Hodnocení hotelu
Majesty Club Kemer Beach
Náš názor na hotel Majesty Club Kemer Beach
Podle 700 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 72% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Kvalita a stav bazénu
- Rychlost odbavení
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Vhodnost pro rodinu
- Stav hotelu
Podrobné hodnocení hotelu Majesty Club Kemer Beach
Všeobecné hodnocení | 75% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 84% |
|
Obsluha a služby | 86% |
|
Stravování | 75% |
|
Sport a zábava | 88% |
|
Ubytování | 79% |
|
Recenze hotelu
Majesty Club Kemer Beach
Recenze hotelu Majesty Club Kemer Beach
26.9.2012 | Pobyt v září 2012 na 9 nocí jako Mladý pár
1) Hotel - hotel vilkoveho typu (4 - 6 pokojů v jedné vilce) rozložený v obrovské zahradě, centrální stravovací část s barem a otevřenými jídelnami, bazénem ve východní části pláže, skvělý snack bar s borovicovou terasou v západní části pláže (toto jsme preferovali). Vilky pěkné, vnitřní vybavení působilo dosti "osmansky" (v evropském stylu bych hodnotil tak 2-3 hvězdičky, starší, nutno ale podotknout že vše bylo čisté a pravidelně čištěné), klimatizace stačila (září), minibar, menší televize.. ale pokoj prostorný (kolem 30m2).
2) Osazenstvo hotelu - pár Němců, Belgičanů, Čechů (Exim Tours) a Slováků cca celkem 15%, dále Turci (cca 15%) a Rusové (70%) .. narozdíl od Hotelu Le Jardin (zatím náš TOP v Turecku) zde byla o poznání horší a méně kultivovaná sorta ruských "mužiků" .. dalo by se říci spíš burani pijící neustále vodku a hlasitě se projevující...
Velmi mnoho rodin se menšími dětmi.
3) Personál - většinou na barech studenti VŠ, kolem 20 - 24 let (brigádníci), celkem slušná angličtina.. v prvním střetnutí ale automaticky oslovují rusky...
4) Služby - bazén veliký, velké molo (bez lehátek), na pláži slunečníky a lehátka s matrací (každé ráno boj kdo dřív přijde ten dřív mele - údajně až 1400 turistů v hotelu), all inclusiv dostatečný, horší nabídka hlavně ovoce (tragédie nesrovnatelná s hotelem Le Jardin), na večeře celkem slušný výběr mas, různých zeleninových mixů, oliv atd atd. Čaj super, káva jen "hnus z automatu", všude možnost půl litrových vod - super. Každý večer 4x A la carte restaurant (Osmanská, italská, grill a rybí kuchyně - nutné rezervovat 2 dny dopředu - zkusili jsme jen osmanskou a opět v porovnání s hotelem Le Jardin - trabant vs. Ferrari..). Snack bar v západní části pláže super (kebab), na oběd jsme nebyli ani jednou v hlavní restauraci.. snídaně docela nuda po pár dnech, velký výběr oliv, sýrů .. ale stále jen vejce lívance toasty dokola... U bazénu NON-STOP bar (jako chlastací dovoléná s přáteli - ideální)
Možnost hrád voleybal (hrálo se neustále - super), ping-pong (velký problém sehnat míček), krásné tenisové kurty (asi 6 kurtů, moderní umělý povrch, velmi pěkné a v září se dalo krásně ráno i večer hrát - nebylo vedro), animační program - animační team - totální tragédie, amatéři o ničem - nejhorší v Turecku zatím (již naše 4tá cesta).
5) Okolí - kousek do Beldibi a kousek do Kemeru .. dolmušem z pár euro na osobu.. do Antalye cca 30 km, super..
Moře krásný, teplý a hlavně neskutečně čistý.. vstup přes dlouhé molo v hloubce nebo přes pytle plněné kamínky od pláže přímo (2x cesta mořem) .. je viděť že někdo zde myslel :-)
Celkové hodnocení - fajn, ale jsou i lepší hotely.. tento asi vhodný pro rodiny s dětmi a milovníky ruských buranů..
V katalogu hotel 4*, v Turecku se vydávají za 5*.. realita: ubytování 2,5 - 3*, jídlo + atmosféra spíše 3*, moře TOP
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | N | |
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Majesty Club Kemer Beach
22.10.2008 | Pobyt v říjnu 2008 na 7 nocí jako Neznámý
Hotel na bezva místě v nádherné přírodě- vrcholky hor jsou skoro na dosah. V místě dostupné obchůdky, restaurace, bary, vše dobře dostupné pěšky. Co se týče hotelu, zpočátku jsme byli nemile překvapeni, hlavně pokojem, který byl malý a celkově by potřeboval zrekonstruovat....sprchový kout byl sice velký, ale byla to vlastně zadveřená místnůstka bez vaničky, celkově na pokoji chyběly úložné prostory a pro čtyři lidi byl opravdu malý....po příjezdu nás s kočárkem recepce ubytovala do prvního patra, do kterého bylo nutno zdolat pěkných pár příkrých a úzkých schodů ač jsme předem žádali o bezbariérový přístup, takže první, co nás čekalo byla výměna pokoje...dalším zlatým hřebem pobytu byl příchod pokojské s dětskou postýlkou....kdo neviděl, neuvěří...postýlka byla špinavá, úplně promáčená- látkové boky, ale i vnitřek a matrace. Dotyčná osoba nejprve tvrdila, že postýlka je super, ale po důrazném našem ujištění, že v tomhle naše devítiměsíční dítě spát nebude přinesla jinou, která už byla normální. Pokoj nebyl zrovna čistý a voňavý, ale přičítám to tomu, že jsme měli být v jiném, po prvním úklidu už vypadal lépe.....jinak co se týče denního úklidu a výměny ložního prádla a osušek bylo vše v pořádku. Pláž čistá, oblázková s velkými kameny u vstupu, takže bylo nutno používat molo. Hned u břehu byla spousta rybiček, dalo se šnorchlovat. Bazény dva, jeden veliký, hned u moře, s dětským brouzdalištěm a druhý malý se dvěma skluzavkama. Co se týče koupání, není co vytknout. Jídlo a pití dostupné po celý den, obědy i ve snack baru, který je hned u pláže, takže když se nám nechtělo, nemuseli jsme až do hlavní restaurace. Jídla bylo dostatek a do poslední chvíle bylo doplňované, takže se nestalo, že by při pozdním příchodu už nebylo z čeho vybírat. K pití byly i některé dovozové alkoholy, ale jen na jednom baru, co se týče džusů, byly dostupné v celém areálu a totéž platí pro balenou vodu, té byly plné lednice, na pláži i u bazénu. Hotel celý je postavený v letním stylu, polootevřené místnosti, zastřešené, ale z boku otevřené a to restaurace, bary i recepce, což ná nejvíce překvapilo, nečekejte honosnou recepci jako v jiných hotelech- loby byr není. Animace- večer bylo na co se dívat, minidisco a potom nějaká show ve velikém amfiteátru, přes den aktivita animátorů prakticky žádná, ani jednou jsem neviděla fungovat dětský klub. Sportovní vyžití v hotelu velice slušné, tenisové kurty, minigolf, hřiště na fotbal a basketbal, stolní tenis, fitnes, veliké venkovní šachy, hřiště pro děti atd..., také stolní hry k zapůjčení. V hotelu má cestovní kancelář Oger tour svou kancelář, v případě problémů bylo možmo se na ně obrátit.
Celkový dojem z dovolené po počátečním rozčarování z pokoje je dobrý, služby odpovídající kategorii, pokoje už méně, ale ostatní to vynahradí, pobyt odpovídající rozumné ceně, za kterou jsme ho pořídili, ale znovu se sem nevrátíme, leda, že by zrekonstruovali.......ovšem po shlédnutí stránek některých našich cestovek, které ho nabízí jako pětihvězdu za tomu odpovídající cenu a po osobní zkušenosti s tímto hotelem nechápu jejich drzost. S cest. agenturou Na cesty jsme byli podruhé a co se týče jejich služeb a služeb cest. kancelářě Oger tours můžeme určitě doporučit.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Majesty Club Kemer Beach
17.10.2008 | Pobyt v říjnu 2008 na 7 nocí jako Neznámý
Tak tedy něco málo poznatků, snad začít tím, že s německou ck jsem nebyl na cestách poprvé, k servisu který německé ck nabízí před odjezdem i v průběhu cesty nemám v zásadě žádné připomínky, to platí i pro ck-nacesty, která mi poslední cestu zprostředkovala. Ceny zájezdů jsou z Německa nepopsatelně nižší, tak by si člověk řekl, že za tu cenu musí být spokojen..... Bohužel hotel Majesty Kemer Beach stojí jen za mávnutí ruky, pokud se ubytujete-věřte, že jste se ocitlii v německo-ruském gethu, kde nemáte šanci na slušný servis a hotelovým personálem jste naprosto přehlížen pokud nemluvíte rusky nebo německy, hotel má sice 5* a nabízí ultra allinklus., ale nenechte se nachytat, jídelna ať se zdá jak ohromný prostor nabízí - tak svou kapacitou přesto nedostačuje, stoly zůstavají neuklizené, protože se to prostě nestíhá, chybí příbory, nestíhají se odmývat, jídlo denně stejné i když výběr by byl, každopádně žádná změna, žádné překvapení, takže znovu říkám výběr by byl a pestrost chybí. Trezor jsme přes recepci uháněli dva dny, pak už jsme nad tím mávli rukou. Hotel nabízí bonusy k allinklus. jako je kadeřník 1xza pobyt-nepočítejte s tím ta služba se nenabízí vůbec, dále jako bonus nabízí jízdu na banánu 1x za pobyt 10min.- počítejte pouze s jízdou 100m od mola a honem honem zpět aby náhodou nebylo propáleno moc nafty,když už je to zdarma, jízdu na vodních lyžích 1x za pobyt -pokud už jedete na lyžích a chcete aby vás někdo při té vaší snaze vyfotil, připravte si minimálně 5EUR,jinak se do člunu,který lyže táhne nedostanete a vodní lyžar zůstane bez fotek..... no a tak dále, personál nemluví anglicky, takže smůla, nicméně za tu cenu za kterou jsme dovolenou koupili, za cenu jízdy do Mnichova a parkovné 52EUR to stálo, moře teplé, pokoje relativně čisté a prostorné a když si se smíříte s tím,že je lépe po nikom z hotelového servisu nic nechtít a oprášíte trochu ruštinu, tak...... Já osobně se napříště tomuto hotelu vyhnu, nikomu nedoporučím, nesnáším totiž arogantní manegery, jmenovitě Natalii, Maja..., bože zase ruská jména, to se picnu :-)), Turecko-země Rusku zaslíbená, jinak aby si to někdo nevysvětlil jinak než jsem měl v úmyslu, proti Rusům nic ani jiným národům, jsme všichni z jednoho těsta, ale pokud platím za servis, chci stejnou kvalitu byť nejsem ze země jako Natalii nebo Maja. Hodně štěstí při výběru hotelu přeje Jirka a spol.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Majesty Club Kemer Beach
25.11.2007 | Pobyt v říjnu 2007 na 14 nocí jako Neznámý
Musíme podotknout, že jsme byli s vaší CK již po druhé a již po druhé jsme byli s vašimi službami velmi spokojení.
Co se týče německé CK bylo vše až na dvě věci v pořádku. První věc byla,že jsme se šestý den na pláži v půjčovně skůtrú dozvěděli ,že se hotel za dva dny zavírá.Po této informaci jsme se vydali do kanceláře Öger tours a tam nam to bylo potvrzeno, s tím ,že budeme přestěhováni do sesterského hotelu s pěti hvězdami,takže o třídu výše. Bohužel jsme díky této věci stratili celý den.Ráno vše zabalit, v deset jsme byli přichystaní na recepci a až ve dvanáct čtyřicet pro nás přijel bus. Po příjezdu na nový hotel nam bylo zděleno,že pokoje ještě nejsou přichystány!! Po hodině čekání nás na štěstí oslovil manažer provozu a nabídl nám k nahlédnutí ubytování ve vile s apartmány pro rodiny . Po té jsme souhlasili a byli ubytováni. To vše i s vybalením a zabydlením skončilo o půl čtvrté již při západu slunce.Tímto byl celý krásný slunný den pryč.
Druhá nepříjemná věc se nám stala při vracení zapůjčeného vozu přímo v hotelové půjčovně.Při půl hodinovém spoždění vrácení vozu nám byl účtován další celý den,a tak po hodinové při jsme si vůz nechali ještě jeden den.Jinak by nám prý pri nezaplacení odečetl z kreditní karty sumu 300 euro.Pokutě v rozumné výši jsme se nebránili,ale celé částce na celý den kvůli třiceti minutám ano.
Jinak jsme byli spokojeni a s tureckými službami a servisem i mile překvapeni.Rádi opět využijem vašich služeb pokud to bude možné.
S pozdravem Spišák M. a spol.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Majesty Club Kemer Beach
Hotel | 5,3 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 5,3 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,5 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5,2 / 6 |
|
Stravování | 5,3 / 6 |
|
Sport a zábava | 6 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Majesty Club Kemer Beach
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování, možnosti sportu a zábavy a kvalitu ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 66% dotázaných.