Recenze hotelu Bacchus Home Resort
6.1.2010 | Pobyt v listopadu 2009 na 10 nocí jako Neznámý
Hotel je jednoduchý, vcelku prostý, malý, ale čistý. Vzhledem ke koupání má ideální polohu přímo u pláže, navíc je k dispozici bazén se sladkou vodou. Prvotní šok jsem však měla při vstupu do pokoje, kde nebyla k dispozici jediná skříň ani poličky. Skříň byla suplována stlučenými prkny, na kterých byla 4 ramínka... To bylo opravdu nevyhovující. Zkrátka úložný prostor zde nebyl žádný, všechny věci jsme museli mít v taškách na zemi. Pokoj jsme měli v prvním patře, balkon byl malý a temný, posezení na něm nebylo možné nebo spíše by nebylo nijak příjemné, nevyhledávali jsme jej. Pokoj i koupelna však byly každý den čistě uklizené, postele byly víc než pohodlné, svojí velikostí doslova "královské", vždy ustlané a čisté, podlaha z dlaždič byla rovně vždy čistá.
Co se týká personálu, chování milé, příjemné, avšak velkým a opravdu závažným problémem byla neschopnost komunikovat v jakémkoliv cizím jazyce (zkoušeli jsme angličtinu, němčinu a franzoužštinu). To působilo nemalé každodenní problémy, především při stolování, výběru a objednávání jídla a v podstatě při každém našem pžadavku či přání. Rovněž pochybuji o tom, že personál má nějaké zvláštní vzdělání v oboru cestovního ruchu či hotelnictví, což je patrné na první pohled a zřejmé ze způsobu chování k hostům.
V hotelu bylo ubytováno po dobu našeho pobytu pouze pár hostů, ale věřím, že pokud by byl hotel zaplněnější, nestačily by kapacity bazénu, ani lehátek na pláži a v hotelové restauraci by se na jídlo čekalo velmi dlouho...
Co se týká cestovní kanceláře Schauinsland Reisen, s touto bych již necestovala. Důvodem bylo arogantní chování a velmi omezená vstřícnost tamního delegáta, který byl v hotelu během našeho pobytu snad pouze jednou. Vzhledem k tomu, že jsme v Thajsku pobývaly pouze několik dní, nebylo příliš možností na fakultativní výlety resp. v nabídce ano, ale možnost realizace byla velmi omezená. Byly vyčleněné dny, kdy se jelo např. na most přes řeku Kwai, kdy se jelo do Bangkoku apod. a jiné možnosti nepřipadaly v úvahu. Když jsme prosily o zařízení zájezdu mimo předem vyčleněný termín, bylo nám sděleno, že to není možné. Když jsem se ptala, zda-li by nám nemohl pomoci dojednat zájezd třeba u jiné cestovní kanceláře, bylo mi sděleno, ať si to zkusíme zrealizovat samy. Tak jsme si to skutečně samy zrealizovaly a musím konstatovat, že jsme stihly mnohem více věcí za jediný den a za mnohem příznivější cenu.
Osobně jsem byla v Thajsku potřetí. Poprvé jsem navštívila Khao Lak, podruhé Phuket, vždy jsem cestovala s německou cestovní kanceláří a byla jsem nadmíru spokojená.
Tentokráte mohu závěrem konstatovat, že s Vaší cestovní agenturou jsem spokojená byla, s německou Schauinsland Reisen nikoliv. Zájezd hodnotím přesto jako vydařený, avšak především proto, že jsem již věděla, jak to v Thajsku chodí.
Ještě bych chtěla podoktnout, že by bylo víc než vhodné varovat klienty při vstupu do země, aby byli připraveni na příšerně dlouhé a zdlouhavé fronty u přepážek celních úředníků, včetně upozornění na neuvěřitelnou byrokracii při získávání povolení vstupu do země na místě (tj. na letišti; vízum do 15 dnů). Podle mých předešlých zkušeností je rouhodně lepší a bezproblémovější opatřit si vízum nad 15 dní zde v ČR).
Podrobné hodnocení
Stav hotelu |
67 % |
|
Všeobecná čistota |
100 % |
|
Vhodnost pro rodinu |
100 % |
|
Vhodnost pro postižené |
100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti |
0 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu |
33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti |
33 % |
|
Další možnosti trávení volného času |
0 % |
|
Vzdálenost k pláži |
100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu |
100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků |
0 % |
|
Odbavení |
67 % |
|
Vyřizování reklamací |
0 % |
|
Nabídka pro volný čas |
0 % |
|
Kvalita pláže |
67 % |
|
Kvalita a stav bazénu |
67 % |
|
Péče o děti, hřiště |
0 % |
|
Čistota |
100 % |
|
Velikost |
67 % |
|
Výbavení pokoje |
33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena |
67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů |
67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů |
67 % |
|
Hotelová restaurace a bar |
67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu |
67 % |
|