Hodnocení hotelu
Marriott Putrajaya
Náš názor na hotel Marriott Putrajaya
Podle 1 197 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 79% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
3,7 / 6
9 recenzí
Podrobné hodnocení hotelu Marriott Putrajaya
Hotel | 3,7 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 6 / 6 |
|
Hotelový servis | 6 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5 / 6 |
|
Stravování | 4 / 6 |
|
Sport a zábava | 0 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Marriott Putrajaya
Hosté chválí umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby a kvalitu ubytování. Nebyli však moc spokojeni s celkovým stavem hotelu a s úrovní a kvalitou stravování. Nejvíce jim vadilo omezené možnosti sportu a zábavy. Tento hotel v posledním roce doporučuje 67% dotázaných.
4
/ 5
1188
recenzí
Přejít na TripAdvisor