Hodnocení hotelu
Paradisus Punta Cana Resort
hotel
Náš názor na hotel Paradisus Punta Cana Resort
Podle 16 920 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 89% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Ochota personálu
- Kvalita pláže
- Všeobecná čistota
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Čistota v restauraci
- Nákupní možnosti
Podrobné hodnocení hotelu Paradisus Punta Cana Resort
Všeobecné hodnocení | 95% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 68% |
|
Obsluha a služby | 90% |
|
Stravování | 85% |
|
Sport a zábava | 93% |
|
Ubytování | 98% |
|
Recenze hotelu
Paradisus Punta Cana Resort
Recenze hotelu Paradisus Punta Cana Resort
8.12.2019 | Pobyt v listopadu 2019 na 14 nocí jako Senioři
Nádherný Karibik! Známe jej již z několika destinací. V Punta Cana jsme také nebyli poprvé, ale poprvé v hotelu Paradisus a vřele doporučujeme. Patříme k náročným klientům a i tentokráte jsme nebyli zklamáni. Služby na vysoké úrovni, personál ochotný, usměvavý, plní i nejnáročnější přání svých hostů. V 8 restauracích a 8 barech nepřeberné množství pití, druhů jídel, z nichž si musí vybrat i ten nejnáročnější host. Čerstvě připravované pokrmy přímo před očima, množství mořských plodů, různých druh mas, salátů, příloh všech druhů, ovoce, zeleniny. Překrásné zážitky v restauracích a la carta, kde se setkáte s kuchařským show mistrů kuchařů.
Hotelová recepce s plameňáky a volavkami ve vytvořených jezírkách v prostorách recepce, obrovský bazén a překrásná denně upravovaná karibská pláž. Ubytovací kapacita je tvořena cca 32 vilkami v překrásném prostředí palem a množství zeleně. Účastnili jsme se i zájezdu na poloostrov Samaná a ostrov Baccardi, rovněž vřele doporučujeme. Projížďka katamaránem po moři a lodičkou po mangrovách byla opravdu překrásná. Nezapomenutelné zážitky stojí za to. Do Karibiku se vždy rádi vracíme a všem, kteří zvažují možnost návštěvy, vřele doporučujeme.Strávili jsme 15 překrásných dnů a výborně jsme si odpočinuli před vánočním maratonem.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Paradisus Punta Cana Resort
5.3.2019 | Pobyt v únoru 2019 na 12 nocí jako Senioři
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 0 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Paradisus Punta Cana Resort
10.5.2018 | Pobyt v březnu 2018 na 5 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Resort je nádherný, čistý, opečovávaný, vegetace jako v ráji, moře taktéž čisťounké a azurově modré.
Jídlo bezkonkurenční, bohatý výběr z řady skvělých jídel (ryby mnoha druhů, kalamáry, krevety, různé druhy masa a příloh, saláty, čerstvé ovoce a zelenina, deserty, zmrzlina, ráno čerstvé pečivo velkého výběru atd. Zatím má nejlepší zkušenost s all inclusive i když ty předcházející byly taky velmi dobré)
Možnost stravování ve dvou restauracích v resortu. Jídlo formou bufetu a taktéž k dispozici kuchař, který připravuje aktuální minutky. Personál v restauracich velmi příjemný, ochotný, vždy k dispozici nabízejí neomezeně nápoje a obsluhují hosty.
Dále možnost -již za cash- zarezervovat místo v některé z místnćh specializovaných restaurací. Což jsem nevyužila neboť jsem nestihla ochutnat ani všechno, co bylo v běžném bufetu za celou dobu pobytu.
Na pokojích denně uklizeno a lednice doplněná o vypité nápoje, které jsou v cenně za servisní poplatek. Na pokojích je také Kaffeemaschine k dispozici i s náplněmi nebo čajové sáčky.
Resort poskytuje denně čisté osušky na pláž. Problém vidím jen v tom, že nejsou očíslovaná lehátka a tudíž pokud odejdete např. na oběd, někteří přidrzlejší hosté vaše ručníky odhodí a položí si své nebo si rovnou lehnou na vaše osušky. Bohužel všichni zde osušky nechávaji permanentně a těžko se pak dá s někým dohadovat, že to bylo vaše místo před hodinou. V poledních hodinách už byla všechna lehátka se slunečníky rozebraná a těžko se již sháněla nová. To mi trochu pobyt otravovalo.
(*)Jinak jazyk je samozřejme španělština, někteří z personálu rozumněli francouzsky, většina na recepci dobře anglicky až na některé případy, kdy už jsem trošku ztratila trpělivost a musela jsem zvýšit hlas. Při snaze si domluvit transfer z resortu na letiště jedna velmi suverénní dáma anglicky ne příliš dobře rozumnějíci hodila přede mě na pult desky v madarštině s nabizenymi výlety do okolí od Neckermannu. Když jsem potřebovala domluvit transfer na letiště a zkontrolovat, zda je let podle planu, tak jsem si radši nakonec sama zavolala na centrálu do Německa, neboť včasný odlet jsem nemohla riskovat s nerozumící domorodkyní. Při domlouvání transferu po dlouhých telefonátech na špatná čísla od této dámy, které realizoval jeden již schopnější kolega, nakonec zjistil, že volal někam na centrálu do Maďarska a až tam mu nejspíš řekli správné číslo. Když jsem konečně získala spojení na realizaci transferu, předal mi něměcky mluvíci paní na telefonu a domluvila jsem si dobu transferu už sama.
Těsně před naším odjezdem na letiště jsem byla nucena hrozit reklamací, protože na mě zkoušeli naúčtovat peníze za další den pobytu tedy 280,- USD, když jsme opouštěli resort ve večernćh hodinách a o check out nebyla řeč, i když jsem se několikrát předtím ptala na transfer na letiště. Vždy mě uklidnili, že až poslední den, kdy budeme resort opouštět zaplatíme na recepci servisní poplatek, tedy 5 USD na den, jak bylo dohodnuto. Informaci o opuštění resortu údajně v poledne ve 12.00 když jsme měli odlet před půlnocí, což je sice zvykem, ale tuto informaci mi nikdo nesdělil ani nebyla nikde uvedená jsem se nikde nedozvěděla. Dokonce i cleanlady se mě ptala, kdy budeme opouštět apartmán a nijak ji neudivilo, že to není do 12.00 do oběda. Naopak jsem byla vždy uklidněna, že stačí zavolat 10 minut pro odvoz kufrů před transferem a pak zaplatit servisni poplatek na recepci. Protože mi toto sdělili až těsně před tranferem, tak jsem si stěžovala, že ani jediná osoba v tomto resortu nemluví německy, jak bylo uvedeno v informacích CK a nikdo mi dokonce ani anglicky neřekl nic o tom, že musím již v poledne opustit resort a požadovala jsem, ať zavolají někoho z Neckermanu, že je to na reklamaci. Taky jsem oznámila, že nejsem povinna mluvit dalšími pěti jazyky, což kdybych nemluvila aspoň anglicky a trochu francouzsky, tak na němčinu jsem se v tomto případě opravdu nemohla spoléhat. Po pohrození reklamací a konstatování faktu, že nikdo z personálu nemluví německy byl pan na recepci najednou tak ochotný, že už po mě nic uhradit nechtěl, dokonce už nechtěl ani servisní poplatek a mohli jsme resort bez problémů opustit. To bylo jediné negativní na závěr, což mi trošku zkazilo náladu.
Jinak bylo opravdu vše perfektní a rozhodně doporučuji jezdit do těchto oblastí minimálně se znalostí angličtiny a ještě lépe španělštiny. (což jsem bohužel zatím nestihla)
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 33 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Paradisus Punta Cana Resort
3.4.2014 | Pobyt v březnu 2014 na 8 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Spokojenost, hotel se dle našeho názoru oproti době před 5 léty zlepšil, zrenovavoval, zmodernizoval. Špatný systém objednávání restaurací na večeři, podařilo se nám za celý pobyt zamluvit pouze 2x restauraci aĺa card (telefonicky), vždy bylo volno až na 21.30, což už nám s dětmi připadalo pozdě. Předpokládám, že dřívější časy byly vyhrazeny hostům s příplatkem za servis navíc a nebo už prostě nebylo volno:)
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Paradisus Punta Cana Resort
Hotel | 4,9 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4,8 / 6 |
|
Hotelový servis | 5 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5,4 / 6 |
|
Stravování | 5,1 / 6 |
|
Sport a zábava | 5 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Paradisus Punta Cana Resort
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování, možnosti sportu a zábavy a kvalitu ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 79% dotázaných.