Hodnocení hotelu
Jasmine HuaHin HillSide Resort Spa
Náš názor na hotel Jasmine HuaHin HillSide Resort Spa
Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 14% kvality. Tento výsledek je dosti špatný, hotel určitě nesplnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
Podrobné hodnocení hotelu Jasmine HuaHin HillSide Resort Spa
Všeobecné hodnocení | 11% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 20% |
|
Obsluha a služby | 0% |
|
Stravování | 0% |
|
Sport a zábava | 22% |
|
Ubytování | 33% |
|
Recenze hotelu
Jasmine HuaHin HillSide Resort Spa
Recenze hotelu Jasmine HuaHin HillSide Resort Spa
25.2.2017 | Pobyt v lednu 2017 na 20 nocí jako Pár středního věku
Hotel je umístěn na nevhodném místě naprosto odříznut od centra Hua Hin. O jeho oblíbenosti svědčí i to,že jsme byli po většinu našeho pobytu na hotelu jediní hosté. Po hotelu pobíhá mnoho personálu, ovšem jejich ochota je nulová. Snídaně byly jednou katastrofou. Chápu, že když jsme byli na hotelu jediní hosté, že pro nás nebudou dělat švédská stoly. Ovšem půl hrnku kávy 1dcl džusu 2 kousky toustového chleba deno-denně omeleta 2 párečky a plátek šunky a slaniny dlouho cáráné ve vodě nic moc.
Když o víkendu dorazili thajští hosté švédské stoly byly,ale zase bylo vše úplně studené. Během posledního týdne netekla 3x teplá voda. Poprvé netekla teplá voda až do druhého dne - opravu zařizovala ta opravdu "nejochotnější" paní recepční.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 0 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 0 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 0 % |
|
Vzdálenost k pláži | 0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | N | |
Odbavení | 0 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 0 % |
|
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 0 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 0 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 0 % |
|