Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s podmínkami použití cookies. Rozumím
Ve Vašem prohlížeči není povolen javascript.
Aby bylo dosáhnuto plné funkčnosti stránek, je třeba jej povolit.

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
24435x
Spíše ano
3879x
Spíše ne
217x
Ne
74x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
26910x
Spíše ano
2451x
Spíše ne
236x
Ne
80x

22.12.2017

Děkuji a přeji hezké vánoce štastný nový rok a jen spokojené zákazniky.Těším se na kalendář jestli letos bude .... Jaroslav K.

22.12.2017

Naprostá spokojenost s Vaším servisem, t.j.férové ceny, přehlednost webu, kvalita služeb a celková péče. Martin K.

21.12.2017

Pobyt v Mexiku a hotelu neměl chybu. Šílená ale byla cesta. Bylo by dobré, aby CK informovala ty cestující, kteří si vybrali let přes USA předem, jaké martýrium je čeká v USA. Kdybych to věděla, rozhodně bych se poohlédla po nějakém letu, který vynechává USA. American Airlines teda nic moc, letušky byly kolikrát zmatené a nevěděly, kde co mají. Mně zapomněly donést jídlo, kdybych se nepřihlásila, tak jaksi pozapomněly, u kterého cestujícího jim došly zásoby. Možná jsme ale rozmazlení z loňských Emirates:-)) pohovory na letišti teda děs, nepříjemní arogantní Američani, chápu opatření od roku 2001, ale toto je teda až přespříliš. Co se mně teda také stalo poprvé - to byly naprosto zmatečné informace o době odletu a příletu, informace, které jsem dostala se dost lišily a znervózňovalo mě to ohledně organizace při přesunech na další lety. Také mě překvapilo, že při odletu nebyl přítomen delegát na letišti v Cancunu - my jsme naštěstí zcestovalí a známe řeč, ale kdo není v tomto moc "kovaný", myslím, že by se to hodilo. Vladimira K.

20.12.2017

Zájezd jsem objednávala jen týden před odletem a měla jsem obavy, zda se stihnou vyřídit turistické karty, které jsou nutné pro vstup do země. Paní Chlupsa mi se vším velmi ochotně poradila a turistické karty nám přišly třetí den po objednání zájezdu poštou. Desetihodinový let z Mnichova do Varadera příliš příjemný nebyl z důvodu poněkud váznoucího občerstvení (za celou dobu letu jsme dostali napít v podstatě pouze při podávání jídla). Při zpáteční cestě jsme již pití dostávali průběžně. Martina U.

18.12.2017

Cesta z letiska do hotela trvá 2 hod, nie 1 hod. ako bolo uvedené. Služby Vašej agentury opať na vysokej úrovni. Komunikácia a prístup ku klientovi byl mal vzorom pre všetkých. Marcel D.

18.12.2017

Děkujeme, vyuýijeme Vašich služeb v příštím roce opět, žádné problémy. Tomáš V.

17.12.2017

S cestovní agenturou i cestovní kanceláří Neckermann jsem byla naprosto spokojená už poněkolikáté, není co vytknout. Naopak, i přesto že jsem objednala německou CK, v hotelu byl k dispozici český delegát. Markéta P.

14.12.2017

Vše super. Nelíbilo se nám, že řidič autobusu při cestě z letiště do hotelu si udělal soukromou přestávku na večeři téměř půl hodiny.
Turisté v autobuse pak málem nestihli svoji večeři v hotelu. Hotel je vzdálený od letiště přes 100 kilometrů.Václav S.

13.12.2017

Děkujeme za - jako vždy - perfektní servis , vše vyšlo přesně podle plánu = těšíme se na další zájezdy s Vámi ! Michal

13.12.2017

Agentuře Nacesty opět není co vytknout, vše perfektní!!!! Jaroslava N.

12.12.2017

Jednání CA NaCesty jako vždy profesionální, jejich služby mohu doporučit. Roman P.

12.12.2017

S Agenturou jsme byli navýsost spokojeni. Nákup dovolené, informace o cestě, o hotelu byly profesionálně zpracované, vše včas doručeno, setkali jsme se jen s ochotou. Děkujeme agentuře "NaCesty" . Už déle víme, s kým na dovolenou. Zdeněk N.

12.12.2017

Pro 4 dospělé chlapy jsme dostali apartmán s jedním dvoj lůžkem, rozkládacím lehátkem, na kterém nešlo ležet a gaučem ,na kterém rovněž nešlo spát. Při reklamaci nám bylo řečeno, že jsme to měli vědět a jestli chceme jiný pokoj, musíme zaplatit za každý den 50eur Antonín Kročil

22.11.2017

Organizace super. Snad jen na letišti nás hned obrací o 10 USD. Víza nám prodali u rádoby přepážky cestovni kanceláře. Víza stálá 35 USD místo správných 25 USD. No tak snad na to jen příště upozornit. Vedle bylo okénko, kde byla cena standardní. Jan Gojný

11.12.2017

Bezproblémové objednání zájezdu vše v pořádku a ochota odpovědět na jakýkoliv dotaz, prostě velká spokojenost. Alla H.

20.11.2017

Byla jsem spokojena s komunikací zaměstnanců cestovní agentury Nacesty. Let s Qatarairways byl velmi příjemný - pohodlí, jídlo, nápoje. Marcela J.

11.12.2017

Spolupráce s cestovní agenturou vynikající. Marcela H.

6.12.2017

Děkuji za velmi milou a vstřícnou komunikace, rozhodně budu vaši CK častěji využívat, cestuje dlouho a často, ale nikdy jsem nezažil podobný a tak milý personál. Tomáš B.

5.12.2017

Potěšila nás možnost zakoupit pobyt na kratší dobu než je jeden týden a také rychlost vyřízení den před odletem. Děkujeme, jen tak dál:) Jana M.

5.12.2017


Zájezd byl organizován německou CK a všechny obdržené doklady a informace tak byly v němčině. Bylo by vhodné nabídnout možnost komunikace například i v angličtině, zejména když v Thajsku komunikace v angličtině není žádný problém. Jinak organizaci zájezdu není co vytknout. Jaromír L.

5.12.2017

Celému týmu bychom rád poděkovali za kvalitní služby. Jednička podtržená. Petr Habětínek

5.12.2017

Ze strany agentury Nacesty prvotřídní servis. Jiří P.

4.12.2017

Po loňském problematickém návratu z dovolené v DR (Kdy jsme kvůli poruše letadla zůstali na místě další 3 dni),proběhlo letos vše bez jediného problému.Děkujeme. Stanislav D.

3.12.2017

Boli sme spokojní, ďakujeme! Marián U.

1.12.2018

Zajištění zájezdu bylo perfektní.Děkujeme Jiří S.

1.11.2017

Tak že ,když to shrnu a přenesu se přes ten problém s posunem letu,je to první zádrhel s Vaší organizací,jinak za malé peníze slušné.Jezdíme pravidelně listopad a pak únor,březen se trochu ohřát,většinou si od Vás bereme jen letenky a na Kan.ostrovech si pronajmeme apartmán,ale Egypt známe,tam bych si nedovedl představit se individuálně stravovat.
Váš stálý klient . Josef D.

30.11.2017

Až na drobné nedorozumění při objednání karty Mazur, jsme stále s Vašimi službami spokojeni. Děkujeme Vám. Zdeněk P.

30.11.2017

Vse bylo v naprostem poradku!Mozna informace by mohly byt jeste v anglictine krom nemciny. Margita Č.

29.11.2017

Také bych chtěla poděkovat všem zaměstnancům Vaší cestovní agentury za profesionální přístup a ochotu při výběru a zařizování naší dovolené. Využili jsme Vašich služeb letos 2 x - zájezd Turecko a byli jsme maximálně spokojení. Určitě budeme Vašich služeb využívat i nadále. Všichni, se kterými jsme jednali o naší dovolené byli opravdu moc milí, vstřícní, ochotní a hlavně profesionální. Ještě jednou Vám moc děkujeme za 2 krásné dovolené. Jana N.

29.11.2017

Také bych chtěla poděkovat všem zaměstnancům Vaší cestovní agentury za profesionální přístup a ochotu při výběru a zařizování naší dovolené. Využili jsme Vašich služeb letos 2 x - zájezd Turecko a byli jsme maximálně spokojení. Určitě budeme Vašich služeb využívat i nadále. Všichni, se kterými jsme jednali o naší dovolené byli opravdu moc milí, vstřícní, ochotní a hlavně profesionální. Ještě jednou Vám moc děkujeme za 2 krásné dovolené. Jana N.

30.11.2017

Až na drobné nedorozumění při objednání karty Mazur, jsme stále s Vašimi službami spokojeni. Děkujeme Vám. Zdeněk P.

30.11.2017

Vse bylo v naprostem poradku!Mozna informace by mohly byt jeste v anglictine krom nemciny. Margita Č.

29.11.2017

Také bych chtěla poděkovat všem zaměstnancům Vaší cestovní agentury za profesionální přístup a ochotu při výběru a zařizování naší dovolené. Využili jsme Vašich služeb letos 2 x - zájezd Turecko a byli jsme maximálně spokojení. Určitě budeme Vašich služeb využívat i nadále. Všichni, se kterými jsme jednali o naší dovolené byli opravdu moc milí, vstřícní, ochotní a hlavně profesionální. Ještě jednou Vám moc děkujeme za 2 krásné dovolené. Jana N.

23.11.2017

Víme, že jste pouze zprostředkovatelem, ale vytýkáme Vám, že jste nás do země poslali i přes upozornění na hurikán. Dost to dovolenou zkomplikovalo. Dále by bylo lepší poslat delegáta mluvícího anglicky, myslím si, že by to uvítalo více lidí, kdyby nám na recepci neodpověděli na informace ohledně Marii, Raymond se ani ó to nepokoušel. Jinak bez námitek. A Vám děkujeme za zprostředkování a ochotu Jakub V.

22.11.2017

Děkuji Vám za pohotovou asistenci při zjišťování času transferu zpět na letiště, když delegát CK nedodal recepci potřebnou informaci. Pavel N.

22.11.2017

děkuji vše OK. Zbyněk T.

22.11.2017

nebyli jsme informováni včas ohledně transferu na letiště museli jsme iniciovat sami. Pavel R,

20.11.2017

Chtěla bych Vám tímto poděkovat za příjemnou dovolenou, na kterou nezapomeneme. Výtku máme pouze ke službám delegáta, resp. k neposkytnutí informací o transferu z hotelu na letiště den před odletem, kdy jsme museli na recepci prosit o sdělení, zda a případně kdy pro nás autobus přijede. Nikola R.

20.114.2017

Děsné je, že jsme čekali v autobusu po příletu skoro hodinu na přílet dalšího spoje odněkud z Německa! Asi cestovka šetří a místo dvou menších autobusů najme jeden veliký. Ještě že už je podzim a nebylo vedro....

20.11.2017

Báječná spolupráce a ochota, zajistit vše co si klient vymyslí Robert J.

15.11.2017

Vaší společnosti poděkování za příkladnou péči v období jak přípravy, tak před odjezdem zájezdu. O jakýchkoliv změnách jsme byli včas informováni. Přes vaší společnost jsme byli podruhé na tomto místě, a není vyloučeno, že v roce 2018 zajedeme opět.
Tímto vám dáváme námět nás informovat na obdobný termín, délku pobytu, hotel a v podobné cenové relaci - BEREME. V jednání jsou další zájemci. Děkujeme.
S pozdravem
Jiří Štrojsa + Jiří Vedral

15.11.2017

Děkujeme za opravdu rychle a pohotové jednání. Veškerá dokumentace, víza, zprostředkování.... vše jak má být. Myslím, že by bylo milé dostat od Vas upoutavku na další Vaše možné aktivity, zájezdy, last minute.... v tištěné podobě. Antonín Bláha

12.11.2017

S cestovní kanceláří na cesty máme dobré zkušenosti a můžeme jenom doporučit. Tomáš H.

11.11.2017

zajištění objednávky a servisu spojeného s naší cestou bylo bezchybné. Jan S.

9.11.2017

Děkujeme za perfektní organizaci, co se týkalo objednání a zaknihování zájezdu, za potvrzení odletových termínů a za bleskovou odpověď na moje dotazy, posílané již přímo z destinace. Trochu nepříjemný byl hladový let, na cestě tam to nevadilo, ale nazpět nebyl ani baliček na cestu a vzhledem k cenám pití a jídla na letišti Antalya a v letadle - nic moc. Dalo se však přežít. Překvapením byl pan delegát kanceláře 5 vor flug, který byl velmi arogantní, když pominu, že neumí v dnešní době ani anglicky, svým chováním nám zkazil první den a první dojem o turecké "inteligenci" . Pokud bychom nebyli již zcestovalí a poslechli jeho rady, přišli bychom o krásný výlet do Side ( pravil nakvašeně, že tam nic není, zřejmě za účelem, abychom si pořádně zaplatili jiný zájezd s ním. Užitečný byl asi jako kabát v létě.
Ještě malý dodatek - turisty, jako jsme byli my a sice -první dovolená v Turecku, by asi bylo dobré upozornit, že v říjnu se tam " zavírá krám" a to nejen v hotelech a i u některých vstupů a bazarů.. Na něco takového nejsme např. z Egypta zvyklí a tam dostanete vyměněné ručníky, večeři v a la carte i všechny drinky u všech barů i v normálním inclusive. O tom, že byste si na pláži sami tahali lehátka a podložky, nemůže být ani řeč. I tak děkujeme za zprostředkování zájezdu do kouzelného místa na naší zemi. Pavlína P.

9.11.2017

Vše bylo dobře zajištěné. Doprava z letiště a na letiště fungovala bezvadně. Blanka M.

8.11.2017

Na cesty odvedla jako vždy skvělou práci, děkuji. Luboš R.

8.11.2017

S agenturou NaCesty jsme spokojeni. Vše proběhlo bez problému, rychle-chválím a děkuji Jan T.

8.11.2017

čekání na letišti-v busu cca 1 hodinu na přílet jiných letadel-pak rozvoz na hotely.
Nestihli jsme tedy schůzku s delegátem,po dotazu na recepci,že my za to nemůžem-tak -oni: "Im sorry".)
´žádná následná komunikace"-z jejich strany-ze strany delegáta.Nic jsme nechtěly reklamovat,vymručovat si..
/co by na to tzv."frakfur.tabulka"?.:)Přišli jsme relaxovat-ne vyplnovat čas vzkazy,oznamy,podloženýma zápisama,emaily,
telefonáty,nebo čím vším.
Nicméně-vaše reakce na toto?Nafotit,zadokumentovat,urgovat,uhánět,...nemyšleno jen na delegáta-to vadilo asi nejmíň. Rostislav Ž.

8.11.2017

Jste výborná cestovka, velmi se mi líbí předodletový servis Vašich pracovníků, vše klaplo, jak mělo. Děkujeme. Jana E.