Hodnocení hotelu
Topaz Hotel
Náš názor na Topaz Hotel
Podle 2 474 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 79% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Nabídka pro volný čas
- Vyřizování reklamací
- Pestrost jídel a nápojů
- Nákupní možnosti
- Všeobecná čistota
- Výbavení pokojů
- Vhodnost pro rodinu
Podrobné hodnocení Topaz Hotel
Všeobecné hodnocení | 40% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 80% |
|
Obsluha a služby | 83% |
|
Stravování | 84% |
|
Sport a zábava | 50% |
|
Ubytování | 92% |
|
Recenze hotelu
Topaz Hotel
Recenze hotelu Topaz Hotel
30.10.2019 | Pobyt v říjnu 2019 na 4 nocí jako Pár středního věku
My jsme měli pokoj do ulice, byl velký, hezky zařízený. Naši známí, co jeli s námi, měli pokoj k bazénu, s rozjíždějící mi postelemi, špatnou matrací a nedostatečným osvětlením hlavně v koupelně. Pod okny jim hucel kompresor od rána do večera. Snídaně formou švédských stolů, kafe otřesné, jeden den jsme měli všichni střevní potíže po snědení jakéhosi salátu. Málokdo z personálu byl příjemný, úsměv jsme moc neviděli. Na dlouhodobý pobyt nedoporučuji.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Topaz Hotel
9.1.2015 | Pobyt v prosinci 2014 na 7 nocí jako Pár středního věku
Byli jsme velmi spokojeni s velikostí pokoje i službami hotelu. Litovali jsme, že jsme zakoupili zájezd jen se snídaněmi. Úroveň hotelové kuchyně byla výborná, bohužel možnost přikoupení večeří na místě velmi drahá (35 Euro za večeři pro 2 osoby, v případě odběru na více než 3 dny s drobnou slevou). Nakonec jsme objevili úžasnou italskou restauraci La Stalla poblíž hotelu Dolmen (také je v nabídce CK) a chodili na ne sice levnou, ale přeci jen o něco levnější večeři do cca 1 km vzdálené Qawry. Tam bylo i tišší prostředí než v Buggibě a hotel Dolmen by asi býval lepší volbou. Na ulici přímo před okny hotelu Topaz se totiž nachází nejhlučnější diskotéka, jakou jsme kde zažili, která nezavírá dveře až do rána. Přestože jsme bydleli v pátém patře, řev z ulice a rezonující okna neumožňovaly vůbec spánek, dokonce ani o Vánočních svátcích, ani ve všedních dnech. Nebýt toho, byl by Topaz výbornou destinací. Zimní Malta byla sice studená a deštivá, přesto vhodná k návštěvě. Možná více, než v létě, i touto dobou byl docela problém v okolí hotelu zaparkovat a pláže se na rozdíl od památek a přírodních scenérií na souostroví téměř nevyskytují. Autopůjčovnu, doporučovanou v hotelu, jsme nakonec zavrhli, protože kvalitní a mnohem levnější auta půjčují v malé půjčovně cca 50 metrů od hlavního vchodu hotelu směrem k benzínové pumpě. Komu nevadí poněkud nepravidelná hromadná doprava (autobus přijíždí často, ale ne vždy podle řádu, pokud něco takového na zastávce vůbec je), může si koupit při první jízdě levný lístek s platností na celý týden a dál už jezdit jen na něj.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 0 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení Topaz Hotel
Hotel | 3,2 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 3,2 / 6 |
|
Hotelový servis | 3,6 / 6 |
|
Okolí hotelu | 3,3 / 6 |
|
Stravování | 3,4 / 6 |
|
Sport a zábava | 3,1 / 6 |
|