vhodnost pro rodinu
- Chuť a kvalita jídel
- Uzpůsobení pro postižené
Podrobné hodnocení Hotel Salinera
Všeobecné hodnocení | 77% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 71% |
|
Obsluha a služby | 85% |
|
Stravování | 96% |
|
Sport a zábava | 70% |
|
Ubytování | 78% |
|
Recenze hotelu
Hotel Salinera
Recenze hotelu Hotel Salinera
30.8.2011 | Pobyt v červenci 2011 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hotel příjemný se vším všudy. Jediná nepříjemnost je stav moře. Asi jsem přecitlivělý ale nevlezl jsem tam. Žena asi třikrát, protože nechtěla nechat dceru bez dozoru. Krásná náhrada byly oba bazény s mořskou vodou. Venkovní i krytý. Počasí nebylo zrovna ideální ale zaplavat si v temperovaném bazénu před snídaní má také něco do sebe. Jídlo výborné obsluha ochotná a rychlá. Vůbec místní, se kterými jsme přišli do styku výborní po všech stránkách. Pokud netrváte na plavání ve volném moři (mimo "pláž" to bylo lepší) tak mohu jen doporučit.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hotel Salinera
2.7.2011 | Pobyt v červnu 2011 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Nehodnotíme přímo tříhvězdičkový hotel, ale dvouhvězdičkový apartmán, ve kterém jsme byli ubytovaní. Strava byla vlastní, restauraci jsme nenavštěvovali. Dá se říci, že jsme byli spokojení. Vyskytlo se jen pár drobností. Vchodové dveře se dost těžko zavíraly a ještě hůř zamykaly. Drobnou údržbu by potřebovaly také všechna okna i balkónové dveře. Lednice se špatně zavírala. Bojler se nahříval asi na 80 °C - nenašli jsme žádnou regulaci teploty. Především děti se snadno mohly opařit - baterie nebyly pákové. Po příjezdu jsme měli připravené jen tři postele - byli jsme 4. Nepovlečená deka byla dost špinavá. Po nahlášení přišla pokojská, deku vyměnila a vše dala do pořádku. Jinak apartmány a hotel jsou na krásném místě, prostranství okolo hotelu hezky upravené. Pro malé děti je vhodnější bazén se slanou vodou, než moře, protože vstup do moře je převážně po schodech. Na dně jsou větší kameny. Na chození ve vodě doporučujeme boty do vody. V moři byly medůzy, ale nežahaly. Pokud to můžeme shrnout, ubytování by mohlo být trochu v lepším stavu, jinak ostatní věci byly ok. Přejeme všem krásné léto!
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | N | |
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | N | |
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 33 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | N | |
Chuť a kvalita jídel a nápojů | N | |
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hotel Salinera
30.9.2010 | Pobyt v srpnu 2010 na 8 nocí jako Neznámý
Hotel je postaven nedaleko od moře s bazénem venku i uvnitř. Jídlo bylo formou bufetu s možností dokoupení oběda. Hotel je vhodný pro strávení dovolené s dětma. Nakupování v místě je omezené, jinak v blízkém městě Izole,Piran atd. Ubytování bylo s balkonem a klimatizací. Uklid byl prováděn denně. K dispozici byla TV, malá lednice a sada ručníků, WC a sprcha. S ubytováním a okolím hotelu jsme byli velmi spokojeni a strávili jsme dovolenou v příjemném prostředí. Pláž byla před hotelem travnatá, část kamínková, část betonová. Vstup do moře byl pozvolný.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení Hotel Salinera
Hotel | 5 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4,5 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,5 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5 / 6 |
|
Stravování | 5 / 6 |
|
Sport a zábava | 4,5 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o Hotel Salinera
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby a úroveň a kvalitu stravování. Nebyli však moc spokojeni s možnostmi sportu a zábavy a s kvalitou ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 94% dotázaných.